Stránka 2 z 2

Re: Nošovice 23. Března

Napsal: 23 led 2018, 17:30
od Chasnik
Je to mazec na logistiku, to si piš. A sklady jsou minimální, tlak na dopravce a čas příjezdu obrovský. Penále jsou již při zpoždění na příjezdu 15 - 20 minut. A dřív kolikrát taky přijet nemůžeš, protože parkoviště nejsou nafukovací.

Re: Nošovice 23. Března

Napsal: 23 led 2018, 19:02
od asd111
milda h píše:Nechci zakládat nové téma a k tomuto to má možná nejblíž. A snad mě neukamenujete. A jen pro úplnost - Nošovice bych taky rád jednoho navštívil.
Dostal jsem nabídku na exkurzi do konkurenčního montážního závodu Škoda Kvasiny. A také jsem ji využil. Jako strojaři pro mne nebylo takovým překvapením spousta robotů na svarovně (veškeré výlisky vozí z Boleslavi) jako pohled má montážní linku, kde za sebou nejely dva stejné typy aut. Upřímně, musí to být mazec na logistiku. Nic zde nevyrábí, vše musí dovézt tak,aby to bylo v pravý čas na správném místě a linka se nezastavila. Ale podobné to bude i v Hyundai, ale ještě ve větším.
Tak vyroba automobilu je velmi zajimava(jedno jestli Hyundai nebo Skoda)ale uprime.... delat bych na te lince asi nechtel:-) Myslim primo na pasove lince,kde ten clovek celych 11h musi vykonavat nejaky ukon. Sam delam ve vyrobe na smeny,ale preci jen to neni vyroba automobilu.

Re: Nošovice 23. Března

Napsal: 23 led 2018, 19:26
od lanzendorfer
Tak my v Hyundai děláme na 3 směny po 8 hodin a vlastňe reálně děláme 7 hodin a 15 minut, protože jsou ty bezpečnostní přestávky a díky toho střídáme pozice, takže za den mám 4 různé pozice, takže to zase až tak úplňe jednotvárné není :hyu:

Re: Nošovice 23. Března

Napsal: 23 led 2018, 19:39
od milda h
Chasníku,i tuto informaci jsem tam slyšel, je to mazec. Dokonce prý jednou přišla vadná dodávka z Francie a její náhradu zajišťovaly až tři krát denně helikoptéry.

asd111, já dělal v těžkém průmyslu a kusové výrobě. Jít na pás, tak jak jsem vždy říkal, do měsíce jsem v Jihlavě na kopečku ( pro neznalé místních poměrů - nachází se tam "blázinec", dnes psychiatrický ústav)
Jo a tempo pásu stíhají chlapi ve věku 20 až max.40 let. Staršího tam nenajdeš - myšleno manuálně pracující. [-o< Takto nám to bylo i zděleno.