Stránka 2 z 2

Re: úprava software řídící jednotky

Napsal: 27 zář 2022, 18:11
od Boryš
willy50 píše: 28 črc 2021, 12:49 Vzhledem k tomu, že se spotřeba počítá nepřímo, z map, nedovedu si představit jak by ta korekce měla vypadat :-k
Vím že je to již přes rok ale přece: když si někteří dodělávali "počítač" do Marey, tak se tam spotřeba (udávaná hodnota) ladila dle zjištěné skutečnosti. A měřilo to (načítalo z ŘJ) myslím délku vstřiku a pak přepočítávalo na spotřebu.

Re: úprava software řídící jednotky

Napsal: 29 zář 2022, 20:34
od zopper
Leendrix píše: 27 zář 2022, 10:32 Mě na I30 schází možnost aby v automatice při denním svícení svítila i zadní světla, vím že se to dá zapnout ručně ale už to není žel automatika. Nevím zda to umí aspoň vyšší výbava než je Family smart?
Neumí to ani Style. Taky mi to chybí.

Re: úprava software řídící jednotky

Napsal: 01 říj 2022, 10:52
od rs0158
Ono je toho k "úpravě" uživatelského rozhraní řídící jednotky víc
třeba :
- statistika o jízdě se automaticky nuluje po 8hodinách stání - a to automatické nulování se nedá vypnout
takže mám k dispozici jen jedno počítadlo (hromadné info) , které nuluju jen já.
a jedno počítadlo je pro mně málo
- cyklování stěračů má 5 poloh páčky a časy k těmto polohám se nedají nastavit
- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
- nastavení doby svitu vnitřního osvětlení po vytažení klíčku
- taky bych ocelil svit "nějaké" kontrolky na palubní desce při denním svícení
( takto to vypadá že vůbec nesvítím )

Re: úprava software řídící jednotky

Napsal: 01 říj 2022, 11:50
od clifftorr
ad mlhovky - mám MY2019 - první zadní ,druhý přední ono to taky dává smysl, protože zadní jsou povinný ,ale přední ne , alespon co si matně pamatuju
ad denní svícení - jelikož nelze vypnout , kontrolka si myslím že je zbytečná
Co bych , ale opravdu ocenil je kontrolka , že je aktivní brzda při rozjezdu do kopce , to je tak nespolehlivej bazmek až bych brečel. Na stejným místě se někdy zaktivuje a někdy ne.

Re: úprava software řídící jednotky

Napsal: 01 říj 2022, 14:31
od i30mpact
Tu brzdu lze ovlivnit tlakem na pedál, ne? Aktivuje se, když auto stojí šikmo a pořádně dupneš na brzdu.

Re: úprava software řídící jednotky

Napsal: 01 říj 2022, 16:42
od madPav3L
rs0158 píše: 01 říj 2022, 10:52 Ono je toho k "úpravě" uživatelského rozhraní řídící jednotky víc
třeba :
- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
Já si teda můžu zapnout mlhovky jaké chci, buď jen přední nebo jen zadní a nebo obě, na pořadí nezáleží.

Re: úprava software řídící jednotky

Napsal: 01 říj 2022, 18:31
od Axel.Foley
rs0158 píše: 01 říj 2022, 10:52 Ono je toho k "úpravě" uživatelského rozhraní řídící jednotky víc
třeba :
- statistika o jízdě se automaticky nuluje po 8hodinách stání - a to automatické nulování se nedá vypnout
takže mám k dispozici jen jedno počítadlo (hromadné info) , které nuluju jen já.
a jedno počítadlo je pro mně málo
- cyklování stěračů má 5 poloh páčky a časy k těmto polohám se nedají nastavit
- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
- nastavení doby svitu vnitřního osvětlení po vytažení klíčku
- taky bych ocelil svit "nějaké" kontrolky na palubní desce při denním svícení
( takto to vypadá že vůbec nesvítím )
Jsi si jistý, že mlhy lze zapnout pouze v tomto pořadí?

Dle seznamu to vypadá, že jsi si měl koupit jiné auto :-k

Re: úprava software řídící jednotky

Napsal: 01 říj 2022, 19:20
od Leendrix
Dneska jsem tu brzdu testoval a podrzela me 2x kdyz jsem opravdu doslapl brdovy pedal co to slo. Dokonce i na docela mirnem kopci.

Re: úprava software řídící jednotky

Napsal: 01 říj 2022, 21:54
od clifftorr
bohužel parkuji v kopci co odhadem něco mezi 12 -18 % stoupaní a ani v tomto kopci to nafunguje na 100% , můj přední nárazník a zadní narazník auta předemnou by mohly vyprávět ...

Re: úprava software řídící jednotky

Napsal: 02 říj 2022, 08:08
od zopper
rs0158 píše: 01 říj 2022, 10:52 Ono je toho k "úpravě" uživatelského rozhraní řídící jednotky víc
třeba :
Asi je to verzi a vybavou, ale:
- statistika o jízdě se automaticky nuluje po 8hodinách stání - a to automatické nulování se nedá vypnout
takže mám k dispozici jen jedno počítadlo (hromadné info) , které nuluju jen já.
a jedno počítadlo je pro mně málo
Ja mam pocitadla dve a pul: km, cas a spotreba aktualni jizdy, tam mi automaticke nulovani vyhovuje. Pak spotrebu od posledniho cerpani (tam se to myslim vypnout da) a pak vylozene rucne resetovane pocitadlo spotreby a km, ktere pretece po 10 000 km a zacne od 0. Ale na mereni km a spotreby na dovolene staci.
- cyklování stěračů má 5 poloh páčky a časy k těmto polohám se nedají nastavit
Asi pocitaji se senzorem deste z vyssi vybavy, tam casovac netreba (a citlivost senzoru se nastavit da).
- mlhovky - lze zapnout jedině postupem vždy nejprve přední a pak k tomu zadní
( nedá se zapnout jen zadní mlhovka, navíc jsem zapl jednou jen přední - a přitom jde hlavně o zadní mlhovku )
Muzu zapinat nezavisle predni i zadni.
- nastavení doby svitu vnitřního osvětlení po vytažení klíčku
To by bylo pekne, ale pro otevreni dveri auta mi cas prijde dostatecny a pokud tam pet minut sedim a neco hledam, da se to rucne zapnout vypinacem, ne?
- taky bych ocelil svit "nějaké" kontrolky na palubní desce při denním svícení
( takto to vypadá že vůbec nesvítím )
Indikaci denniho sviceni kontrolkou jsem jeste nevidel na nicem. A pokud se to rozsveci automaticky, tak ani neni potreba. Jen si clovek musi pri odjezdu ze servisu zkontrolovat polohu prepinace. :D (Taky bych se to mohl uz naucit delat…)