těsnost palivového potrubí

Moderátoři: frawd, Moderátoři

mullertonda
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 pro 2015, 22:27
Bydliště: HOŘOVIČKY

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od mullertonda »

Dobrý den,tak jsem dnes vymontoval z nádrže "to údajné čerpadlo",ale žádné tam není.V tom odkaze,co jste mi poslal je psáno "OD 2015/04".Asi byly problémy,tak to vyřešili čerpadlem do nádrže.Kdyby to bylo rozměrově stejné,tak to vyměním.Zkusím poslat fota,jestli se mi to povede.Zatím moc děkuji za Vaši ochotu a čas.Müller
IX20 1.4crdi 57kW šedá metla
Reklama
 

mullertonda
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 pro 2015, 22:27
Bydliště: HOŘOVIČKY

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od mullertonda »

Dobrý den,tak jsem dnes vymontoval to,co mělo být i s čerpadlem,ale žádné tam není.Ten odkaz,který jste mi poslal,tak tam je uvedeno "2015/04".Asi po špatných zkušenostech došli k tomu řešení s čerpadlem.Pokud by to bylo rozměrově stejné,tak to vyměním.Děkuji za Váš as i ochotu.Müller Neumím vložit obrázky,celé jsem to fotil.Celé to rozebral,vyčistil,zkompletoval a vmontoval zpět do nádrže. ](*,)
IX20 1.4crdi 57kW šedá metla
mullertonda
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 pro 2015, 22:27
Bydliště: HOŘOVIČKY

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od mullertonda »

Dobrý den,tak dnes opět sedačky ven-vyčištění okolo příruby,která drží celý komplet,aby nic nenapadalo do nádrže-odšroubování 8ks.matek-odpojení rychlospojek-odpojení konektoru (má jenom dva vodiče)-opatrné vyndání celé sestavy,aby mohla vytéci nafta.A zjistil jsem,že uvnitř sestavy není žádné čerpadlo.Ten odkaz,který jste mi poslal k tomu čerpadlu říká:PRO AUTA OD 2015/4.Škoda.Asi po špatných zkušenostech začali do té sestavy montovat to čerpadlo.Kdybych věděl na 100%,že bude možné původní sestavu nahradit tou s čerpadlem,tak to udělám.El.připojení by nebyl problém.Zatím moc děkuji za Vaši ochotu a čas.Celé jsem to fotil.Celou sestavu rozebral,protože v ní bylo sajrajtu,vyčistil a znovu zkopletoval.Namontoval zpět do nádrže.Neumím sem stánout ty fotografie. ](*,) Müller
IX20 1.4crdi 57kW šedá metla
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od Axel.Foley »

Musíš zmenšit obrázek na 250 kB. Stačí pak obrázek chytit v umístění a přesunout sem, do plochy na psaní příspěvku (funkce "Táhni a pusť").
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
mullertonda
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 pro 2015, 22:27
Bydliště: HOŘOVIČKY

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od mullertonda »

Děkuji :lol:
IX20 1.4crdi 57kW šedá metla
mullertonda
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 pro 2015, 22:27
Bydliště: HOŘOVIČKY

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od mullertonda »

Prostě neumím sem vložit foto.Jak zmenším z 3M na 250k?Prostě 75roků. :D
IX20 1.4crdi 57kW šedá metla
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od Axel.Foley »

Poslal jsem ti soukromou zprávu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od Axel.Foley »

Fotky od mullertonda
Přílohy
palivové čerpadlo (1).jpg
palivové čerpadlo (1).jpg (91.27 KiB) Zobrazeno 726 x
palivové čerpadlo (2).jpg
palivové čerpadlo (2).jpg (94.8 KiB) Zobrazeno 726 x
palivové čerpadlo (3).jpg
palivové čerpadlo (3).jpg (161.34 KiB) Zobrazeno 726 x
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od Axel.Foley »

Pokračování
Přílohy
palivové čerpadlo (4).jpg
palivové čerpadlo (4).jpg (100.37 KiB) Zobrazeno 727 x
palivové čerpadlo (5).jpg
palivové čerpadlo (5).jpg (97.33 KiB) Zobrazeno 727 x
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od petzl62 »

Čumím na to jak puk :shock:
Já teda znám jen tenhle model...:
https://www.youtube.com/watch?v=F7tWWde ... uickFixPro - vyndání filtru a čerpadla...
https://www.youtube.com/watch?v=Xmd3RJh ... uickFixPro - vymytí čerpadla, kompletu a výměna filtru

Budeš muset Tondo vydržet a stavím se za klukama v servisu ve středu, stejně tam musím a zeptám se co a jak. Že by to tahalo vysokotlaké čerpadlo se mi nezdá. Dám vědět...
P.S. Humus tam máš dobrej, ať žije biosložka... ](*,) [-o<
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
mullertonda
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 pro 2015, 22:27
Bydliště: HOŘOVIČKY

