Stránka 2 z 5

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 07 říj 2020, 13:00
od Odjinud
Ja ho mel na cca 40 min. pujcene od dealera a zvykl jsem si docela rychle. Tedy az na infotainment a haldu cudliku na volantu :-)

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 07 říj 2020, 13:01
od Axel.Foley
Mr. HYUNDAI píše: 07 říj 2020, 12:59
Akydam píše: 07 říj 2020, 12:55Tak mi sem prosimtě napiš svoje dojmy. Třeba je u našeho kusu něco “špatně”. Třeba to chce fakt čas, ale stojim si za tím, že by do toho člověk měl skočit a sžitej by měl bejt po 100km a ne premejslet jak radit po 14ti dnech jezdeni. To je neco proste jinak 😃
Naplánuj si cestu kolem Toušně, napiš SZ, že jedeš a já to testnu na spojku i spotřebu :wink: !
Nebo kolem Olomouce.

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 07 říj 2020, 13:03
od Mr. HYUNDAI
Od Poděbrad to má přeci jen blíž ke mně :D . Ale samozřejmě se nevnucuju - cesta směr Olomouc je taky řešení :mrgreen: !

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 07 říj 2020, 13:04
od Axel.Foley
Alespoň by otestoval motor přes Mohelničák :mrgreen:

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 07 říj 2020, 13:07
od Maras
Mexican píše: 07 říj 2020, 11:37 celom nechapem..preco si objednavate auta, ktore si predtym neotestujete
Já auto předtím testoval u dealera. U každého auta zabírá spojka jinak, takže mi to vůbec nevadilo. Věděl jsem, že jde o pouhý zvyk. Nyní nemám problém, auto je naprosto v pohode👍

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 07 říj 2020, 17:11
od Chasnik
Mexican píše: 07 říj 2020, 11:37 celom nechapem..preco si objednavate auta, ktore si predtym neotestujete
To jej kus od kusu. Dvakrát jsme ve firmě měli 2 identická auta a záběr spojky se lišil. Ale dalo se na to rychle zvyknout. A třeba i čidlo spojky zabíralo jinde. Já na svém autě v pohodě deaktivoval tempomat lehkým ťuknutím na spojku, na druhém autě se muselo vyšlápnout do čtvrtiny chodu, a to bylo naprd.
Mr. HYUNDAI píše: 07 říj 2020, 12:59
Akydam píše: 07 říj 2020, 12:55Tak mi sem prosimtě napiš svoje dojmy. Třeba je u našeho kusu něco “špatně”. Třeba to chce fakt čas, ale stojim si za tím, že by do toho člověk měl skočit a sžitej by měl bejt po 100km a ne premejslet jak radit po 14ti dnech jezdeni. To je neco proste jinak 😃
Naplánuj si cestu kolem Toušně, napiš SZ, že jedeš a já to testnu na spojku i spotřebu :wink: !
Akydame, tohle nedělej, budeš z toho pak mít pěknej mindrák :mrgreen:

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 07 říj 2020, 18:04
od Akydam
Mindrak, uz mam z toho ze jsem nevzal automat 😃

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 08 říj 2020, 18:54
od Akydam
Tak poznatek, najeto 1050km a za poslednich 270km ma manzelka prumer 7.1l. Jizda do prace 16km, kousek po malym meste a pak zpatky nebo poprcavky po vesnicich. Nutno podotknout, ze manzelka rada jezdi rychle. Tudle mi rekla, ze spechala na nehty, tak jela 150 😃

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 08 říj 2020, 19:21
od Chasnik
Tak to se nediv, při těchto trasách super spotřebu nehledej a buď rád, že máš jednoduchý motor, který bude k takovým jízdám tolerantnější než sofistikované turbomotory, kterým více vyhovují delší trasy se zahřátým motorem.

Např. já to mám do práce 80 km a zatím každý motor se mi odměnil pěknou spotřebou výměnou za slušné zacházení. S motorem 1.6 GDI jsem uměl Praha - Mělník ( po staré, ne po D8) za 4,9. To je ale rovina se zahřátým motorem. Kdybych měl trasy jako ty, tak to taky poletí nahoru, to dá rozum...

Pozn.: kontroloval jsi tlak v pneu? Žádný zázrak to sice neudělá, ale dle mého pozorování dělá rozdíl mezi 2,0 a 2,5 atm cca 0,3 - 0,4 l/100 km.

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 08 říj 2020, 19:24
od idam.i
Akydam to sa nediv, hlavne že pani tvrdí, že neťahá. :lol:

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 08 říj 2020, 19:35
od Akydam
Chasnik píše: 08 říj 2020, 19:21
Pozn.: kontroloval jsi tlak v pneu? Žádný zázrak to sice neudělá, ale dle mého pozorování dělá rozdíl mezi 2,0 a 2,5 atm cca 0,3 - 0,4 l/100 km.
Na kolik je tedy idealni natlakovat? Zkontroluju to.

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 08 říj 2020, 19:57
od Chasnik
Kolik máš na štítku, který je po otevření řidičových dveří na středním sloupku dole? Předpokládám, že tam bude doporučeno 2,2 atm. Já foukám 2,4 - 2,5, ale petzl třeba dává 2,6 a pneu má v pohodě, žádné sjetí uprostřed díky deformaci vzorku.
Dříve se uváděly 2 hodnoty, pro prázdné auto (1-2 osoby uvnitř) a plně naložené. A diference byla třeba 2,2 - 2,7. Nevím, jak u PDe, ale u GD je teď jediné číslo, což je naprd.

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 08 říj 2020, 20:05
od Akydam
Omrknu to a zkontroluju.

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 08 říj 2020, 20:22
od Axel.Foley
Akydam píše: 08 říj 2020, 18:54 Tak poznatek, najeto 1050km a za poslednich 270km ma manzelka prumer 7.1l. Jizda do prace 16km, kousek po malym meste a pak zpatky nebo poprcavky po vesnicich. Nutno podotknout, ze manzelka rada jezdi rychle. Tudle mi rekla, ze spechala na nehty, tak jela 150 😃
Za těchto podmínek adekvátní spotřeba.

Re: Šedivka i30 facelift combi 1.5DPi

Napsal: 08 říj 2020, 22:45
od Stringo
Na štítku jsou u PDe 2 hodnoty natlakování pneu:
16" a 17"
běžný stav 2,2 / 2,2
plně naloženo 2,35 / 2,75

18"
běžný stav 2,4 / 2,35
plně naloženo 2,5 / 2,75