Stránka 2 z 2

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Napsal: 26 lis 2019, 17:07
od Martinsp
Horší je že i po zaplacení jakéhokoliv příplatku tě budou čekat podobné problémy. Ono totiž neexistuje bezporuchové auto. Jediné co zůstane je ten pocit že jsi proto něco udělal (třeba půl roku docházení do práce).

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Napsal: 27 lis 2019, 16:41
od asd111
souhlasím s tím,že u jakekoli značky mohou být nějaké problémy.Ať už je to přeplňovaný motor od VW nebo Renaultu či Opelu,všude něco je.U H ale víme,že to rachtání turba a výpadek výkonu není vlastnost,ale technologický nedostatek,ale pořád melou svojí..Navíc,o to více to bolí u nového auta,které jsme si museli sakra zaplatit...

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Napsal: 31 kvě 2020, 06:03
od proviron
vie sa niečo bližšie o novom motore 1,5 DPi 81kW (110 k) ?

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Napsal: 31 kvě 2020, 11:37
od Axel.Foley
Ano, technické informace byly zveřejněny. Co víc chceš vědět, když se ještě neprodává? Respektive není na cestách?

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Napsal: 31 kvě 2020, 15:37
od proviron
Axel.Foley píše: 31 kvě 2020, 11:37 Ano, technické informace byly zveřejněny. Co víc chceš vědět, když se ještě neprodává? Respektive není na cestách?
vykonove charakteristiky

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Napsal: 31 kvě 2020, 16:37
od Axel.Foley
Tecnické informace na odkazech zhruba v polovině stránky https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 09#p580909, víc toho zatím není.

PS: Poslední příspěvěk se necituje :!:

Re: Motory TGDI - brat ci nebrat?

Napsal: 31 kvě 2020, 19:55
od dibarbora
Za pozitívum by som považoval hlavne to, že :hyu: bude posledná z masových značiek (Mazdu z tohto vynecháme) so základným (relatívne jednoduchým) 4 valcovým atmosferickým motorom. Bonusom bude určite nepriame vstrekovanie. Čo sa týka schopností motora, tak tu by som veľké oči nemal. Tak ako nahrádza 100k 1,4MPI v cenníku, tak isto bude aj jej prejav podobný. 10k, 10Nm a 4 vstrekovače navyše budú podľa mňa len vyrovnávať výraznejšie sw emisné zošnurovanie motora + ťažšie sprevodovanie. .