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od mullertonda »

Děkuji moc.kdyby bylo čerpadlo jako v tom videu,to by byla jiná.Našel jsem palivovou sestavu,která by se mi líbila,ale nevím jestli by rozměrově pasovala.Pošlu Ti foto,pokud mohu.Jinak zkusíme znovu všechno projít a uvažuji o pomocném el. čerpadle,které se zapojí mezi hadičku od nádrže k palivovému filtru.Musí se zapojit tak,aby tlačilo od polohy klíčku už od žhavení.Po vypnutí klíčku slouží jako zpětný ventil.Tlačí cca 0.2-0.35 atm.Lepší než vždy čerpat ručně,abych netejral baterku.Zkusím.S přáním hezkého dne.Tonda
IX20 1.4crdi 57kW šedá metla
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od Axel.Foley »

.
Přílohy
311102P900.jpg
311102P900.jpg (55.77 KiB) Zobrazeno 704 x
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od petzl62 »

mullertonda píše: 14 bře 2022, 22:34 Děkuji moc.kdyby bylo čerpadlo jako v tom videu,to by byla jiná.Našel jsem palivovou sestavu,která by se mi líbila,ale nevím jestli by rozměrově pasovala.Pošlu Ti foto,pokud mohu.Jinak zkusíme znovu všechno projít a uvažuji o pomocném el. čerpadle,které se zapojí mezi hadičku od nádrže k palivovému filtru.Musí se zapojit tak,aby tlačilo od polohy klíčku už od žhavení.Po vypnutí klíčku slouží jako zpětný ventil.Tlačí cca 0.2-0.35 atm.Lepší než vždy čerpat ručně,abych netejral baterku.Zkusím.S přáním hezkého dne.Tonda
Tak Tondo, po poradě s klukama v servisu.
První na co se zaměř, jsou trubky u palivového filtru v motoru, který ti měnili v servisu. To je ten, na kterém je ta ruční pumpa, kterou natlakuješ potrubí a nastartuješ. Dle mechanika, máš pravděpodobně verzi, kde se dají prohodit u těch rychlospojek. Takže tím začni. Vypadá to, že jsou prohozené. Přehoď je a zkus nastartovat.
V tvém případě máš podávací čerpadlo jako součást vysokotlakého čerpadla v motoru. Zítra budu mít fotku kde je a jak vypadá. Ale jsou prakticky bezporuchové, za celou dobu měnili jedno jediné- to podávací. Naštěstí se dá vyměnit [-o< a nemusí se měnit celé čerpadlo.
Pokud to nebude těma přehozenýma trubkama u filtru, byla by následně potřeba ještě diagnostika a zjistit tlaky na railové liště a jestli je v pořádku tlakové čidlo v railu. Čerpadlo až na závěr.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
mullertonda
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 pro 2015, 22:27
Bydliště: HOŘOVIČKY

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od mullertonda »

Ahoj a děkuji za Tvoji odpověď.Zítra po obědě jedu ke kamarádovi na jámu a vše vyzkoušíme.Potom by byla ta diagnostika.Dobrou a potom dám vědět.Tonda =D> :lol:
IX20 1.4crdi 57kW šedá metla
mullertonda
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 pro 2015, 22:27
Bydliště: HOŘOVIČKY

Re: těsnost palivového potrubí

Příspěvek od mullertonda »

Přeji krásný den.Tak včera,abychom vyloučili netěsnost,natahali jsme nové hadičky,bez těch rychlospojek.Z nádrže až k palivovému filtru,ale než se připojila k filtru,nasadili jsme el.podávací čerpadlo a od něj průhledná hadička na filtr.Z filtru průhledná hadička na vstup na motoru,abychom viděli průtok nafty a viděli popřípadě bublinky.To čerpadlo je zapínané spínačem u řidiče.Drží se při startování několik vteřin,aby se systém zaplnil.Jakmile nastartuji,přestanu spínač držet a motor krásně šlape,to už si saje podávací čerpadlo motoru.Při vypnutí motoru se čerpadlo na hadičce chová jako zpětná klapka.Motor vypnu,nechám cca hodinu stát a potom nastartuji bez použití nového čerpadla ihned.Nikde žádná netěsnost ani bublinky.PROČ,KDYŽ STOJÍ CELOU NOC,MUSÍM RÁNO STARTOVAT 20-30 VTEŘIN?Potom celý den v pohodě.Budu muset na DIAGNOSTIKU.Mohu nechat udělat diagnostiku i ve Škodovce?Děkuji Müller
IX20 1.4crdi 57kW šedá metla
Odpovědět

Zpět na „ix20“