Nájezd km

Moderátor: Moderátoři

RacerSK
**
Příspěvky: 181
Registrován: 28 led 2017, 20:50
Bydliště: Bratislava

Re: Nájezd km

Příspěvek od RacerSK »

Chodievam do servisu iba v SR ( tu som ich obehal niekolko ), v zahranici moc nechcu riesit garancky ani servis ak niesi ich obcan a riesia len veci v zaruke pokial ta auto necha v danej krajine pri zavade, a ja ked som mimo SR tak sa mi nechce dohadovat servis este aj mimo SR ked tam riesim pracovne veci.

Servis pri zarucnej oprave posiela fakturu Importerovi, servisu je jedno pokial to importer uzna a preplati.

Moje auto je IMPORT z CZ tak to nebolo take jednoduche ( dostanem sa k tomu ked napisem celu vec), dalej :hyu: mi nema ake auto ponuknut, i40 sa nevyraba a jej nahrada v danej triede nie je. A hlavne ja uz po tejto skusenosti nemam zaujem o dalsie auto znacky :hyu:.
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015

HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Nájezd km

Příspěvek od Axel.Foley »

Motor na výměnu po 150.000... tipuji, že ten si na německých dálnicích užil jízdu na limitu celkem dosyta... chápu, že člověk někam pospíchá a chce tam být co nejdřív, ale nemyslím, že z hlediska objemu je 1,7 ten správný motor pro tyhle účely. Přeci jen utahat ho je mnohem snažší než nějaký šestiválec, ten by byl přeci jen o hodně méně namáháný.

A teď se můžeš do mně pustit, že nic nevím...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Nájezd km

Příspěvek od dibarbora »

Problémom na DE diaľnici ani nie je tak kontinuálne vysoké zaťaženie na motor ale dynamické zmeny. Neustále spomaľovanie za kamiónmi a pomalšími autami a následné zrýchľovanie na limity týchto malých motorov sú najväčšie sústo. Kto nebol v DE tak nepochopí zmysel 250k 6valcov v prémiových autách... 140 - 150k je na dané použitie aké také minimum v aute segmentu C (na vyskakovanie to ale nie je) a nie to ešte v strednej triede...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
RacerSK
**
Příspěvky: 181
Registrován: 28 led 2017, 20:50
Bydliště: Bratislava

Re: Nájezd km

Příspěvek od RacerSK »

Axel.Foley píše: 05 dub 2020, 13:46 Motor na výměnu po 150.000... tipuji, že ten si na německých dálnicích užil jízdu na limitu celkem dosyta... chápu, že člověk někam pospíchá a chce tam být co nejdřív, ale nemyslím, že z hlediska objemu je 1,7 ten správný motor pro tyhle účely. Přeci jen utahat ho je mnohem snažší než nějaký šestiválec, ten by byl přeci jen o hodně méně namáháný.

A teď se můžeš do mně pustit, že nic nevím...

Nerozumiem preco reagujes na to takto a hlavne ked este sam napises ( tipuji ](*,) ), a este napises ze sa niekam ponahlam :lol: :roll: .

Ja som pisal ze chodievam po EU a nie ze som na 100 % len v DE na dialniciach a nakladam co to ide. Po DE jazdim tak v priemere 1x 2x v mesiaci, pohybujem sa v CZ, PL, a prevazne v AT a hlavne v SR. Myslis ze som tak retardovany ze si utaham vlastny motor a potom to pojdem reklamovat do :hyu: :?: A myslis si ze v :hyu: su tak ..... ze mi budu 2x menit motor na zaruku ked som ho podla teba utahal ? ](*,) Ked si taky mudry, vies preco mi menili motor, co mu bolo, nie len tipujes ako pises.

Ja jazdim predpisovo, ked z dialnice zidem na pumpu tak dochladzujem turbo, co myslis ze je mi jedno kolko to auto vydrzi a kolko ma bude stat na servise? Keby mi to bolo jedno tak sa nevozim na i40.
Ty vies z toho co som nappisal aka bola zavada na motore, ked ma tu ides zhadzovat?
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015

HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RacerSK
**
Příspěvky: 181
Registrován: 28 led 2017, 20:50
Bydliště: Bratislava

