Stránka 2 z 2

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 16 bře 2021, 19:38
od tommula
Tyjo a muzes aspon upresnit v ktere lokalite to bylo? Morava, Slezko..Čechy...?! :oops:

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 02 kvě 2021, 15:31
od Lukasekgr
Ahoj byla to severní Morava..

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 02 kvě 2021, 19:25
od Boryš
Víc jak jeden a půl měsíce a slíbená informace o výsledku nikde. nyní jen takové široké info kde že asi je ten servis kde mají takového supr mechanika odborníka. No asi výsledek, tedy konečná reakce servisu , je pro Lfukasekgr výhodný.

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 18 srp 2021, 22:08
od Lukasekgr
Ahoj moc se omlouvám ale vzhledem k té krizi a jedno s druhým jsem se k tomu ještě nedostal hned jak to pojedu řešit budu psát co a jak ještě jednou se všem omlouvám.

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 19 srp 2021, 08:35
od Lukas40
Lukasekgr píše: 11 bře 2021, 22:37 Zdravím všechny jsem tady nový a potřeboval bych poradit.
Koupil jsem si nový Hyundai Tucson r.v. 2018 ,1.6 130kw mám najeto 22000km. Letos 7.1.2021 jsem byl na druhé garanční prohlídce takže klasika výměna oleje,filtry atd. Po ujetí 4000km začla blikat kontrolka oleje si říkám asi nějaká porucha čidla nebo tak něco chvilku blikala pak zas nic po ujetí dalších 10km začla svítit na pořád. Hned zastavuju vylezu z auta jdu si zapálit a koukám pod autem louže oleje. Volám Hyundai assistance říkám co a jak paní v pohodě domluvila mi náhradní vozidlo a čekal jsem na odtahovku.
A teď to přijde. Vracím se po 4 dnech z práce tak se těším domů na děti.Pánové nikdy jsem nic neřešil a radši sklopil uši nejsem žádný prudič ale tohle takhle nechci nechat. Při čekání na odtahovku jsem si všiml že na plastovém spodním krytu motoru leží výpustný šroub. Bylo 18.50 žádná půlnoc na odtahovku jsem čekal asi tři hodiny vyjížděla z města vzdálenost 17km nabízely mi auto vzdálenost asi 60km nebo s toho stejného místa jako byla odtahovka i nejbližší autorizovaný servis Hyundai tak jsem kývl jednalo se o 15 let staré Audi v benzínu zrovna pršelo takže po cestě domů jsem se asi v každé kaluži na cestě posunul o půl metru doprava nebo doleva takže šrot. Na druhý den zhruba v devět volá pán se servisu jak jsem se domníval na garanční prohlídce nedotáhli vypouštěcí šroub říká mi nic s tím nebudem dělat budu volat kde vám to dělali většinou si to chtějí dát do kupy sami říká já jim zavolám a vy jim zavolejte tak za 20minut. Po 20 minutách tam volám pán celkem nevrlý že si auto musí převézt k sobě a zjistit co a jak a za chvilku mi dají vědět.
Po uplynutí asi 3 hodin mi volá znovu že se tím zabývá přímo majitel servisu že se ozve zase za chvilku.
Po dalších 2 hodinách mi volá můžete si zajet pro auto je to hotový do toho servisu kde se odtáhlo a že se omlouvají a že mi nabízí slevu 10% s příští výměny oleje.🤔🤔🤔 Jako fakt???!!!
Tak jsem vyrazil pro auto jdu prve vrátit to zapůjčené sídlo někde v poli málem mě tam sežrali psi pak pěšky v -5 nějaké 2 km pán s odtahovkou říkal pár metrů tak jsem nakonec vyzvedl auto a po cestě jsem volal tam kde to zkazily že nesouhlasím s jejich nabídkou a že se jim ozvu. Než nějakou slevu radši bych třeba prodlouzenu záruku na motor nebo tak něco.
Poradí někdo jak se zachovat??? Dík
Docela maras. Tohle bych určitě řešil právní cestou, nestal bych se s nimi.

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 30 srp 2021, 12:50
od kremilek10
je to uz nejaka doba...
normalne napis o jaky servis se jedna

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 30 srp 2021, 14:52
od Foxy
Presne tak, tiež toto vlákno sledujem. Aj keby to priam vyriešili všetko k spokojnosti na koniec, tak nedáva zmysel nepodeliť sa o skúsenosť a recenziu - na to ten internet/fórum je, aby ľudia zdieľali svoje názory. Nechápem prečo sa ľudia boja napísať pravdu, aby "nepoškodili" fušera čo poškodil ich a určite aj iných.

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 30 srp 2021, 15:26
od idam.i
Zverejniť meno tych čo robia takéto prúsery je určite správne.Niet dôvodu to tajiť.Rovnako ako aj keď je niečo pozitívne.
Nechápem z čoho pramení tento postoj. #-o
Je to aj cieľ takýchto fór.

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 29 pro 2021, 16:48
od Lukasekgr
Takže vzhledem k tomu že zase čekám 3 měsíce na to až mi někdo zavolá ohledně termínu schůzky s majitelem servisu zveřejňuji že to podělali v Rely Ostrava už mi došla trpělivost. Prodejce pan Chromec zlatej člověk ale přístup majitele a servisu katastrofa.

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 29 pro 2021, 17:59
od kremilek10
no super, Chromec mi taky prodal auto, jak budu na servise v lete, tak na toto se u nich zeptam, jestli to je u nich normalni

me takovy pristup dokaze neuveritelne vytocit, chybu udela kazdy, ale ne kazdy se k tomu postavi jak ma...

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 29 pro 2021, 23:28
od Storman
Ja by som nečakal ani týždeň, pekne všetko napíš na import a žiadaj riadnu satisfakciu.
Ja osobne by som pod výmenu motora alebo zľavu z vozidla/prehliadky zdarma nešiel.

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 30 pro 2021, 08:38
od idam.i
Určite by som konal a hóódne razantne. :oops: :evil: