Accent II generace, 1.3 G4EA

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1004
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

Tak ja uz jsem jednu chybu zjistil... Udelal jsem kontrolni jizdu 150 km s prazdnym autem a vysledna spotreba byla 6,17 l/100km ...tedy ma vysoka spotreba je zpusobena kratkyma cestama po Brne :/

Necekal jsem, ze to bude delat pres 2 litry na sto na prumeru :shock:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
ELANTRA XD 1.6 2006

drive:

Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Reklama
 

Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1004
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

Ty rezonance dela plastove sani, ktere je treba pritahnout ke motoru pomoci bonus plechu, ktery je treba uchytit na sroub, co je v tom plastu za skrtici kloapkou a za sroub, co je v liste se vstrikovaci.
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
ELANTRA XD 1.6 2006

drive:

Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
krio32
Příspěvky: 1
Registrován: 22 bře 2012, 02:57

Re: Accent II generace, 1.3 G4EA

Příspěvek od krio32 »

Ahoj, lidi problém velké spotřeby na 1.3 G4EA je tim že odchází katalizator , lamda za katem detektuje vice CO

problem je v tom že pokud chcete original tak vas bude stat dost penez, řešení:

1: vyrobit nove vyfukove potrubi akoupit kat z filety za 2500Kč

a předelat lamdy do vyfuku

pak to splnuje emise a lamdy jedou jak maji .

spotřeba 5-6 dalkova město do 7

nad 130 km /h 9

2. porušit normy a vyřadit kat a lamu

to nechám už na vás

problemy s drnčením motoru a škubání přestanou
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“