Re: Nájezd km

Příspěvek od RacerSK »

dibarbora píše: 05 dub 2020, 14:22 Problémom na DE diaľnici ani nie je tak kontinuálne vysoké zaťaženie na motor ale dynamické zmeny. Neustále spomaľovanie za kamiónmi a pomalšími autami a následné zrýchľovanie na limity týchto malých motorov sú najväčšie sústo. Kto nebol v DE tak nepochopí zmysel 250k 6valcov v prémiových autách... 140 - 150k je na dané použitie aké také minimum v aute segmentu C (na vyskakovanie to ale nie je) a nie to ešte v strednej triede...
Presne ako pises, a hlavne este vsetci tak ako v DE aj v AT jazdia stale v lavom pruhu. V DE nemas sancu jazdit na max speed, lebo by si musel stale brzdit a pridavat. Bud musis mat vykonne auto a hlavne premiove kde ked ta vidia tak ti aj uhnu. Pokial mas i40 tak nemas sancu sa nikam extra ponahlat, lebo sa nikam ani o moc skor nedostanes. A dalsia vec je ze tie dialnice su hodne preplnene.
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015

HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Nájezd km

Příspěvek od dibarbora »

Namiesto písania reklamných spotov na nový film vo forme hádaniek... čo tu produkuješ v jednotlivých príspevkoch... Napíš stručný zoznam pri akých km bolo čo menené.. bolo by dobré napísať aj symptómy a príčinu.. potom sa vyhneš dohadom a zbytočnému doťahovaniu sa...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
RacerSK
**
Příspěvky: 181
Registrován: 28 led 2017, 20:50
Bydliště: Bratislava

Re: Nájezd km

Příspěvek od RacerSK »

Mojim cielom nebolo v tomto vlakne rozoberat veci do detailov, zakladatel vlakna sa pyta kto je na tom a ako pri vysokom najazde s i40, tak som napisal odpoved, to je cele. Naozaj som nepredpokladal ze ludia tu budu uzatvarat vec na zaklade pocitu a predpokladu. Nemam problem diskutovat a odpovedat na veci, keby sa ma uzivatel fora opytal ci tomu autu davam SODU alebo ako ho pouzivam tak OK, ale nie ze ty si urcite uplny K... lebo ja si to o tebe myslim a preto sa ti to pokazilo =D> ](*,)

Nema to byt ani reklama na novy film, ja si teraz potrebujem napisat reklamaciu na zastupenie v CR a doriesit aby som mal funkcne auto. Ked budem mat cas tak zalozim nove vlakno tak ako to pises ty, a napisem co sa dialo.
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015

HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Nájezd km

Příspěvek od Axel.Foley »

RacerSK: Hlavně, že ty jsi génius a všichni ostatní jsou přinejmenším idioti.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
lumix
****
Příspěvky: 1381
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Nájezd km

Příspěvek od lumix »

Je to sice asi mimo, ale já kdybych jezdil obchodně autem po celé EU, tak bych si hlavně nekoupil auto s 1,7 naftou. Na takové kilometry bych chtěl určitý komfort, určitě si musíš přijít na slušné peníze, tak bych jich část investoval do lepšího auta s motorem trilitrem a 6 válcem v naftě ideálně A6, nebo E klasse, či Lexus.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Nájezd km

Příspěvek od dibarbora »

RacerSK píše: 05 dub 2020, 15:24 Mojim cielom nebolo v tomto vlakne rozoberat veci do detailov, zakladatel vlakna sa pyta kto je na tom a ako pri vysokom najazde s i40, tak som napisal odpoved, to je cele. Naozaj som nepredpokladal ze ludia tu budu uzatvarat vec na zaklade pocitu a predpokladu. Nemam problem diskutovat a odpovedat na veci, keby sa ma uzivatel fora opytal ci tomu autu davam SODU alebo ako ho pouzivam tak OK, ale nie ze ty si urcite uplny K... lebo ja si to o tebe myslim a preto sa ti to pokazilo =D> ](*,)

Nema to byt ani reklama na novy film, ja si teraz potrebujem napisat reklamaciu na zastupenie v CR a doriesit aby som mal funkcne auto. Ked budem mat cas tak zalozim nove vlakno tak ako to pises ty, a napisem co sa dialo.
Práve tie detaily by boli najužitočnejšia informácia vzhľadom k téme tohoto vlákna. Nie hejt typu celý :hyu: je na H... a vysypať kopu informácii kde sú pomiešané poruchy a spotrebný materiál... (taký zotrvačník je spotrebný tovar, ložiská detto, spojka tiež......za istých okolností aj vstrekovač..). Máš na tom nabehané skoro 300tkm, takže nejaké nároky na opravy musia logicky byť..... ako som už napísal, racionálne podanou informáciou sa vyhneš urazeniu vlastného ega a ega iných ľudí.....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
RacerSK
**
Příspěvky: 181
Registrován: 28 led 2017, 20:50
Bydliště: Bratislava

