Stránka 2 z 12

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 09:02
od vorlajz
Hezká barva =D>

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 09:08
od Chasnik
helou píše: v knizke sa pise ze na zabehnutie motora mam udrziavat 2000-4000 otacok, no automat mi udrzuje motor tak v 1500 pri normalnej jazde.
I když přepneš do režimu Sport?

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 09:29
od Axel.Foley
Mr. Hyundai má pravdu, LKAS má 3 stupně nastavení:
1. jenom pípá, aktivně do řízení nezasahuje
2. pípá, aktivně zasahuje do řízení
3. nepípá, vší silou se snaží udržet auto uprostřed pruhu

1. a 3. stupeň mi nevyhovují, 1. je otravný pískáním a 3. zasahuje na můj vkus až moc do řízení (na D1 u Hybe zatáčel jedna radost 8). Mám nastavený 2. stupeň a ten se mi zdá tak akorát.

Projděte si, kluci, nastavení vozu, zkuste se s ním pohrát a hlavně vyzkoušejte, co vám u které funkce vyhovuje. Připomíná to sice metodu pokus - omyl, ale důležité je něco nastavit a pár kilometrů s tím najet, vyzkoušet si, jak to které nastavení funguje.

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 09:37
od Chasnik
Kde je na D1 u Hybe?

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 09:40
od Axel.Foley
#-o
:idea: Na Slovensku, pod Tatrami

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 09:42
od Chasnik
Aha, tak tam jsem byl jenom jednou. To je pojmenované podle nějaké obce?

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 09:53
od Axel.Foley
Ano, obec Hybe je kousek od dálnice. Byl tam i zbojník, Pacho (viz film Pacho, hybský zbojník :wink: )

Teď mně napadlo, Slováci tam mají snad evropskou raritu: je tam dlouhé a relativně příkré klesání. Po obou stranách dálnice je čerpací stanice a tím pádem na dálnici omezení: ve směru na Poprad v pravém pruhu na 80 km/hod., v levém na 100 km/hod. V opačném směru, ve stoupání, je omezení v obou pruzích na 80 km/hod.

A zpět k tématu.

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 10:31
od helou
Axel.Foley píše:Mr. Hyundai má pravdu, LKAS má 3 stupně nastavení:
1. jenom pípá, aktivně do řízení nezasahuje
2. pípá, aktivně zasahuje do řízení
3. nepípá, vší silou se snaží udržet auto uprostřed pruhu

1. a 3. stupeň mi nevyhovují, 1. je otravný pískáním a 3. zasahuje na můj vkus až moc do řízení (na D1 u Hybe zatáčel jedna radost 8). Mám nastavený 2. stupeň a ten se mi zdá tak akorát.

Projděte si, kluci, nastavení vozu, zkuste se s ním pohrát a hlavně vyzkoušejte, co vám u které funkce vyhovuje. Připomíná to sice metodu pokus - omyl, ale důležité je něco nastavit a pár kilometrů s tím najet, vyzkoušet si, jak to které nastavení funguje.
Spat k tematu. Chcem sa teda opytat aky ma vyznam ten LKAs. Okrem toho, ze ta upozorni? Predstavoval som si to tak, ze ked sa cloveku nieco stane alebo niekde na chvilu zaspi tak ten system dokaze kopirovat cestu aspon 10 sek, kym sa preberie.
](*,)

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 10:42
od doktorbartollo
Ale vsak on udrzuje smer podla ciar. Vie to udrzat 12 sekund a v uhle natocenia volantu 12 stupnov. Mne to normalne funguje, zataca auto same. V palubnom pocitaci si nastav tretiu moznost udrzovania v jazdnom pruhu. A este jedna vec. Vie to udrzovat iba vtedy, ked svieti auticko na zeleno

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 10:53
od Chasnik
Chvilková nepozornost je cca 1-2 sec., pípnutí nebo cuknutí volantu by mělo řidiče "probrat". Mělo by se to brát spíš jako nouzovka, ne to považovat za jednoduchý autopilot.

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 10:57
od vorlajz
sry Helou, ale teď mi přijdeš lehce natvrdlý... ](*,) ](*,) ](*,)

už ti to tu psali, že to má víc úrovní nastavení, tak se asi podívej a nastav si to... :lol:

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 10:57
od Axel.Foley
helou: Čemu z toho, co jsem napsal výše, nerozumíš?

PS: Kterou trasou jezdíš do Prahy? Přes Makov nebo na Drietomu? Jestli přes Makov, ozvi se, můžeme se potkat v Olmiku u Olympie a ukážu ti, jak to funguje.

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 14:37
od helou
Dakujem za vysvetlenia, uz som to celkom pochopil. Cital som vsak tu na fore uz neviem kto pisal ako siel v dazdi po dialnici a ze to slo uplne samo. Nechcem to uz dalej riesit v tychto intenciach ako ste pisali to funguje super.
Potrebujem este poriesit sedacky a bude dobre. Uvidim v pondelok ako dopadnem.
Co sa tyka rezimu sport zapol som ho ked som obehoval jedno auto na skusku a otacky sli skoro do cerveneho, viem ze to tak ma asi byt ale na zabeh sa mi to zda moc preto som prepol na eco tam je to vsak ako som pisal okolo 1500 pri klidnej jazde. Neva pohram sa s tym.
Inak chcem sa opytat mam dazdovy aj svetelny senzor a predatavte si ze stary citroen co to ma tiez , tak ked mam svetla zapnute na denne svietenie a zacne prsat teda prejde stierac napr. Viac ako 10* automaticky zapne stretavacie pretoze inteligentny system z roku 2003 vie, ze ked prsi treba svietit, no i30 tkovy system to nevie a tak v rezime auto si bezi dalej na dennom svieteni. Mozno by stacilo keby ostalo denne v predu ale aby sa zapli svetla aj vzadu?

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 15:36
od Chasnik
Pamatuju si to dobře, že DCT na i30 má 3 režimy? ECO, Normal a Sport? A převodovka by taky měla reagovat na sílu sešlápnutí plynu, když na to šlápneš víc, tak podřadí do vyšších otáček. Jezdit na 1500 ot. není tragédie, ale u nového motoru to podle mě není ideální. Pokud převodovka neumí držet točky okolo 2000 - 2500, tak aspoň častěji měň rychlost jízdy. Nebo tomu pomož manuálním dořazováním. I když, on ten systém má svojí hlavu a občas si zase zařadí jinak.
Ale zdálo se mi, že volba rychlostního stupně přes šaltrpáku byla trvalejší než přes pádla, tam si auto samo řadilo zpátky, co považovalo za vhodné...

Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5

Napsal: 29 říj 2017, 15:58
od miso_rw
Axel, Mr. Hyundai - pozrel som nastavenia, našiel tú možnosť a už to funguje podla predstáv :lol:
v tej i30 to asi niekto zapol predomnou. druhá možnosť sa mi nepáčila