Škubání motoru v nižších otáčkách.

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

slabostka
*****
Příspěvky: 1728
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Škubání motoru v nižších otáčkách.

Příspěvek od slabostka »

inversi píše: 01 kvě 2022, 20:02
slabostka píše: 01 kvě 2022, 12:14 chce to diagnostiku - nie vyčítanie chýb ale napojenie na počítač a sledovanie dát aj za jazdy a následne analýzu - čiže hľadať v okolí servis ktorý sa na diagnostiku zameriava... určite sa vyhnúť výmenám dielov naslepo a po rôznych garážach lebo z toho sa potom nevysomári ani sv.Peter...
Ahoj, diagnostika za jazdy nic neukazala a teda po jazde mi tlmocili, ze vlastne ani nevedia co hladat kedze sa im mnoi popisovany stav neudial. Dostal som odpoved, ze moze zopnut klimatizacia

Ak sa dopatram k niekomu co ma diagnostiku skusim, osobne zial nepoznam.
- odkial si... na vychode nieco mame
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Reklama
 

Uživatelský avatar
inversi
*
Příspěvky: 28
Registrován: 28 dub 2017, 08:23

Re: Škubání motoru v nižších otáčkách.

Příspěvek od inversi »

@slabostka
KE ale dlhodobo žijem v ČR-Hodonín. Kde na východe prosím ťa, možno to mám po ceste keď raz za čas idem za rodinou.

K škubaniu motora: včera som si v rámci pravidelného servisu vymenil filtre a olej, auto sa zase raz po roku "nadýchlo". Som zvedavý kedy a či sa prejaví stav, ktorý som už pred tým popisoval. Budem informovať.
Hyundai Tucson, 1.7 CRDi, Czech Edition, 5/2016
Uživatelský avatar
sarin007
*****
Příspěvky: 2089
Registrován: 26 říj 2012, 11:32
Bydliště: Písek

Re: Škubání motoru v nižších otáčkách.

Příspěvek od sarin007 »

Mě škubne auto když je studené tak kolem 1500 otáček, když přidávám plyn pomalu a převodovka dává z trojky čtyřku. Někdy to škubne tak, že by spolujezdec vylil kafe. Už jsem naučenej, že jak má dojít k řazení, musím přidat více plynu. Když bylo auto nový, v létě to dělalo v obci, když jsem jel ustálenou 50tkou, jako by auto nevědělo, jestli má přidat nebo ubrat, tak začalo cukat. Teď už se s tím skoro nesetkávám, jen někdy po ránu. Otec má stený motor jen manuál, v zimě pohoda, jak se oteplí tak nad 10 stupňů, při rozjezdu nebo kolem 1500 otáčkách mu auto začne cukat. Diagnostiky nikdy nic nenašly.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená

Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Uživatelský avatar
inversi
*
Příspěvky: 28
Registrován: 28 dub 2017, 08:23

Re: Škubání motoru v nižších otáčkách.

Příspěvek od inversi »

sarin007 píše: 02 kvě 2022, 10:19 Mě škubne auto když je studené tak kolem 1500 otáček, když přidávám plyn pomalu a převodovka dává z trojky čtyřku. Někdy to škubne tak, že by spolujezdec vylil kafe. Už jsem naučenej, že jak má dojít k řazení, musím přidat více plynu. Když bylo auto nový, v létě to dělalo v obci, když jsem jel ustálenou 50tkou, jako by auto nevědělo, jestli má přidat nebo ubrat, tak začalo cukat. Teď už se s tím skoro nesetkávám, jen někdy po ránu. Otec má stený motor jen manuál, v zimě pohoda, jak se oteplí tak nad 10 stupňů, při rozjezdu nebo kolem 1500 otáčkách mu auto začne cukat. Diagnostiky nikdy nic nenašly.
Celkovo mám pocit, že motory Hyundai proste potrebujú viac otáčok. To napríklad Škody Scala (služobné auto kolegov) kolegovia dusia v takých nízkych otáčkach, že aj hluchý Beethoven by sa chytal za uši a auto nič, akoby sa ani nechumelilo.
Hyundai Tucson, 1.7 CRDi, Czech Edition, 5/2016
Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Motor a převodovka“