1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Moderátoři: frawd, Moderátoři

Uživatelský avatar
DEE
**
Příspěvky: 130
Registrován: 05 úno 2011, 14:51

Re: Porada

Příspěvek od DEE »

5000? Nevím. Osobně sem skládal zálohu 20 tis. Méně ani prd. Auto sem ještě nepřebíral.
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic - Sienna Orange >100 000km
Reklama
 

Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Porada

Příspěvek od FISHkaa »

DEE píše:5000? Nevím. Osobně sem skládal zálohu 20 tis. Méně ani prd. Auto sem ještě nepřebíral.
dával sem 20kkč a peníze posílal předem na účet. Ani nevím, že by to někdo řešil jinak (resp. do 500tis lze ještě přinést cash) 8)
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
kubad
**
Příspěvky: 221
Registrován: 05 srp 2010, 08:10
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Porada

Příspěvek od kubad »

airwaves píše:Jak jste přebírali svoje nové objednané ix20 když už bylo u prodejců? Předem jste asi dali zálohu (5000,-) a pak? Nejdřív jeho prohlídka, testovací jízda důkladná kontrola laku a detailů které známe z diskuze (Venga -KIA klub) kde je problém, kontrola funkčnosti všech výbav a pak platba na účet? Dal Vám k tomu prodejce prostor? A když řeknu beru pak platba! Po naběhnutí částky na účet prodejci už jenom vyzvednutí auta? Nebo chtějí v salonech nejdřív peníze a pak Vás pustili k autu? Co když řeknu že je špatný lak a auto nevezmu? Nechci prudit to ne ale určitá ostražitost asi bude :D . Co když najdu prohnuté plato, odehnutý plast u stěračů a třeba nedostříklé dveře dole na hraně? Asi mě ochranka vyhodí a pět táců mě propadne že :D ?Jaká byla Vaše praxe? Máte někdo zkušenosti?

záloha je věc dohody s prodejcem a taky dost záleží na autě, pokud to bude sériová verze bez specialit, tak bude asi stačit menší záloha, ale 20t se většinou dává.
před převzetím si samo můžeš auto prohlédnout jak budeš chtít, mělo by stát připravené na koberečku v prodejně :D
předání a závady je na dohodě s prodejcem, jen upozorňuji že závady na laku se přelakují, takže je lepší mít na laku nějakou drobnost kterých stejně v provozu přibude kopec, než třeba komplet přelakované dveře. A nevěřím že by ti naváželi nové auto :D
a převzetí auta samo až po připsání peněz, určitě je to lepší řešit hotově a hned autem odjet
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Porada

Příspěvek od Hardcam »

Ja jsem zalohu nedaval, protoze jsem nemel hotovost a kdo by cekal, ze se na miste rozhodnu :)

Francouzi maji nejagresivnejsi brzdy, co jsem kdy poznal (hlavne pak Clio/Thalia a Megane). Ja mam rad postupny ucinek.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Frantisek123
Příspěvky: 9
Registrován: 07 pro 2017, 11:37

1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Příspěvek od Frantisek123 »

Dobry den,
chtel bych koupit nejaky predvadeci vuz a mam na vyber bud 1,4 (5stupnu man) nebo 1,6 (6stupnu man).


1,6 je o cca 30 000 drazsi, bude se mi v tom lepe jezdit? Aktualne neplanuji vic jak 700km mesicne, jedna jizda tak max hodinu.... Rad bych aby to bylo sviznejsi kvuli predjizdeni, ale nevim zda ta 1,6 bude mit nejaky velky vliv

Diky za rady
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: 1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Příspěvek od Richard555 »

Já bych vzal raději 1,6. Ix20 je vyšší má určitě větší odpor vzduchu a dle mě bude určitě rozdíl mezi 66 a 92 Kw.
Prostě jízdu si asi víc užiješ a budeš mít vždy po ruce výkonovou rezervu. Spotřeba bude dle mě podobná. Ta 1,6 se s autem méně nadře a navíc má 6 stup. převodovku.
Dcera má Ceeda hatchback 2009 ještě s tím výkonějším motorem 1,4CVVT 80Kw. S ním nemám pocit, že nejede, ale nesmí se naložit do plna, pak už je to pocitově horší. Ix20 je trochu větší a asi i těžší , navíc ta 1,4 má i nižšší výkon jen 66 kw tedy asi 90koní. Takže já osobně bych bral tu 1,6. a to i přes zřejmě vyšší pov. ručení a cenu, 122 koní by mělo být znát :!:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: 1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Příspěvek od Deegr »

