https://www.youtube.com/watch?v=4iMv_jgzs-g
Je to teda v němčině, ale názorné.
Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
i30 kombi, 1.4 T-GDI, Style Navi Go! (18- )
-
i30 CW, 1.4 CVVT, LPG, Trikolor Style (12-18)
Daewoo Nubira 2.0 16V CDX, LPG (06-12)
Š Felicia kombi 1.3 Color (00-06)
VW Passat II kombi 1.8 (96-00)
Škoda 120L (95-96)
Trabant 601 limousine, 0,6L (94-95)
-
i30 CW, 1.4 CVVT, LPG, Trikolor Style (12-18)
Daewoo Nubira 2.0 16V CDX, LPG (06-12)
Š Felicia kombi 1.3 Color (00-06)
VW Passat II kombi 1.8 (96-00)
Škoda 120L (95-96)
Trabant 601 limousine, 0,6L (94-95)
- Reklama
Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
Aha tak sorry, slabo som citalmihlit píše:Pampa: Psal jsem to hned v druhém příspěvkuNení to analog, je to digitální senzor připojený na LIN sběrnici a měří napětí, proud a teplotu.

Ale aj tak by mozno slo poslat mu nieco aby sa upokojil a neotravoval

I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
No to je pekne, ale 30E? To by slo urobit doma, a hned by som pridal aj zapnutie ohrevu sedaciek, volantu, sport rezimu, holdu ... vlastne kedy pridu na to ze tam nemaju byt tlacitka ale prepinace?

... yo a tempomat tiez nechapem preco sa vypina a vzdy ho musim zapnut znova a znova

.. alebo nejaky opensourcovy H i30


I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
Mám lx20 asi půl roku a S/S a inteligentní nabíjení mne s...e. S/S jsem do dneška pravidelně vypínal (sem-tam zapoměl), ale I.N. jsem dnes pořešil rozpojením konektoru na mínus pólu baterie. Napětí baterie před startem bylo jen 11,9 V, po startu pomalu vystoupalo na 14,2 V. Po rozpojení a startu téměř okamžitě vystoupilo na 14,3-4 V. Při jízdě pak asi po 1 km vyletělo na téměŕ 14,8 V, ale, po ujetí po ujetí zhruba 4 km šlo opět dolů na 14,3-4 V. Před dalším startem bylo napětí baterie 12,2 V z čehož vyplývá, že alternátor nabíjel celou dobu chodu motoru. Že baterie byla málo nabíjena svědčilo i to, žepo dojetí domů (asi 8 km) a puštěném rádiu, při čekání na manželku, se řádio vyplo asi po 3 min. s hláškou slabá baterie. Po odpojení I.N. svítí kontrolka S/S jako když ho vypnu tlačítkem. Zatím nevím o žádném negativu této operace.
Někde na fóru bylo blokové schéma zapojení toho obvodu na mínus pólu (nemohu to najít) a také myšlenka ošálit ji snížením napětí na plus přívodu k němu. Prozatím se snažím sehnat kompletní konektor na netu.
Někde na fóru bylo blokové schéma zapojení toho obvodu na mínus pólu (nemohu to najít) a také myšlenka ošálit ji snížením napětí na plus přívodu k němu. Prozatím se snažím sehnat kompletní konektor na netu.
Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.