Stránka 2 z 2

Re: spolehlivost motoru 1.0 T-GDI

Napsal: 08 zář 2020, 15:54
od Scaild
Crab - s tvým popisem zcela souhlasím :D

Nicméně co jsem byl před cca měsícem na garančce, tak mě překvapila jedna věc, a to, že ten motor má najednou mnohem lepší odezvu na plyn, líp táhne, není propad výkonu při přeřazování z jedničky na dvojku (jakoby se sekundu nic nedělo) a celkově je mnohem živější. Tak nevím jestli se nějak updatovala ŘJ a nebo je to jen výměnou oleje, ale pokud by to bylo olejem, tak by to znamenalo, že ho při první garančce neměnili...

Re: spolehlivost motoru 1.0 T-GDI

Napsal: 02 zář 2025, 16:57
od Karloslav
Ahoj, pro možné budoucí majitele. Mám r.v 2018 a najeto v současné době 120 000 km. Jezdím z 50% dálnice. Nyní první závada a to sice senzor teploty výfukových spalin (oprava 5000), jinak měním jen olej a filtry. V cca 70k měněny kotouče i destičky, ve 115k stabilizační tyčky. Bez toho vše původní. Měním olej po 15k dle servisky. Co jsem tak posbíral po servisech, tak se musí hlavně striktně dodržovat interval výměny svíček (po 60k - špatné mohou odpálit katalyzátor), jinak žádné vážnější závady nejsou.

Jednou se objevil problém se zadními parkovacími senzory, ale stačilo jen zespoda z nárazníku vyndat bordel.

Dlouhodobá spotřeba je 6,5l jaro - podzim a 7l zima.

Re: spolehlivost motoru 1.0 T-GDI

Napsal: 03 zář 2025, 12:31
od slabostka
Nevhodny rezim jazd pre dany pohon. Vela km a kratke trasy. Plus predvadzacka to je to auto ktore dostava nalozene hned po starte, bez zabehu..... Vsetko ma svoje plus i minus.
Pravda je ze nepriamy vstrek bez turba musis hladat ale este stale su.

Re: spolehlivost motoru 1.0 T-GDI

Napsal: 03 zář 2025, 12:53
od Vysous
Jen upozorňuju, že 1.0 T-GDI v i30 z roku 2018 (autor příspěvku po 120kkm) a 1.0 T-GDI v i30 po FL v roce 2020 jsou úplně jiné motory, takže jejich spolehlivost srovnávat asi úplně nepůjde.