JoKo píše: 27 pro 2017, 12:52
na dvojspojke mi pri autoholde, alebo pri zaradeni rucnej {paka v polohe D} radi na neutral, vidno to napriklad aj na otackach motora, kedy klesnu oproti staniu na brzde. pocas dna pouzivam autohold, v noci pouzivam el. parkovaciu brzdu, aby som nevypaloval oci vidocovi za mnou...
Jak je to v případě ruční brzdy a DCT? Co dělat,abych v koloně při tom poskakování a stání neoslňoval ty za sebou brzdnými, ale zároveň nemusel kvedlat pákou? Proto mám přece automat, abych na to nemusel pořád šahat.
A jak to chceš řešit Ručkou? ? V koloně? To tě brzo poděkuje. To má smysl max na světlech(semaforech), ne když popojíždíš desítky minut přískokem vpřed.
99 ze 100 to stejně neřeší, navíc přes den to opravdu není až takový problém. A pokud se zastaví na delší dobu (neposkakuje) tak tam dáš P a hotovo. U manuálu musíš vyřadit a brzdit... .
Jinou možnost nemáš, ať s automatem nebo bez. Některý lidi si prostě musí ty problémi sami vymýšlet .
PS: Ještě jeden důležitý dodatek pro DCT zdůrazním... Pokud stojíš na brzdě s Dčkem, opravdu na ní stůj, nešolíchat
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Nevím, proč všichni tolik řeší oslnovani řidičů za sebou. Ve dne je to úplně jedno a v noci, pokud to teda někomu tolik vadi, tak nezastavuju až za autem a nechám si větší rozestup v kolone při popojíždění. Já osobně nějaký oslnovani vůbec neřeším a to za tmy jezdím hlavně v zimě prakticky denně
Jak píšou kluci, jiná rozumná možnost než nechat D a stát na brzdě není. Popojíždění v koloně je právě ta disciplína pro automat, kvůli který jsem si ho rád koupil. Z manuálem jsem byl jak na rotopedu, furt něco nohama, rukama (teda pokud bych nechtěl trápit spojku s vyšlápnutým pedálem). Takže pokud kolona běžně popojíždí, nech D a při zastavení brzda. Pokud vidím, že se kolona přestala hýbat na delší dobu, pak P nebo N + ručku. Ale jinak by ses ukvrdlal, a to pak automat postrádá smysl