Stránka 2 z 6

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 17 zář 2018, 13:48
od danyo
Ahojte,

aj mne sa to deje, moje auto bola predvádzačka, prevzal som ho pri cca 3tis km nájazde, myslel som, že tam vznikol nejaký problém. Pri tel.konzultácii mi bolo povedané, že za to môžu emisné obmedzenia. Zdá sa že tam máme nejakú "fičuru", čo má zabrániť tomu, aby sme pri plnom výkone nevypúšťali príliš CO2, keďže (našťastie) filter pevných častíc nemáme, ale montuje sa až teraz. :evil:

Neviem čo si o tom mám myslieť, od nového auta by som to vážne nečakal a nikdy predtým som sa s ničím podobným nestretol. Keď dám pedál na podlahu, tak potrebujem predbiehať a nie aby mi klesol výkon v polovici manévru ](*,)

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 17 zář 2018, 15:13
od pico.sc
Ahojte,

u mna sa to tiez obcas vyskytne, aj ked velmi zriedkavo - uz si ani nepamatam, kedy to bolo naposledy. Snazim sa vsak zrychlovat "postupne", tj. do 2000-2300rpm zrychlujem "jemne", az potom tomu dam zabrat - a zda sa, ze vtedy to cele funguje - ziadne klepanie ani zadrhavanie, ale auto od 2300rpm pekne taha.

No kazdopadne suhlasim s nazorom, ze by sa take nieco nemalo vyskytovat pri novom aute.

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 17 zář 2018, 21:18
od idam.i
Trochu dlhšie,ale určite stojí za prečítanie. http://www.tribotechnika.sk/tribotechni ... cita-.html
Na Opel fóre sa s tým už trápia dlhšie a majú to asi aj horšie. #-o
http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=100&t=7000

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 18 zář 2018, 09:06
od Chasnik
Zajímavý článek, zaráží mě v něm další snižování viskozity olejů v nových normách výrobců:
EURO VI: Nové normy automobilek na maziva
Hlavní parametr: Nízká viskozita
§ VW 508.00/509.00 SAE 0W20
§ Ford WSS M2C948 –B SAE 5W20
§ PSA B71 2312 SAE 0W30
§ FIAT 9.55535.DSX SAE 0W20
§ General Motors GM Dexos 1 Gen.2 SAE 0W20
§ MB 229.71 SAE 0W20
§ BMW LL-14+ SAE 0W20 ; BMW LL-04 SAE 0W30


Další věta dokazuje, že se s těmito viskozitními třídami počítá jako se standardem:
Firmy nejvíce pokročilé v tomto výzkumu - Infineum a Mahle - nyní provádí výzkum s cílem dosáhnout reálné superlubricity za použití běžného motorového oleje 0W20 a na běžných dílech motoru.

Tlak na snižování obsahu Ca bude mít vliv na detergentní schopnosti oleje a alkalickou rezervu. Jsem zvědavý na spotřebu takového oleje a životnost = interval výměn...

Každopádně na závěr té odborné stati přišlo staré známé jednoduché poučení - nedupat na plyn při nízkých otáčkách.

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 18 zář 2018, 09:12
od danyo
@idam.i : díky, to je zaujímavý článok, aspoň poznám príčiny a spôsob ako tomu predchádzať. Debilný downsizing & Euro rules :evil:

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 18 zář 2018, 10:21
od helou
Chasnik píše: Každopádně na závěr té odborné stati přišlo staré známé jednoduché poučení - nedupat na plyn při nízkých otáčkách.
To je sice pekne ale podla mna skor ti dodrbe motor ten start stop system kedze neni dobre vyriese mazanie pri tomto systeme.

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 18 zář 2018, 10:36
od Chasnik
Moje poznámka se týkala předcházení LSPI, je jasné, že S&S je mor moderních motorů, ať už je tam sebelepší olej...

