No neviem, po tom ako sa predviedla nova Cupra Ateca ...
Ta Cupra je dobra ako na ceste, tak aj v terene a aj na snehu ci dazdi, v neposlednom rade aj dobra cena.
sa bude musiet fakt dobre snazit aby zaujemca o takyto typ auta kupil Tucson N pred Cuprou Atecou.
Myslim si, že po úspěchu i30N, bude mít Tucson snažší cestu k zákazníkům. Záleží na ceně. Za mě bych si radši koupil Tucsona než Atecu, ta mi osobně jako značka nic neříká (stejně jako Seat).
Co som videl niekde nejaky nakres ako by mal vraj vyzerat Tucson N - tak bol znizeny a ten zadok mal brutalne skaredy.
Dufam ze sa mylim.
Ak je pravda co sa hovori v kuloaroch a kedze buduci rok uplynie 5-rocny cyklus ako obmiena auta, tak uvidime co prinesie.
Ja by som si Tucson N aj kupil, ale musel by davat v "terene" aspon to co doteraz. Nechame sa prekvapit.
Já tady asi nesklidím moc chvály, ale k čemu "hot SUV"? V čem vidíte přidanou hodnotu, vy byste to chtěli? Jak jsem se "smál" Kodiaq RS (ano, víme, že u Škodovky je RS RádobySport), tak ty samé pocity mám z Tucson N.
Osobně bych raději uvítal tu i20 N, kde to může být opravdu malý hot hatch a vsadil bych boty, že řidičský zážitek bude úplně jinde, než v "SUV".
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, Best of Czech + paket Style, Polar white - od 02/2019 Škoda Octavia III Kombi 2,0 TDi, Style + paket Sport, Denim blue - od 10/2016
Lokalita: Kladno
Tak já osobně v tom taky nevidím nic potřebného, sám mám v Tucsonu 185k a 400 Nm a musím říct, že na běžné ježdění je tento motor už tak předimenzovaný a je v těm těžké dodržovat předpisy Ale zajímá mě to spíš s pohledu automobilového fanouška Určitě bude cenově někde, kde bych sáhnul spíš po SantaFe, ale trh si podobná auta asi žádá a jestli chce držet krok s ostatními, musí asi zabrousit i do této "zvláštní" kategorie
@all: No ja zase z mojho auta 185HP/400Nm a jeho sviznosti nadseny moc nie som. Brzda premavky to sice nie je, ale zeby to bolo svizne nemozem povedat. Za svizne povazujem nieco kolo 7sec/100 a pruzne zrychlenie 80/140 4sec. To je svizne a taky vykon by mi stacil. Momentalny Tucson je fajn ked jazdim sam, akonahle ideme viaceri a batozina tak na dialnici a hlavne v kopcoch sa to sviznostou vyrovna obycajnemu priemernu autu, nic viac. Clovek musi vobec rozmyslat ci moze predbiehat alebo nie.
Ja momentalne poskulujem prave po niecom takom. Cupra Ateca asi nie - priestor je na mna maly. Idealne bolo Subaru Forester XT, avsak tento momentalny model je uz "stary" a nevie sa ci vobec koli EU nova verzia XT bude. Kedysi davno som XT mal a bolo to idealne auto.
Hybridov sa bojim ako cert svatenej vody. Ked si auto necham 5 rokov, tazko sa bude potom predavat - baterky. Aj ked napr. nova Rav4 dava na baterie pri dorzani servisnych intervalov a podmienok 10 rokov. Ale myslim ze to aj tak bude tazko predajne. Aj ked mozno sa najdu ludia co to kupia, tazko povedat.
Tak to je divné, oba máme stejné motory i převodovku a osobně s tím co popisuješ problém nemám Na dálnici i ve více lidech a naloženým kufru jsem vůbec nepocítil nějaký rozdíl a při předjíždění většinou před sebou tlačím ostatní auta Samozřejmě rozjezdy při předjíždění jsou vlažnější, ale to je holt nafta. Za mě, při jízdě dle předpisů využívám výkon tak na 50% a to se motor převaluje někde kolem 1500-1700 otáček, pří předjíždění tak 2000.
To je moc slušná nabídka, za těch 699 tisíc už má vlastně vše, co člověk potřebuje V běžný verzi je při stejné výbavě cena 749 tisíc. a to má N-Line ještě 19" kola oproti 18" v běžné verzi. V plný výbavě je cenový rozdíl ještě větší, sice N-Line nenabízí kožený sedačky, ale vzhledem k nižší ceně dobrých 80 tis. bych to asi neřešil. Otázka je, jak moc je onen podvozek tvrdší, mě vyhovuje nastavení podvozku běžnýho Tusíku. Jen škoda, že uvnitř vypadá sportovněji, zvenku taky a přitom v motorech žádná změna, aspoň 20 koníků navíc by to vylepšilo
Ale je fakt, že pokud bych kupoval Tusíka dnes, asi by to byla jasná volba, už vzhledem k lepší ceně.
Aha, tak beru zpět, někdo se pohrabal v konfigurátoru a ty ceny u nejvyšší verze už tak skvělý nejsou. Mě pořád vrtalo hlavou, v čem je rozdíl mezi N Line Made in Czech a N Line. Takže podle konfigurátoru nejen v rozdílný startovací ceně (dobře ta nižší je limitovaná), ale k verzi N Line Made in Czech si nelze dokoupit (alespoň v nastavení), paket Premium. Pokud tedy použiju nejvyšší možnou alternativu (bez mild hybridu), je cena o 20 tisíc vyšší než běžná verze, což je 972 000,- Takže jsem rád za svou verzi, do této bych nakonec nešel