i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od asd111 »

Hlavně ať jsou ty motory v cajku :-)
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Reklama
 

Ranndy
Příspěvky: 6
Registrován: 18 pro 2017, 12:03

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od Ranndy »

Já si myslím, že dobře zajetý motor 1.4 t-gdi bude v pohodě mít 150PS. Ten 1.0 ve Světě motorů měl 126PS místo 120 a megane místo papírových 130PS 144PS!!!!. Bez Vervy100. Možná právě proto, že se s tím redaktoři SM nesrali. Ty články se nechají vyhledat v archívu SM.
Ranndy
Příspěvky: 6
Registrován: 18 pro 2017, 12:03

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od Ranndy »

Jěště co se týká spolehlivosti, tak by oba motory měly být spolehlivější než 1.0 tsi 85kw, protože ten má nastavovací jak sací, tak výfukový ventily plus dvouhmoťák. Sice je tišší a pružnější, ale bez výjimky každýho čeká za tyhle legrácky 50 000Kč za výměnu. Kdo je ale hundaiák, tak ví, že spolehlivý motor spolehlivě likvidovali rozpadajícím se katalyzátorem co to pouštěl do motoru a byla konečná. Skoro všem blbly čidla otáček klikovky a vlastně spolehlivost pohbily kraviny, tak doufám a jěště chvilku počkám. Holt moje první Sonata V6 s motorem mitsubishi sigma to už nikdy nebude. Tam se km nepočítaly. Proč.
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od shawt »

Jen pro info v Nemecku nepotrbuji Vervu 100, protoze benzin a nafta je tam kvalitnejsi, nez u nas.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Ranndy
Příspěvky: 6
Registrován: 18 pro 2017, 12:03

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od Ranndy »

Tak o kvalitě benzínu v Německu žádná. I na LPG z Německa najel SM o 100km na jednu nádrž více než na naše. Ojebávají nás jak otroky. Tenhle motor 1.0 t-gdi ze Světa m. ale jezdil po celý Evropě takže ten výkon 126PS a 211Nm těch pár výletů nemohlo ovlivnit. Drtivá většina byla nejatá u nás.
acrossik
*
Příspěvky: 12
Registrován: 23 říj 2017, 21:13

Re: i30 2017 1.0 GDI - automatické vypínání motoru

Příspěvek od acrossik »

Zdravím, ještě bych se ráda zeptala na to automatické vypínání motoru (a sepnutí ři sešlápnutí spojky) - k čemu to vlastně je? Šetří se benzín nebo to je jen kvůli menším množství výparů z výfuku?
Já to prozatím vždy vypínám.....nebo to mám nechat, ať se motor vypíná ?
Děkuji P.
i30 combi 2017 1.0 88kW
Uživatelský avatar
hafush
**
Příspěvky: 272
Registrován: 25 srp 2017, 22:51

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od hafush »

Ano je to jen kvůli emisím ale díky neustálému vypínání a zapínání se ničí určité části auta a rozhodně ti všichni poradí tuto blbost vypnout.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
acrossik
*
Příspěvky: 12
Registrován: 23 říj 2017, 21:13

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od acrossik »

To jsem si myslela, děkuji ;-) (to je na pytel,ze to nejde nastavit natrvalo)
i30 combi 2017 1.0 88kW
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Údajně existuje relátko, kterým se dá funkce toho tlačítka "obrátit", tedy trvale vypnuto a stiskem se zapne. Ale zatím jsem na něj nenarazil, abych ho vyzkoušel.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Skuhro
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 bře 2017, 11:26
Bydliště: Praha

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od Skuhro »

tak určite daj potom vedieť to by som uvítal :D
2017-teraz Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDi Style 7DCT Ultimate (103kw)
(Nájazd - 22000 km / Spotreba - 6,8l/100km)
---------------------------------------------------
2016-2017 Opel Insignia ST 2.0CDTi Cosmo 6AT 4x4 (118kw)
2011-2015 Opel Corsa 1.2 (32 kw)
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od Chasnik »

To relátko se prodávalo na bazoši, stálo kolem pětikila. Inzerát už je ale smazán. Na netu jsem teď nic dalšího podobného nenašel.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
acrossik
*
Příspěvky: 12
Registrován: 23 říj 2017, 21:13

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od acrossik »

Můžu mít ještě dotaz :-) teď máme najeto něco přes 12.tis km. Přítel řadí dle mého moc brzy.....kdy je nejoptimálnější řadit, při jakých otáčkách? Vím, že je to pro někoho hloupý dotaz, ale já bych ráda "používala" autíčko, tak jak se má.

A pak, když sklopíme zadní sedačky - kvůli přespání v autě, jdou vůbec vyndat ty zadní sedačky (na kterých se sedí)? jelikož ta plocha není úplně rovná...u starého golfa to šlo a pak byl sice malý, ale rovný prostor :-)

Děkuji P.
i30 combi 2017 1.0 88kW
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od copper5252 »

to řazení zaleží jak chceš jet ! jestli pomalu nebo rychle podle toho řadím osobně tenhle motor držím při jizdě dicky nad 2000 ot pod 2000 ot jezdím vyjímečně
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
hafush
**
Příspěvky: 272
Registrován: 25 srp 2017, 22:51

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od hafush »

Jj. Jak tu bylo 1000x řečeno, tak motor jede pokud zabírá turbo, pod tyto otáčky se trápí a nejede. Ta hranice je cca 1800 ot. Z tohoto je ideální držet motor nad 2000 ot, ať máš jistotu. Horní hranice je dle stylu jízdy. Při klidné ekonomické jízdě ti stačí 3000ot, aby ti po přeřazení otáčky zůstaly nad 2000ot. Při svižné jízdě se točí okolo 4000 ot. . Vyšší otáčky nemám v běžném používání potřebu využívat.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
acrossik
*
Příspěvky: 12
Registrován: 23 říj 2017, 21:13

Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru

Příspěvek od acrossik »

Děkuji :-)

Jen bych se ještě ráda zeptala i jiných uživatelů....přijde mi, že ty letní pneu jsou nějaký hlučný....vím, že u zimních to tak bývá, ale myslela jsem si, že ty letní budou tišší.....Jak to máte vy ?
i30 combi 2017 1.0 88kW
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“