Stránka 2 z 2

Re: Vystrelenie otacok pri akcelerácii

Napsal: 24 zář 2020, 08:37
od rychlyzadok
thaischumi píše: 23 zář 2020, 23:45 Upgradovaná verze? neřekli vám náhodou od kdy se začaly montovat tyhle věci v nové verzi? jaký je datum výroby vašeho vozu?
Pravdu povediac neviem. Nepytal som sa. #-o Auto je februar 2018 r.v.

Re: Vystrelenie otacok pri akcelerácii

Napsal: 24 zář 2020, 09:40
od dibarbora
Tento problém sa všeobecne v prípade koncernu :hyu: /Kia vyskytuje dlhodobo... kolega mal tento problém na benzínovej i30FD (1.gen), v práci bol problém s naftovou CeedJD (2.gen). Aj tu na fóre sa prípadov niekoľko nájde.. naprieč generáciami kde sa tento problém riešil. Nevidel by som reálne, že robili nejaké extra konštrukčné úpravy, je to proste cenovo/kvalitatívna politika firmy..... ak sa to vysype v záruke fajn, ak mimo záruky... smola. Úplne masový problém to asi nie je a nebol...

Re: Vystrelenie otacok pri akcelerácii

Napsal: 07 říj 2020, 20:14
od kexik
Upgradovane verzie = zistili si v informatike lot numbers pouzite v danom voze, zrejme zistili ze ide o haraburda serie a nahradili identickymi kuskami zo serii ktore nie su kazove. Necakaj nejaku zmenu v konstrukcii ci kvalite. Len vymenili vsetko co im databaza vyhodnotila ako zavadove. Automobilky kupuju napr gufera od n vyrobcov a kazdy dodava serie dobre a semtam seriu dosratu. Aut sa vyrobia tisice a v kazdom su tisice drobnych suciastok od subdodavatelov. Tento scenar sa proste raz za cas vyskytne. Plati pre vyrobu cohokolvek zlozitejsieho. Podstatne je ako riesi situaciu zarucny servis a tu to vyriesil prikladne. Nebyva vzdy.