Dojezdové kolo u 48V verze

Lak, koroze, výměna dílů karoserie.

Moderátor: Moderátoři

Bindick
*
Příspěvky: 20
Registrován: 26 lis 2023, 12:05

Re: Dojezdové kolo u 48V verze

Příspěvek od Bindick »

Máš lepší nápad? Sem s ním! :D :D
Reklama
 

dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Dojezdové kolo u 48V verze

Příspěvek od dibarbora »

Na ten 48V :hyu: MEHV systém najlepšie myslieť fakt už pri kúpe jednoducho to nekúpiť... aj za cenu manuálnej prevodovky. Ak bude dlhodobá spoľahlivosť na úrovni konštrukčnej implementácie do vozidla, tak možnosť umiestnenia dojazdovej rezervy pomaly namiesto volantu bude asi najmenšia bolesť....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Dojezdové kolo u 48V verze

Příspěvek od dibarbora »

Bindick píše: 11 pro 2023, 20:23 Máš lepší nápad? Sem s ním! :D :D
Ja som Ti ho napísal vyššie... len to chce trochu bastliť... dať existujúcu podlahu/nejakú dosku do dolnej polohy, na to dať rezervu a na vrch vhodne pribastliť pôvodnú podlahu/novú dosku.... a kufor bude určite využiteľnejší ako to máš teraz...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
zopper
**
Příspěvky: 235
Registrován: 15 úno 2022, 13:49

Re: Dojezdové kolo u 48V verze

Příspěvek od zopper »

Bindick píše: 11 pro 2023, 20:23 Máš lepší nápad? Sem s ním! :D :D
Neresit rezervu, je tam ta opravna sada, co na pichnuti staci. A mimo dosah asistentnich sluzeb vetsina z nas nejezdi.
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Dojezdové kolo u 48V verze

Příspěvek od dibarbora »

Prečítal si si aj podmienky použitia tej opravnej sady?... Neviem či stojí jeden klinec v behúni za fakticky zničenú pneu opravnou sadou....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
zopper
**
Příspěvky: 235
Registrován: 15 úno 2022, 13:49

Re: Dojezdové kolo u 48V verze

Příspěvek od zopper »

Opravovane pneu plne neverim, takze puvodni pneu by sly pryc tak jako tak. A vzhledem k tomu, ze jsem to na aute jeste nikdy resit nemusel, mi permanentne zabrana cast kufru vadi mnohem vic, nez ten rozdil v komfortu mezi opravnou sadou a dojezdovym kolem. Plus, uz jsem tu mozna i nekde zminoval, jak jsem pri jednom prezouvani na starem aute zlomil klic a kolo stejne nesundal. Takze je tu i otazka, jestli ta rezerva pujde vubec pouzit, i kdyz v kufru bude. :D
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dojezdové kolo u 48V verze

Příspěvek od Mexican »

ja si prezuvam kolesa sam a preto mi vzdy idu povolit
u HEV som tiez riesil rezervu, mne zmysel dava. Koleso mam vymenene za cca 10 minut a aj ked je dojazdovka fakt nieco s cim sa neda jazdit dalsi den na roadtripe, je mozne aspon vyhladat pneuservis a nechat to pripadne opravit. Problemov moze byt nezpocet, co sada na zalepenie nevyriesi (ventil, rozrezana pneu). Ja sice nejazdim moc offroad ale sotoliny atd celkom dost.A tam chcem vidiet tu asistencnu sluzbu. Navyse - kym dojde moze trvat hodiny

v zasade vsak ano, bezny uzivatel ktory za A koleso nikdy nemenil a za B stane sa to v civilizacii (napr je bezpecnejsie si vliezt za zvodidlo a pockat nez sa nechat zrazit kamionom v odstavnom pruhu) to berie ako vyhodu. Mne osobne to prijde proste hovadina aby po mna kvoli blbemu defektu vyrazala 3t dodavka ktora moze posluzit niekde inde
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Dojezdové kolo u 48V verze

Příspěvek od dibarbora »

zopper píše: 12 pro 2023, 08:33 Opravovane pneu plne neverim, takze puvodni pneu by sly pryc tak jako tak. A vzhledem k tomu, ze jsem to na aute jeste nikdy resit nemusel, mi permanentne zabrana cast kufru vadi mnohem vic, nez ten rozdil v komfortu mezi opravnou sadou a dojezdovym kolem. Plus, uz jsem tu mozna i nekde zminoval, jak jsem pri jednom prezouvani na starem aute zlomil klic a kolo stejne nesundal. Takze je tu i otazka, jestli ta rezerva pujde vubec pouzit, i kdyz v kufru bude. :D
Zaujímavá logika :-k .... to mi chceš povedať, že do roka 3x pichneš... poznám ľudí, čo majú aj také šťastie, tak za rok kúpiš 6 x nové pneu po 70-100€ za kus :?: ... pretože je viac než pravdepodobné, že budeš musieť operatívne kúpiť vždy nové pneu na celú nápravu... pritom ak sa pneu opraví tak ako sa má... tak je plnohodnotná
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dojezdové kolo u 48V verze

Příspěvek od Mexican »

mal som /opravoval som zatial asi 10 defektov na moto pneu (600-800ccm) poziadavky na moto pneu su uplne ine. Vzdy pohoda, oprava knotmi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Dojezdové kolo u 48V verze

Příspěvek od Axel.Foley »

Bindick píše: 10 pro 2023, 12:17 Nezbylo než to vyřešit takto u 48V verze.rezerva.jpg
Není nad praktické využití auta.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Karosérie“