Stránka 2 z 3

Re: Kona N

Napsal: 01 kvě 2021, 15:55
od Hyundajar83
slabostka píše: 29 dub 2021, 17:53 ako strela po rovinke a v kazdej vlasenke si pomalsi ako kdejaky hb s polovicou vykonu ale ten pocit ze? :lol:

H. ide cestou fiatu.... vsetko 500 .... tu bude same ENko ci to ma zmysel abo ne... i20,i30 beriem, tieto skatule N su smiesne
Tak na silnicích neriskuju život svůj ani ostatních, navíc ČR okresky jsou často za trest, horizonty a špatně klopené zatáčky, o dírách ani nemluvě. Tam závodit je těžký nerozum. I tak ale s polovinou koníků nemáš šanci, navíc jak sám říkaš, přijde rovinka a je po všem :D/ . Na okruhu má karoserie typu i30 N hb samozřejmě navrch, o tom se nepřu.

Re: Kona N

Napsal: 01 kvě 2021, 16:19
od Maras
Sice to sem úplně nepatří,ale částečně ano. Včera jsem dostal na vyzkoušení Kona electric. Už se o tom autě psalo asi všechno, tak nemá smysl rozebírat detaily, jen přidám své postřehy. To zrychlení je opravdu parádní, hlavně v režimu Sport. A co se týče jizdnich schopností podvozku a řízení je na vysoké úrovni. Když porovnam s mým i30, tak mnohem lepší . Náklony karoserie se téměř nekonají, díry tlumí výborně. Auto si výborně drží směr, není moc zapotřebí korigovat volantem. Místa dost je pouze vepředu, vzadu je to pro menší lidí, nebo děti. Kufr poměrně malý. No a na závěr perlička. Lepila se na mne OIII, tak jsem pridal plyn a kdyby auto mělo výfuky, asi bych mu ozehnul čelní sklo a zmizel prachu. Takže si umím představit jak by mohla jezdit verze N. Určitě si kupce najde. Jo a málem bych zapomněl, auto má výborné sedadla.

Re: Kona N

Napsal: 01 kvě 2021, 20:57
od cernymotyl
Konu electric nám objednanou. Předfacelitovou verzi s menší baterií. Protiúčtem dám svou Konu 1.6 TGDI. Asi za týden bych se mohl vozit. :lol:

Kona N si své kupce najde, stejně jako si nachází zájemce elektrická verze.

Re: Kona N

Napsal: 02 kvě 2021, 16:01
od Jirka1955
No...nevím, nevím, jisté výhody tu jsou, ale...stojí za přečtení tento článek
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ve ... d=11523662

Re: Kona N

Napsal: 02 kvě 2021, 16:19
od stefanpilat
Ano, stojí za to si ten článek přečíst. To číslo je tam jasné. Pouhých 18 % majitelů elektroaut je v Kalifornii dalo do roku 2018 na protiúčet za spalovací auto. To znamená, že celých 82 % majitelů u elektromobility zůstalo. To mi přijde jako velmi vysoký podíl. Je také třeba si uvědomit, že elektroauta vyráběná do roku 2018 měla (až na Tesly) jen velmi omezené možnosti, vesměs to byla malá městská autíčka. Třeba Fiat 500, který se zrovna v Kalifornii prodával ve velkém doslova za babku. Důvod pořízení spalovacího vozu místo elektrického u těch 18 % může tak být i ten, že si potřebovali třeba kvůli rodině pořídit něco většího na Teslu Model X neměli nebo ji nechtěli. Pak v té době neměli moc na výběr.

Re: Kona N

Napsal: 02 kvě 2021, 16:35
od cernymotyl
Autoforum neberu jako zdroj hodnověrných informací. Takový Blesk je proti němu solidní medium.

Re: Kona N

Napsal: 02 kvě 2021, 16:49
od stefanpilat
cernymotyl: Ano, Autoforum je strašná žumpa. Ten článek je zase jen čirá ukázka manipulace. Na jednu stranu se v tom samém textu tvářit, že jsou elektroauta tak strašná, že kdo to zkusil, hned od nich utekl, a dokonce v tom samém článku přiznat, že tak ve skutečnosti udělalo pouhých 18 % majitelů a to z důvodů, které nikdo nezná, to dokáže jen Autoforum. Ze svých čtenářů si fakt dělají velkou srandu. A přitom sám Prokopec ještě před pár lety psal o elektroautech vcelku objektivně, dalo by se říci i s určitými sympatiemi... Co se pak náhle změnilo? Že by sponzoři? :D

Re: Kona N

Napsal: 02 kvě 2021, 20:15
od Axel.Foley
Kdo tě živí, toho píseň pěj.

