Stránka 2 z 2

Re: Tažné zařízení. Kombi 1.5 DPI

Napsal: 26 kvě 2023, 15:00
od zopper
Mam neorig bajonet ze spoda, za 20k i s montazi. Kdyz ho nepouzivam, tak neni vubec nic videt, i kdyz ze spoda se trochu plastu odriznout muselo. Rez nevidim, ale taky jsem ho realne jsem ho jeste nepouzil, takze se nemohla odrit barva.

Re: Tažné zařízení. Kombi 1.5 DPI

Napsal: 11 lis 2023, 06:35
od allex1
Řešili jste někdo s tažným na prohlídce STK problém kvůli 7 nebo 14 pinové zásuvce? Kámoše se 7 pinem vyhodili. Já jsem jinde prošel bez problémů. Prý by se 7 pin zásuvky už neměly montovat dle jakési vyhlášky.

Re: Tažné zařízení. Kombi 1.5 DPI

Napsal: 11 lis 2023, 11:54
od Boryš
Drobná poznámka k pevnému tažnému: měl jsem ho na Marei se sklopným nárazníkem. Odmontovat ty dva šrouby které kouli držely nebyl žádný problém. A zásuvku jsem při demontáži koule vytočil tak že byla nad úrovní spodní hrany nárazníku. Takže jsem jezdil většinou bez koule a jen když jsem vezl kola tak jsem ji namontoval. Ale možná že nyní je pevné fakt pevné, nevím.
Jo a ještě poznámka k bajonetu: na firemním autě (Favorit), které jsem pak odkoupil, někdo s bajonetem nacouval do zdi nebo kam a bylo z toho pevné tažné...

Re: Tažné zařízení. Kombi 1.5 DPI

Napsal: 11 lis 2023, 17:25
od mozecek
allex1 píše: 11 lis 2023, 06:35 Řešili jste někdo s tažným na prohlídce STK problém kvůli 7 nebo 14 pinové zásuvce? Kámoše se 7 pinem vyhodili. Já jsem jinde prošel bez problémů. Prý by se 7 pin zásuvky už neměly montovat dle jakési vyhlášky.
nevim proc by v tom mel byt problem pokud je vse spravne namontovane, spravne zapsane na urade, a hlavne spravne funguje elektroinstalace. Ale jestli mu na to cvakli nejaky tester a misto blinkru jim blikalo brzdovy apod tak ten vyhazov chapu.

mozna mel taky namontovane tazne na aute, ktere pro tazne nebylo homologovano - to ze neco nekam jde pridelat nestaci, nekdy je potreba auto cele upravit, resp. tato uprava se casto prodava uz s novym vozem jako "priprava pro tazne" .. a muze to byt cokoli od jine ridici jednotky, jine konstrukce, vetsiho chladice, vetsi brzdovy kotouce apod. a kdyz to nemas tak neplnis - je jedno ze tam nakonec budes mit jen drzak kol na kouli

Re: Tažné zařízení. Kombi 1.5 DPI

Napsal: 11 lis 2023, 20:06
od Richard555
Nechal jsem si na svou Mazdu CX3 namontovat pevné se 7 - PIN zásuvkou a protože mi to montoval kámoš, musel jsem na STK kde mi závěs zkontrolovali -samo bez problémů a pak jsem ho nechal normálně zapsat. Je to asi měsíc. JInak použil jsem závěs od firmy Galia protože je celé zinkované tudíž asi ani po pár letech nebude vypadat jako koule rezu :wink: k tomu universální elektriku Trailtec s vyklápěcí zásuvkou - celkově mi to stálo asi 7500- za vše i s přihlášením.
V autě mám couvací sensory i kameru , senzory na kouli nereagují ale v kameře je koule vidět což vůbec nevadí.....
Sice kola asi nebudu vozit, ale na toto využití se fakt doporučuje pevné tažné :wink: Všiml jsem si že tažné je universální i pro bajonet a tedy pokud bych někdy chtěl závěs odnímatelný můžu lehce za pevný vyměnit. Odmotovat hák je snadné jsou tam 2 šrouby M12 tedy pár minut práce.....

Re: Tažné zařízení. Kombi 1.5 DPI

Napsal: 11 lis 2023, 20:31
od dibarbora
allex1 píše: 11 lis 2023, 06:35 Řešili jste někdo s tažným na prohlídce STK problém kvůli 7 nebo 14 pinové zásuvce? Kámoše se 7 pinem vyhodili. Já jsem jinde prošel bez problémů. Prý by se 7 pin zásuvky už neměly montovat dle jakési vyhlášky.
Treba dotyčného "technika" na STK konfrontovať a pýtať si od neho metodický pokyn/dokument ktorý túto problematiku rieši a nech na základe neho zdôvodní svoje rozhodnutie....
pozeral som podklady pre stanice technickej kontroly na SK... testek.sk .... je to firma, ktorá zabezpečuje metodické riadenie staníc technickej kontroly na SK. V metodickom pokyne pre posúdenie osvetlenia/elektroinštalácie vozidla je exaktne spomenuté, že použité môžu byť zásuvky 7,13,15 pólové... predpokladám, že v takom duchu to bude aj v CZ.. keďže tieto veci by už mali byť primerane Brusel centralizované...

https://www.testek.sk/files/meto/MP_51_ ... 4_2019.pdf