Určitě bych bral 1.6. Cenový rozdíl není až tak propastný, vlastně je dost malý. Díky šestce u 1.6 bude dost možná i úspornější, než ta 1.4. Tu bych volil maximálně do města, ale jelikož píšeš, že máš delší trasy kolem hodiny jízdy, tak není i díky te cenně co řešit. Jednoznačně ber 1.6.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: 1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Jezdil jsem obě motorizace. Ta 1,4 nezdá a umí s autem docela cloumat (na poměry objemu motoru), ale z asebe bych bral tu 1,6. Měl jsem ten motor v šestikvaltem kdysi v i30 první generace a je to velmi dobře fungující kombinace - umí jezdit svižně a úsporně :) .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
JoDo
**
Příspěvky: 172
Registrován: 15 dub 2013, 11:57
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: 1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Příspěvek od JoDo »

Já 1,4 mám. Najeto 32 kkm. Čtyřka je docela chcíplá. 1-3 jsou svižné. 3 se dá roztáhnout až na 90 a má záběr. 5 taky docela zabírá. Na dálnici to moc není, ale dá se to snést. Nejvíc vhodné na okresky a do města. Jinak spokojenost. Z toho plyne: nic moc na předjíždění. Klidná jízda super a pak bude i docela úsporný. Já mám těžkou nohu a někdy se podle PP dostanu i na 6,5 l/100 km ( při delších trasách mimo dálnici).

Co bych určitě udělal: svezl se s oběma motorizacema a máš jasno co vlastně budeš chtít. A jak tu už bylo řečeno, na nějakém úseku, který často jezdíš.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Uživatelský avatar
milda h
*****
Příspěvky: 1661
Registrován: 15 led 2012, 21:08
Bydliště: Vysočina NMnM

Re: 1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Příspěvek od milda h »

Mám 1,6 a neměnil bych. :D/ :!: :!:
Obrázek ix20 1.6 CVVT trikolor Cashmere Brown 12/2011
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Příspěvek od vorlajz »

na motoru nešetřit... ber 1.6 ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Červ
*
Příspěvky: 34
Registrován: 20 pro 2011, 19:34

Re: 1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Příspěvek od Červ »

Rozhodně ber 1,6 , ani na chvíli neváhej a nebudeš litovat. Mimo jiné má při podstatně větším výkonu i menší spotřebu než 1,4 díky vyššímu kroutícímu momentu a šestistupňové převodovce (ověřeno u kolegů s 1,4).
2011, IX20 1.6 CVVT, Tricolor
Frantisek123
Příspěvky: 9
Registrován: 07 pro 2017, 11:37

Re: 1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Příspěvek od Frantisek123 »

Diky, myslel jsem si to, bude 1,6 :-). Jen mi uz zmizelo to predvadeci auto za 280K a koukam, ze jine jsou uz jen od 315, tak si asi jeste chvili pockam :-). Jen skoda, ze ty akcni ceny na predvadecky maji spocitane na trikolor - akcni nabidku na nove auto best of czech (coz je to stejne jako trikolor) je za 264K. Trikolor 330K. A v predvadecim vozu davaji slevu na trikolor, tzn ta sleva neni az takova. To stejne AAA - sice je najeto jen 40km, ale je to ta 1,4 a chteji za to 290K !!!! Coz je jeste o 30 vice nezli za uplne nove (asi kvuli tomu, ze to zase pocitaji od ceny trikoloru) - a to se vazne vyplati :D

Btw 1,6 je nizsi spotreba? Na Hyundai pisou, ze by spise mela by o 0,4 vyssi...
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Příspěvek od vorlajz »

záleží, jak budeš jezdit... jestli pianko, tak bude ta 1.4 asi trochu úspornější... ale tohle jsou stejně diskuze o hovně... :D :D :D deci sem, deci tam... :D odkud jsi?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Frantisek123
Příspěvky: 9
Registrován: 07 pro 2017, 11:37

Re: 1.4 CVVT 66 kW nebo 1.6 CVVT 92 kW

Příspěvek od Frantisek123 »

Brno
Odpovědět

Zpět na „ix20“