Stránka 2 z 4

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 05 kvě 2018, 10:15
od buddha666
Cau 9tkm auto z rijna 2017, manual, obcas zpatecka nejde zaradit ale to mi delalo i s i30 II a dela to myslim i s i20. Na dotaz byla odpoved ze zpatecka nema synchrony a kdyz nejde zaradit hned tak proslapnout a pustit spojku, a pak jde zpatecka vzdy hladce, takze to beru jako feature nikoliv bug :) Co me ale fakt stve jsou blbe rozjezdy kdyz uz/jeste trochu jedu ale velmi pomalu +-1015kmh, jednicku je to cukave a na dvojku proste ten motor musim dost predtocit + je tam vzdy jeste prodleva na plyn, pritom pujcena kona 1.0Tgdi toto zvladala uplne na pohodu defakto temer rozjezd na dvojku takze to nebude tim ze by se jeste netocilo turbo a sama 1,4rka to nezvladala

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 05 kvě 2018, 10:45
od Tudy
U mě se auto chovalo podobně (myslím tím rozjezdy), při 1. návštěvě autorizáku mi přehráli SOFT a od té doby bez problému. Auto z dubna 2017.

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 05 kvě 2018, 22:23
od asd111
tento problém jsem pozoroval u předchozího turbobenzínu 0.9Tce a u té 1.4T je to podobné.Myslím,že je to vlastnost těch malých přeplňovaných benzínů.Jinak ten soft přehrávají asi automaticky při garančce,že? Možná je tam pak lepší odezva na ten plyn :-)

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 06 kvě 2018, 07:25
od Tudy
Je to tak, byl jsem v autorizáku měnit motor. olej a při té příležitosti mi soft přehráli.

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 13 kvě 2018, 07:10
od copper5252
ahoj pokud vám tam nejde snadno a normálně zařadit jednička tak neutral a povilit spojku , pak už by mnělo jít spatečku zařadit normálně ! mám takový dojem že to pišou i v manualu k autu :) to samé mi dělá přovodovka na autě v podpisu :)

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 03 pro 2018, 21:10
od Dudke
Já mám auto pár dní,ale zpátečka mi jde fakt ztuha,(a sere mě to).
Na 1.gen šla od novoty 2 prstama,tak snad to časem povolí.
Jinak v předváděčce najeto 3500 km to šlo v poho.

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 04 pro 2018, 13:46
od copper5252
Ahoj jak to tak vidím tenhle "problem" z převodovkou máji haundai asi všeobecně :( za mně mi šla řadit špatně spátečka jak na I30II tak na I20co mám tedka tak i a firemních I30III ano jedna I30III je vyjimka asi sobotní kus tam jde řadit spatečka hladce :), mněl jsme pujčeno několik I30II a I30III většinou jde spátečka bud na dvakrát nebo hodně z tuhé prostě tam nehce "skočít"

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 04 pro 2018, 14:30
od Beerman
Už tu bolo niekde spomínané, že stačí znova zašliapnúť spojkový pedál, je to síce otrava ale pomáha to vo väčšine prípadoch stále lepšie ako to tam tlačiť nasilu :)

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 04 pro 2018, 17:39
od Wortex
Ahojte,

auto od 1.6.2018 najazdené cca 9800km. Spiatočka ide niekedy až na 2x (kvôli absencii synchronizácie), zo začiatku išla z tuha a netreba sa toho báť. Ostatné stupne idú bezproblémovo ľahučko, doslova tam padajú.

Všimol som si ale jednu vec. Rozbiehanie na 1. stupeň a nechám ho tam o pár sekund dlhšie ako by som chcel. Začínam preraďovať na dvojku, stlačím spojku, rukou začínam pohyb a radiaca páka by chcela pretlačiť moju ruku a skočiť sama do dvojky.

Ostatné stupne, či už radenie hore alebo dole idú ľahko, bez problémov.