Re: Kona N

Napsal: 04 kvě 2021, 20:16
od Hyundajar83
https://www.youtube.com/watch?v=Hn2llOu5OuE

Kona 1.6 t-gdi v zatáčkách na plný plyn. Pokud by chtěl někdo vidět, jak je na tom. Drží pěkně.

Re: Kona N

Napsal: 05 kvě 2021, 00:35
od Borek
:D

Re: Kona N

Napsal: 05 kvě 2021, 11:18
od stanKon
Tak nemuseli mě hned dávat na YT :twisted: 8) .

Ne, vážně díky Hyundajar83 za video :!: =D> =D> =D>

Alspoň tu někteří vidí o čem mluvím. Prostě auto pro radost. Je krásný vidět jak se ten profík během jízdy culí. Prakticky skoro vůbec se s autem ani při té jízdě na hraně nemusel prát.
Taky si občas na Šumavě něco podobného užívám, samozřejmě ne tak na hraně, vzhledem k provozu. Ale je vidět, že i na neuzavřené silnici v hustém provozu reaguje Kona citlivě a bleskurychle, musim říct, že mě ta přesná jízda toho maníka připadá skoro jak na PC :D/ , klobouček ty jeho reakce.

Video si ukládám 8) .

Hyundajar83 píše: 04 kvě 2021, 20:16 https://www.youtube.com/watch?v=Hn2llOu5OuE

Kona 1.6 t-gdi v zatáčkách na plný plyn. Pokud by chtěl někdo vidět, jak je na tom. Drží pěkně.

Re: Kona N

Napsal: 06 kvě 2021, 09:05
od Hyundajar83
@stanKon, není zač. Já to sem musel dát, nemohl jsem si to odpustit, když nahoře kolega naznačoval, že Kona málem snad ani nezatáčí :D

Re: Kona N

Napsal: 06 kvě 2021, 10:15
od Sanchez
Nie je stryko Khong korejec? Tazko sa mi rozlisuje azijska tvar.
Ak ano, tak by sme mohli aplikovat Axelovu riekanku.

Skuste napriklad v TV Auto Motor und Sport. Pre niektorych je asi plateny, tak nema vypovednu hodnotu :mrgreen:

Re: Kona N

Napsal: 06 kvě 2021, 16:40
od Borek
Asi teď začnou dělat formule,WRC....z SUV :mrgreen: . Proč nezávodí kamiony s daleko silnějšími motory v F1? :-k
Ten chlap ve videu je určitě dobrý jezdec, ale pere a cuká-vyrovnává s volantem v zatáčkách fest a to v 80-100km :mrgreen: . Takhle se vždy usmívají i v TV autosalonu, když zkouší zaplacenou Škodovku. Trošku soudnosti a vlastního rozumu, prosím.
Tohle opravdu není auto na předvádění jízdy - se 156cm vysokou krabicí se dá rychleji svézt, ale fyziku neoklame nikdo a zábavná jízda to opravdu nikdy nebude. Jezdím denně a desítky roků s běžnými auty i sporťáky (viz.co se :hyu: týká,v podpisu) a ten rozdíl v provedení aut, která jsou od začátku stavěná jako sportovní a dnešními úspornými slepeninami z rodinných aut, je nebe a dudy. Zkuste někdy rozkročenou, nízkou placku s tuhou 2 dvéř. karoserií a silným motorem a zaručuji vám, že rozdíl tam poznáte. K bezpečnému vyzkoušení stačí i pár kuželů na losí test a jízdu v kruhu se zvyšující se rychlostí-tam je krásně vidět rozdíl těžiště a vyvážení, někde na letišti, větším parkovišti... [-o< :D
Doba šetření a bastlení dostihla všechny automobilky, včetně :hyu: a malosériové prodeje sporťáků, v kterých je opravdu radost z každého ujetého km, jim na pokuty z CO2 nevydělá. Tohle "vylepšení" Kony N, je nic nestojí a lidé se s tím v době 3válců a příplatků i za dříve samozřejmé věci, smíří. Jak se říká-lepší než drátem do oka. :D
Nejsem nepřítelem Kony a asi je to v běžném provedení dobré RODINNÉ auto, ale pro zábavu a ne boj při sportovnější jízdě, jsou tady jiné typy aut :!: :D
Pokud bych měl potřebu velkého, rychlého, RODINNÉHO a zábavného auta, tak je tady Kia Stinger, která toto vše splňuje a jezdí se s ní po čertech dobře.
Díky bohu nejsem nucen dělat kompromisy, tak mám auta pro rodinu i sportovní svezení a proto vidím provedení Kony N, jako zbytečné.
Nic ve zlém, ale netěší mě, že jsme se dostali do doby, kdy EU lidem sebrala pestrost výběru aut,motorů,výbav... a dnes jsou vděčni i za náhražky. :( Ještě jednou, není to nic proti Koně nebo hrdým Koňákům. Je to jen pohled člověka, který si už nějakou radost z rychlejší jízdy za volantem užil a užívá. :wink:
Jééé,to jsem to zase napsal :shock: .Teď tady dostanu, že lítám jako..... :-k . Ne,ne přátelé. Mladá léta už mám za sebou a i když mám třeba v Genesisu 260kW pod nohou a vyzkoušeno, že na dálnici z Norimberka jel bez problému 272km/h podle GPS (280km/h tacho), tak v obcích jezdím 50km/h, plná čára je pro mě zeď i kdybych se měl 5km courat za kamionem. Ale když se dá trochu provětrat motor V6.... :D
Tak ať vám to dobře jezdí a až někde potkám Konu, tak přibrzdím a udělám vám radost. 8-[ :D