Re: Nájezd km

Příspěvek od RacerSK »

lumix píše: 05 dub 2020, 17:51 Je to sice asi mimo, ale já kdybych jezdil obchodně autem po celé EU, tak bych si hlavně nekoupil auto s 1,7 naftou. Na takové kilometry bych chtěl určitý komfort, určitě si musíš přijít na slušné peníze, tak bych jich část investoval do lepšího auta s motorem trilitrem a 6 válcem v naftě ideálně A6, nebo E klasse, či Lexus.
Zatial to bolo OK aj s Mondeom a Superbom, teraz po case si viem povedat ze superb je o hodne pohodlnejsie auto ako i40. Vela Managerov pouziva 2,0L octavie, Seperby Passat atd, tie motorizacie zvladaju slusny pocet km. Uverejnim prispevok kde to vsetko rozpisem a urobte si nazor ci je problem s najazdom KM na 1,7L i40 alebo niekde inde. A este raz ja som v DE 1x alebo 2x do mesiaca, tak zas z toho nerobte tragediu ze ako to ten motor nezvlada ( problem je niekde inde, ale dostaneme sa ku tomu.
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015

HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RacerSK
**
Příspěvky: 181
Registrován: 28 led 2017, 20:50
Bydliště: Bratislava

Re: Nájezd km

Příspěvek od RacerSK »

dibarbora píše: 05 dub 2020, 19:13
RacerSK píše: 05 dub 2020, 15:24 Mojim cielom nebolo v tomto vlakne rozoberat veci do detailov, zakladatel vlakna sa pyta kto je na tom a ako pri vysokom najazde s i40, tak som napisal odpoved, to je cele. Naozaj som nepredpokladal ze ludia tu budu uzatvarat vec na zaklade pocitu a predpokladu. Nemam problem diskutovat a odpovedat na veci, keby sa ma uzivatel fora opytal ci tomu autu davam SODU alebo ako ho pouzivam tak OK, ale nie ze ty si urcite uplny K... lebo ja si to o tebe myslim a preto sa ti to pokazilo =D> ](*,)

Nema to byt ani reklama na novy film, ja si teraz potrebujem napisat reklamaciu na zastupenie v CR a doriesit aby som mal funkcne auto. Ked budem mat cas tak zalozim nove vlakno tak ako to pises ty, a napisem co sa dialo.
Práve tie detaily by boli najužitočnejšia informácia vzhľadom k téme tohoto vlákna. Nie hejt typu celý :hyu: je na H... a vysypať kopu informácii kde sú pomiešané poruchy a spotrebný materiál... (taký zotrvačník je spotrebný tovar, ložiská detto, spojka tiež......za istých okolností aj vstrekovač..). Máš na tom nabehané skoro 300tkm, takže nejaké nároky na opravy musia logicky byť..... ako som už napísal, racionálne podanou informáciou sa vyhneš urazeniu vlastného ega a ega iných ľudí.....

Suhlasim, dostanem sa ku tomu, nikde nenadavam na tie poruchy a ani moj prvy prispevok nebol podany ze tieto veci sposobuju moj nazor na :hyu: aky mam. Je mi jasne ze velky najazd su aj servisne naklady atd. . Ten spotrebak, to mas pravdu ale nie ked ti musia menit zotrvak po 70K km, napr pri mondeu som ho menil pri 250K km atd... Spojka je OK, nikde som nenapisal ze to je vada :hyu:
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015

HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lumix
****
Příspěvky: 1381
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Nájezd km

Příspěvek od lumix »

Já jsem kdysi nalital s Octavii II 1,9 280.000km a na motor, převodovku, spojku se nemuselo sáhnout vše vydrželo. Navdrhou stranu měnili snad 3x kompresor klimatizace. S i30 I 1,4 najeto 130.000 bez problémů.
Markowrc
Příspěvky: 5
Registrován: 02 lis 2022, 19:32

Re: Nájezd km

Příspěvek od Markowrc »

Ahoj
Mám i40 2012 100kw
Nájazd 263000 km
Kupovaný v SR
Pokial viem tak všetko je povodne okrem kotúčov,platničiek.
A ja som menil prednú nápravu,spojku,platničky a dal som odstaviť EGR lebo blbol.
V budúcnosti ma bude čakať ešte turbo.Už ho trošku počuť
Odpovědět

Zpět na „i40 Motor a převodovka“