Re: 1.4 tgdi svieti kontrolka GPF
Napsal: 27 pro 2019, 20:11
				
				Daň za blbosť, mohol si ušetriť 1800€ za motor a kúpiť 1,4MPI.... si ideálny prípad na nasadenie jednoduchej základnej motorizácie.
			Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
To jsi opravdu nemusel. Samozřejmě ti prodejce tvou volbu nevymlouval, se divím, že jsi nekoupil dieselValo84 píše: 27 pro 2019, 20:06 Presne to sa mi chce.. Kazdy tyzden sa iba tak vozit po dialnici a checkovat olej na noovom aute... Som nemusel menit auto.
 
 
Co k tomu dodat...Valo84 píše: 27 pro 2019, 20:06 Presne to sa mi chce.. Kazdy tyzden sa iba tak vozit po dialnici a checkovat olej na noovom aute... Som nemusel menit auto.
 
 
](./images/smilies/eusa_wall.gif) ), tak to nebyl špatný motor.
 ), tak to nebyl špatný motor.1,2 TSI oba typy (ea111 a ea211) majú priamy vstrek. Nepriamy vstrek u týchto malorážok uplatnil už spomenutý fiat u 1,4 t-jet, renault u trojvlca 0,9 a teraz u slabšieho trojvalca 1.0....lumix píše: 28 pro 2019, 05:57 Atmosféra je fajn, ale stačilo by jen udělat místo T-GDI, T-MPI a hned by bylo o jeden z největších problémů méně. Když to zvládl Fiat proč ne H/K? I VW to u 1,2Tsi zvládl bez přímo vstřiku a kdyby nepodcenil rozvody (), tak to nebyl špatný motor.
 .
 .Tak to jsem si to pěkně popletl. Nějak jsem žil v přesvědčení že neměl.dibarbora píše: 28 pro 2019, 09:351,2 TSI oba typy (ea111 a ea211) majú priamy vstrek. Nepriamy vstrek u týchto malorážok uplatnil už spomenutý fiat u 1,4 t-jet, renault u trojvlca 0,9 a teraz u slabšieho trojvalca 1.0....lumix píše: 28 pro 2019, 05:57 Atmosféra je fajn, ale stačilo by jen udělat místo T-GDI, T-MPI a hned by bylo o jeden z největších problémů méně. Když to zvládl Fiat proč ne H/K? I VW to u 1,2Tsi zvládl bez přímo vstřiku a kdyby nepodcenil rozvody (), tak to nebyl špatný motor.

Môže tam mať aj nejaký technický problém, ale ak autor vlákna skutočne najazdí 90% po meste (podľa popisu v Žiline), tak teraz v zime je tu skutočne problém to TGDI ohriať. Musím obehnúť mesto na jeden záťah celé a spraviť aspoň tých 10km aby som to mal podľa budíkov zohriate (olej samozrejme nemá šancu...). Vôbec by som sa nečudoval, že si RJ neškrtne ani s nútenou regeneráciou počas niekoľkých týždňov... stači aby bolo ráno okolo nuly a prejazd zo sídliska na sídlisko cez kopec cca. 4km znamená auto trochu kúri, ručička teplomera bezvládne leží na minime a motor po dojazde stále točí zvýšný voľnobeh okolo 1100 otáčok...Mr. HYUNDAI píše: 28 pro 2019, 10:48 "Ucpaný" GPF po necelých 5.000 km je divný. Já nejezdím se Sněhurkou v o moc přátelštějším režimu (obvykle 12 km tam a odpol zpátky) - pravda v příměstském provozu a snažím se využívat v maximální míře dojíždění k obci bez plynu (právě kvůli regenraci GPF kyslíkem), ale k ideálu to má daleko. Delší trasy jako v létě teď taky nejsou a s GPF problém žádný.
A hladina oleje je navzdory neustálému ježdění pod sytičem v pohodě a benzínem nesmrdí...
 .
 .