Stránka 2 z 2

Re: 1,4t-GDI VS 1,4 CVVT

Napsal: 02 led 2020, 14:29
od slabostka
ja som presadol z atmo či hybridu do tejto turbobenzínovej mašinky a jazdím stále rovnako - chceš zrýchlenie? Podraď a toč - to platilo aj pre atmomotor aj pre turbomotor, ja som vôbec nezmenil štýl jazdy a jedine dochladenie turba ale kedže je to automat ani to netreba lebo v režime D to nepúšta vysoko skôr to radí.... takže čo? Nič... som si vedomí že výkon je tu za cenu " je v tom turbo" a rátam s tým. Dnes je ale situácia na trhu taká že radšej vezmem 1.4 turbobenzín 4 valec so 100kW ako trojvalec 0.9-1.0 ktorá navyše nemá výkon alebo biednu dýchavičnú 1.4 či 1.6. Chýbajú tu klasické 2.0l atmo z rokov 80.-90. - tie ale už nebudú...

Re: 1,4t-GDI VS 1,4 CVVT

Napsal: 31 kvě 2020, 08:02
od proviron
posledny mohykan je ASX 2,0 atmo

Re: 1,4t-GDI VS 1,4 CVVT

Napsal: 01 čer 2020, 10:57
od DanielP
Problemy s turbem jak jsou psany i jinde a ja jsem jeden z tech ktery jej ma. Neni otazkou podtaceni motoru nebo spatneho razeni jak se tu mnozi s automaty snazi rict. Problemy jsou konstrukcni vadou coz mi bylo receno i primo na Hyundai. Aktuator turba, ktera ridi nataceni klapek a spol byl vadny a nedelal co ma. S ridicem to nema nic spolecneho. To jen aby se tu predeslo dohadum o tom co za to muze. Hyundai tenhle problem uz udajne vyresil a jsou k dodani jak samotne aktuatory tak nova turba celkove.

Re: 1,4t-GDI VS 1,4 CVVT

Napsal: 01 čer 2020, 18:09
od zulyk
len pre upresnenie, aktuator na TGDI ziadne natacanie klapiek na turbe neovlada, a to z jednoducheho dovodu, turbo ma pevne lopatky...tych udajne rieseni som uz zapocul viacero...realne som sa este s novym turbom nestretol...