Stránka 2 z 2
					
				Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
				Napsal: 01 zář 2019, 19:39
				od MMi
				
			 
			
					
				Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
				Napsal: 01 zář 2019, 20:51
				od Pampa
				mihlit píše:Pampa: Psal jsem to hned v druhém příspěvku 

 Není to analog, je to digitální senzor připojený na LIN sběrnici a měří napětí, proud a teplotu.
 
Aha tak sorry, slabo som cital 
 
Ale aj tak by mozno slo poslat mu nieco aby sa upokojil a neotravoval 

 
			
					
				Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
				Napsal: 01 zář 2019, 20:59
				od Pampa
				
No to je pekne, ale 30E? To by slo urobit doma, a hned by som pridal aj zapnutie ohrevu sedaciek, volantu, sport rezimu, holdu ... vlastne kedy pridu na to ze tam nemaju byt tlacitka ale prepinace? 
 
... yo a tempomat tiez nechapem preco sa vypina a vzdy ho musim zapnut znova a znova  

 chcelo by sa dostat aj na volantove tlacitka
.. alebo nejaky opensourcovy H i30  

 ... trosku by som si posteloval kedy radi automaticka prevodovka nech to netrapim na 1100 otackach do kopceka a pridal tlacitko kedy sa ma zacat regeneracia DPF nech sa mi to nezapne vzdy ked uz pridem pred dom  

  (lebo to mam domov do kopceka a jemu sa zazda ze je tak pekne prehriaty, tak preco nezacat vypalovanie, no nie?)
 
			
					
				Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
				Napsal: 12 úno 2020, 14:49
				od i5oss
				Mám lx20 asi půl roku a S/S a inteligentní nabíjení mne s...e. S/S jsem do dneška pravidelně vypínal (sem-tam zapoměl), ale I.N. jsem dnes pořešil rozpojením konektoru na mínus pólu baterie. Napětí baterie před startem bylo jen 11,9 V, po startu pomalu vystoupalo na 14,2 V. Po rozpojení a startu téměř okamžitě vystoupilo na 14,3-4 V. Při jízdě pak asi po 1 km vyletělo na téměŕ 14,8 V, ale, po ujetí po ujetí zhruba 4 km šlo opět dolů na 14,3-4 V. Před dalším startem bylo napětí baterie 12,2 V z čehož vyplývá, že alternátor nabíjel celou dobu chodu motoru. Že baterie byla málo nabíjena svědčilo i to, žepo dojetí domů (asi 8 km) a puštěném rádiu, při čekání na manželku, se řádio vyplo asi po 3 min. s hláškou slabá baterie. Po odpojení I.N. svítí kontrolka S/S jako když ho vypnu tlačítkem. Zatím nevím o žádném negativu této operace.
 Někde na fóru bylo blokové schéma zapojení toho obvodu na mínus pólu (nemohu to najít) a také myšlenka ošálit ji snížením napětí na plus přívodu k němu. Prozatím se snažím sehnat kompletní konektor na netu.
			 
			
					
				Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
				Napsal: 12 úno 2020, 19:27
				od pekoz