PS.stanKon-vyřiď Dáše, že bydlíte v krátké ulici. :D To je také chytré řešení. =D>

Re: Kona N

Napsal: 08 kvě 2021, 10:35
od stanKon
Borku tak ses přidal k těm co chtějí ostatním určovat co mají dělat, jak se mají chovat, cítit.

Jediné v čem v tom příspěvku máš pravdu je konstatování, že ses rozepsal. Ano příliš dlouhé a příliš mimo :roll: [-X .

1. Vycházíš z premisy, že z Kony dělá někdo Supersport... :^o

Ne nikde o tom není ani zmínka, jen vy odpůrci vytrvale plácáte pravdu o tom, že je to bedna kytu.
My co o ní "něco" víme píšeme jenom, že to není ta letící cihla, ale AUTO PRO RADOST!
Nic víc než, že si s tím autem, kdo chce a umí, dokáže skvěle užít v různých provozních podmínkách, nikdo z nás nepsal! :x

2. AD ten korejec: evidentně neregistruješ, že pohyby volantem reaguje na silniční provoz, ve kterém je každých pět vteřin v jiném pruhu. Jediné místo kde používá skutečnou sílu pro udržení stopy je ta táhlá vracečka před koncem videa.
Další věc je, že jsi zřejmě nikdy neviděl jak řídí skutečný řidič závoďák! Natož aby jsi se s ním svezl. Někdy se podívej na záběry z rally, dneska je jich všude dost. Tyhle "těkavé" pohyby volantem jsou u nich úplně normální.
To, že někdo vlastní "sporťáka" z něho nedělá závoďáka. BTW. Opravdu si myslíš, že kupátko od :hyu: (ale nejen o něho) je děláno pro sportovní jízdu? Ne je to pouze a jen imidžovka pro "předvádění", která napodobuje možnosti skutečných sportovních aut.
Vždycky mezi opravdové závoďáky patřila úzká skupina značek -např. Ferdari, Porche, Subaru, Lancia Delta =D> a ty je většinově budou dělat dál. Ty co dělají "honičky" si to holt budou muset rozmyslet, zda se jim to vyplatí.

3. Zákazník rozhoduje co si koupí. Jestliže jim, to co vyrábí zůstane na skladě asi to vyrábět nebudou. Asi lidí jako sanchez a ty, co by lidem zakazovali jezdit v čem chtějí je dost, ale je zajímavé, že stejní nadávají na EU, že dělá vlastně to samé !? :shock: :-k :wink:

PS: Dáša vzkazuje, že prý nerozumí tomu vzkazu. Ale, že prej to nevadí, prej ste na tom s chápáním textu podobně :twisted: :lol: .