Jak jsem ti posílal dříve ty schémata nevím, jestli tam bylo to, co je pod příspěvkem. Pokud se na ně podíváš, zjistíš, že spínací skříňka je napájena z bodu B, ten je stále pod napětím. Po otočení klíčku do polohy ON a Start je pod napětím větev druhá z pravé strany, konektor M24 pin 6. Z něj jsou napájeny pojistky ve skříňce v prostoru pro posádku /po levé noze řidiče/.
Z nich jsou dále napájeny tyto obvody - směrová světla provozní, ABS, AIR BAG, couvačka, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA motoru /či jak přeložit ENGINE CONTROL MODULE/, buzení alternátoru. Varovné blinkry jsou z pojistky 4. - 10A, tato je přímo zapojena na baterii přes 50A poj. B+. Takže vime proč nejely blinkry a jely varovky. Stěrače, pojistka 8. je jiná větev takže mohly klidně jet. Závěr - spínací skříňka, nebo vodič mezi konektorem M24 pin 6. ze spínací skříňky do pojistkové skříňky vedoucí na výše zmíňené pojistky. To by vysvětlovalo tvé potíže. Mnoho štěstí.
Rade622
[

Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.