Stránka 2 z 2

Re: Filter pevných častíc

Napsal: 29 pro 2020, 08:54
od Sanchez
Lambda bola vymenena, zvolavacka, mas pravdu.

Re: Filter pevných častíc

Napsal: 29 pro 2020, 11:51
od dibarbora
petzl62 píše: 29 pro 2020, 08:27 Právě, problémy s regenerací jsou u předchozích dieslů bez AD Blue a velké. U tvého typu zatím s regenerací problémy nejsou. Ale mám pocit, že jsem někde zaregistroval(ale nevzpomenu si kde), už první problémy s lambda sondou a teď nevím s kterou, jsou tam dvě, mimo jiných asi dalších osmi snímačů [-o< Údajně na to má být svolávačka - údajně :roll:
Ale zatím všeobecně platí, že diesly vybavené SCR, fungují "zatím" lépe, než systém s klasickým DPF po modifikaci jednotky po diesel gate. Tam je to všeobecně průser jak mraky, bez možnosti dovolání se nápravy ](*,) ](*,)
Keď porovnáš súčasné motory s SCR a bez SCR, tak máš pravdu je to na oko lepšie. Ale absolútne číslo 413km priemeru medzi regeneráciami je málo... osobne som očakával podstatne lepšie čísla. Podľa všetkého :hyu: celý emisný systém aj pri motoroch smartstream optimalizoval hlavne nákladovo. SCR sa stále vo veľkom spolieha na "pomoc" EGR. Chcelo by to porovnanie čísle od koncernu... ako to vychádza pri tom ich zdvojenom SCR systéme...

Re: Filter pevných častíc

Napsal: 29 pro 2020, 12:37
od Axel.Foley
petzl62 píše: 29 pro 2020, 08:27 Právě, problémy s regenerací jsou u předchozích dieslů bez AD Blue a velké. U tvého typu zatím s regenerací problémy nejsou. Ale mám pocit, že jsem někde zaregistroval(ale nevzpomenu si kde), už první problémy s lambda sondou a teď nevím s kterou, jsou tam dvě, mimo jiných asi dalších osmi snímačů [-o< Údajně na to má být svolávačka - údajně :roll:
Psal o tom Mr. :hyu: tuším ve svém vlákně. Výměna proběhla na firemních autech.