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 11 dub 2019, 16:28
od JanSv
Ahoj, mám auto od podzimu 2018 s aktuálním nájezdem cca 4000 km. Zpátečku taktéž zařazuji mnohdy až na několikátý pokus. S řazením ostatních rychlostních stupňů v podstatě problém nemám až na pár výjimek, kdy mi třeba nešla na první pokus zařadit dvojka nebo naopak vyřadit trojka. Co mě ale zlobí ze všeho nejvíce je to, že když přijdu k zaparkovanému autu, tak téměř pokaždé nemohu vyřadit zpátečku. Musím vždy s autem pohnout (většinou dopředu), aby se dalo vyřadit. Pokud bych musel zaparkovat v kopci, tak prostě neodjedu. Rád bych, aby s autem jezdila i manželka, ale takhle to prostě nejde. Při koupi jsem si nechal nainstalovat mechanické zabezpečení zpátečky. Měl jsem podezření, že bude tedy problém tam. Byl jsem v autorizovaném servisu prodejce, kde jsem auto kupoval (a také instaloval to zabezpečení). Auto mi vrátili s tím, že měli celou kulisu rozebranou, ale prý tam žádný problém (vydřená místa atd...) nenašli, tak to promazali a znovu kulisu nastavili. Ptal jsem se také místních techniků, zda nemůže být problém někde v převodovce. Bylo mi řečeno, že i30 mívají převodovky spolehlivé a že se zatím nesetkali s podobným případem. Nemáte někdo podobné zkušenosti?
Děkuji, Honza.

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 11 dub 2019, 17:36
od Mr. HYUNDAI
Jaký používáš postup zařazená rychlost/zatažená parkovací brzda? Mnohdy je problém v pořadí úkonů. Vždy po zastavení a "chcípnutí" motoru vyšlápnu spojku, zatáhnu ručku a teprve pak dám spojku do záběru na jedničku nebo zpátečku. A to proto, aby auto drželo na ručce a převodovka s motorem byly jen pojistkou a váhu auta nedržely. Když se auto nejdřív pověsí na kvalt a až pak se zatáhne ručka tak se pak někdy mají zuby tendenci "kousnout do sebe" a nejde vyřadit nebo blbě.

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 11 dub 2019, 19:26
od Schnack
Ahoj,

Mám i30 kombi 2018, najeto cca 20.000. Zpatecka jde občas taky až na několikátý pokus i po promačknutí spojky, ale můžete být v klidu, předtím jsem měl focus I a focus III a neřekl bych, že to u :hyu: je horší. Já to prostě beru jako vlastnost a vůbec mne to nevzrušuje.

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 12 dub 2019, 06:53
od Axel.Foley
Mr. HYUNDAI píše:Jaký používáš postup zařazená rychlost/zatažená parkovací brzda? Mnohdy je problém v pořadí úkonů. Vždy po zastavení a "chcípnutí" motoru vyšlápnu spojku, zatáhnu ručku a teprve pak dám spojku do záběru na jedničku nebo zpátečku. A to proto, aby auto drželo na ručce a převodovka s motorem byly jen pojistkou a váhu auta nedržely. Když se auto nejdřív pověsí na kvalt a až pak se zatáhne ručka tak se pak někdy mají zuby tendenci "kousnout do sebe" a nejde vyřadit nebo blbě.
=D> Pravdu má ten kluk =D>

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 14 dub 2019, 20:31
od JanSv
Ahoj, omlouvam se, ze pisi az ted, chtel jsem to jeste parkrat overit. Opravdu je chyba v poradi ukonu. Kdyz auto necham na rucni brzde a zpatecku jen jako pojistku, tak jde vyrazeni lehce. Moc dekuji za radu a zaroven se stydim, ze me to nenapadlo. Bylo to asi take dane tim, ze jsem kdysi nemohl se zaparkovanym autem na rucni brzde po 14 dnech rozhybat jedno kolo. Museli jsme ho nakonec demontovat a "nasilim" utrhnout buben od paken. Pravda, byly to bubny, kde ta stycna plocha je vetsi. Fakt je, ze kdyz clovek par dni nejede a zaprsi, tak je to taky pekna rana, kdyz se to utrhne. Obcas mam trosku obavy, aby to ten material vydrzel.

Re: Převodovka 1.4 T GDi

Napsal: 14 dub 2019, 21:19
od Mr. HYUNDAI
Stačí po dešti v pátek zaparkovat v garáži a v pondělí ráno je to rána jak z děla :) . Ale 2 roky a obložení v pořádku.