Axel.Foley píše: 05 dub 2020, 13:46
Motor na výměnu po 150.000... tipuji, že ten si na německých dálnicích užil jízdu na limitu celkem dosyta... chápu, že člověk někam pospíchá a chce tam být co nejdřív, ale nemyslím, že z hlediska objemu je 1,7 ten správný motor pro tyhle účely. Přeci jen utahat ho je mnohem snažší než nějaký šestiválec, ten by byl přeci jen o hodně méně namáháný.
A teď se můžeš do mně pustit, že nic nevím...
 
 
Nerozumiem preco reagujes na to takto a hlavne ked este sam napises ( tipuji  
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
  ), a este napises ze sa niekam ponahlam  
 
  
 .
Ja som pisal ze chodievam po EU a nie ze som na 100 % len v DE na dialniciach a nakladam co to ide. Po DE jazdim tak v priemere 1x 2x v mesiaci, pohybujem sa v CZ, PL, a prevazne v AT a hlavne v SR. Myslis ze som tak retardovany ze si utaham vlastny motor a potom to pojdem reklamovat do 
 
  
  A myslis si ze v  

  su tak ..... ze mi budu 2x menit motor na zaruku ked som ho podla teba utahal ?  
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
  Ked si taky mudry, vies preco mi menili motor, co mu bolo, nie len tipujes ako pises.
Ja jazdim predpisovo, ked z dialnice zidem na pumpu tak dochladzujem turbo, co myslis ze je mi jedno kolko to auto vydrzi a kolko ma bude stat na servise? Keby mi to bolo jedno tak sa nevozim na i40. 
Ty vies z toho co som nappisal aka bola zavada na motore, ked ma tu ides zhadzovat?