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 18 zář 2018, 15:28
od MartinTBB
Dnes som volal do servisu skrz tento problém a proste mi povedali že to nie je diesel s veľkým objemom ale menší benzín a teda sa to nebude tak chovať , proste treba mu viac ako 2000 otáčok , čiže buď podradiť alebo najprv mierne zrýchľovať a potom pridať plný kotol

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 18 zář 2018, 15:54
od Chasnik
To je sice pěkné, ale vzhledem k prasáckému sestavení převodových poměrů to znamená podřazovat na jedničku při cca 25 - 30 km/h :evil:

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 18 zář 2018, 19:36
od idam.i
danyo píše:@idam.i : díky, to je zaujímavý článok, aspoň poznám príčiny a spôsob ako tomu predchádzať. Debilný downsizing & Euro rules :evil:
Nie je zač. :wink:
Frkol som ti za 3x10 na auto.cz :wink:

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 19 zář 2018, 08:27
od danyo
@idam.i : Fiha, tak to dakujem :D

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 01 říj 2018, 09:22
od danyo
No písal som i do Hyundaiu a odpísali mi že o tomto probléme (výpadok výkonu pri prudkom stlačení akceleračného predálu) vedia a intenzívne ho riešia s výrobným závodom v Nošovicích. Momentálne nemajú softwarové riešenie a prosia nás o trpezlivosť.

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 01 říj 2018, 10:29
od Tomasek
danyo píše:No písal som i do Hyundaiu a odpísali mi že o tomto probléme (výpadok výkonu pri prudkom stlačení akceleračného predálu) vedia a intenzívne ho riešia s výrobným závodom v Nošovicích. Momentálne nemajú softwarové riešenie a prosia nás o trpezlivosť.
Super, snad pak najednou opraví i ty vibrace u táhla turba.

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 01 říj 2018, 19:06
od romanb
danyo píše:No písal som i do Hyundaiu a odpísali mi že o tomto probléme (výpadok výkonu pri prudkom stlačení akceleračného predálu) vedia a intenzívne ho riešia s výrobným závodom v Nošovicích. Momentálne nemajú softwarové riešenie a prosia nás o trpezlivosť.
To znie nadejne. A kam do Hyundai? Da sa na nieco pri pripadnej navsteve autorizovaneho servisu v buducnosti odkazat? Dakujem

Re: Zadrhavanie a klepanie motora

Napsal: 02 říj 2018, 12:43
od copper5252
sice tenhle problem nemám u 1.0 tgdi ale podle mně je to duvod na vracení auta ! kolikrát se stane že začnete předjíždět i když máte "volno" pak se najednou vynoří najky kok*t co jede v 90tce 140 kmh a jejda problem ! spatky už se zařadit nejde, už tem jsou auta ! tak co vám zbyvá jedině předjet ! a pak hraje každá nanosekunda roli mezi nehodou a bez nehody !
osobně bych se takového auta zbavil ! jak rychle to jde !

co bych doporučíl zajet na motorovou brzdu a něchat udělat delší zatěžový test motoru at se projeví na grafu problem ! ceny budou ruzné od 1500 kč do 6000 kč cca zaleží jak kdo a jako moc chcete tastovat zatěž motoru , pak bych jim omlatil o hlavu grafy z brzdy a pokud nepřistoupina odstoupeni od koupi auta tak pravnik :) to většinou stačí ani nemusí dojít k soudu !

ale levnější metoda jak dosánout svého v autorizacich :) je ta že se postavíte před salon a začněte varovat zakazniky před koupi u tohohle prodejce :)))))
mněl jsem jiný problem z autorizakem takže to mám vyskoušené :)) nebud psát co se stalo jelikož autorizák vše urychleně napravil :)

jinak odpověd hyundai typu usilovně pracujeme na řešeni problemu , ralita bude taková že to někomu leží zahazané v paírech na stole a z vysoka se na to kašle !
výrobce má komplet mapy řj takže jasně musí vědět o propadu výkonu při určitých podmínkách ! neheldě nato že mapy se testují na simulátoru a pak až v realném provozu atd !