Stránka 2 z 2

Napsal: 31 kvě 2007, 09:42
od petr rysavy
jak napasovat ? jako predelat nejak ten drzak?

Napsal: 31 kvě 2007, 09:49
od Petr HC
pener_jack píše:jj,
pak se radi 5 v 189km/h :wink:
No a nezhorší se ti tim náhodou třeba zrychlení z 0-100 i pružný zrychlení? Podle mě je rozhodně lepší mít (u sportovního auta) kradší převodovku. To řazení kvůli sprintu, bych fakt řešil spíš posunutím omezovače, než takhle....podle mě budeš s převodovkou z Lantry ještě pomalejší, než kdybys tam zařadil tu 4ku.

Napsal: 31 kvě 2007, 10:42
od petr rysavy
a co teda dat do prevodovky z scoupe petku z te lantry? treba bede stejna ta mrkev :shock:

Napsal: 31 kvě 2007, 16:15
od pener_jack
Petr HC píše:
pener_jack píše:jj,
pak se radi 5 v 189km/h :wink:
No a nezhorší se ti tim náhodou třeba zrychlení z 0-100 i pružný zrychlení? Podle mě je rozhodně lepší mít (u sportovního auta) kradší převodovku. To řazení kvůli sprintu, bych fakt řešil spíš posunutím omezovače, než takhle....podle mě budeš s převodovkou z Lantry ještě pomalejší, než kdybys tam zařadil tu 4ku.
Kdyz budes mit kilo na dvojku tak to bude spis lepsi... tim razenim toho dost ztratis
kdyz tomu udelas i dalsi upravy tak neni problem... Nejkrutejsi scoupe co jsem videl melo tuhle prevodovku, tak to tam asi nema jen tak pro srandu kraliku... daval stim 249km/h 1.5baru

Napsal: 01 čer 2007, 11:01
od misokgb
Mno, ja mam 1.5Turbo a fakt to mam na 6500rpm, potom robi NANANANANA motor... 1. - 55km/h, 2. - 90km/h, 3. - 140km/h, 4. 180km/h, 5. xxx km/h :D dosla draha :D

Inak hladky 1.5 12v ma KRATSI piaty prevod, to znamena, ze ked ma nastaveny obmedzovac tiez na 6500rpm, da sa z hladkeho benzinu vyzdimat viac nez z turbo motora... Hej, tah taky riadny to ma od tych 2500, do tych 5-5500rpm... Ale inak mne uz SCoupe_GT netrha, dal som nove indukcne kable a nove sviecky, este palivovy filter a bude to ok...


ALE vcera sa mi stala neprijemna vec, ked som roztahoval auto, pri radeni z trojky do stvorky, sa mi tam jebla dvojka, pri cca 130km/h a 6000rpm, pretocilo motor, pocitam tak okolo 10krpm, ale to bola chvilka :/ asi tak0.5s, hned som vytlacil spojku.. Odvtedy motor tak trochu KLEPKA a na volnobehu ma divny zvuk... Jednak klepe a sem tam vynecha... Cele auto sa trase na volnobehu, ale ide asi na 4 valce. Co by tam mohlo odist? Klukovkove loziska, alebo len ventily klepu? Inak z 0-100km/h tacho rozbehnem za 8.5s, papierovo je to 9.2...

Obmedzovac je elektronicky, nove auta maju obmedzovac na rychlost niekedy, napr. ked obmedzovac na otacky ma 6500rpm, ale uz pri 5000rpm ide 250km/h tak vtedy ho to dalej nepusti, nieco ako tempomat > elektronicky obmedzena max. rychlost.

Oba obmedzovace sa daju vybrat, pripadne nastavit na inu hodnotu.

Na Golf2 to spravili, vybrali obmedzovac, ktory zaberal pri cca 6500rpm, davali s nim 12tisic otacok, 270km/h a to nebolo max na dialnici... Takmer 20 rocne auto :) Ale tipujem, ze ten motor mohli potom zahodit, i ked VW ma motory s dobrou zivotnostou...

Napsal: 01 čer 2007, 11:19
od Melkor
Přísahám bohu že sem jenom čekal až sem někdo napíše tak sem to zkoušel...jako tu akceleraci... a vono se to nějak kouslo a teď to nechce jet... Chlapi neblbněte !!! to auto neni na sprinty stavěný... dobře jednou dvakrát to přežije ale dobře mu to nedělá... jestli chcete sprintovat, kupte si jiny auto :-)
na druhou stranu i já si občas přidám mezi světlama, ale ten omezovač bych nepokoušel...
A kdybych měl tipnout co se ti tam pohnojilo, tak bych tipnul že ti skočil rozvoďák o zub. (ale sem totálni laik, takže si spíš počkej na názor nějakého mechanika)

Napsal: 01 čer 2007, 13:30
od pener_jack
Clovece nesouhlasim stebou ze bychom nemohli sprintovat s 1.5GT...

Napsal: 01 čer 2007, 13:34
od misokgb
Hej hej, v kazdom pripade je to MITSU motor, vsetci vieme, ze japonci maju jedny z naj motorov, takze kazdopadne tento motor ma tendenciu zniest vysoku zataz. Poviem ti tak, mame 20 rocnu Hondu Accord 1987 12v, pravidelne meneny olej, rozvody mozno nemenene, od kedy to mame, tak vzdy ked sadnem za to 7000rpm mu davam (auto nema obmedovac), zatial som nepoctili ZIADNY pokles vykonu, auto ma CEZ 250 tisic km nabehanych, takze to o niecom svedci, nezere olej, ma krasny zvuk... Mitsu motor toho znese... Len ktovie ci sa mi tam neohla kluka, ale ked som to teraz nastartoval, tak to islo celkom dobre, hmm neviem co s tym je... Musim znova natankovat, citim nedostatok paliva a prestal mi fungovat palivomer :D Inak tah to ma, ale zda sa mi, ze tazsie startue :( Takze asi fakt ta klukovka... Ale ja to auto predavam, takze nech si to opravi buduci majitel... :P

Jo btw, GTcko je super na sprinty, pretoze je to lahke auto, s vyokym vykonom, len ta dvojka strasne dlha, 90km/h je maaaalicko... Pretoze ten motor vydrzi 6000rpm dlhodobo bez ujmy... Len teda, nesmies stat na mieste a cakat kym sa prehreje motor. A japonske motory vobec su zname, ze vydrzia naozaj HODNE... Hyundai taky motor ma, a ked prezil mna (asi mesiac santenia), tak prezije hocikoho... Len netreba zabudat na udrzbu...

Jo a spusta ludi na fore zvysuje boost v turbe, takze tento motor znese opat hodne... Vydzimat z tohto motoru cez 150 koni nie je problem, bliziacich sa ku 200bhp. Nevravim, ze tam uz nie je rapidne znizenie zivostnosti, ale aj tak je to super, kolko tento motor znese...

Napsal: 01 čer 2007, 13:39
od Yurii
No pozor!!! Ten motor neni od Mitsubishi, G4EK je první vlastní Hyundai motor. Nevim že by se do GTček dával G4DJ z Mitsu.
G4EK ožná nějákou inspiraci v Mitsu motorech měl ale to je všechno.
Scoupe MKI, bylo téměř celej Mitsibishi Colt jenom měl Hyundai kastli.

Napsal: 01 čer 2007, 13:42
od misokgb
Hmm, no to je mozne, ale viem proste, ze spolupraca s Mitsu tam je... To ovsem neznamena, ze ten motor nie je kvalitny, naopak. Ten motor je stavany na zvysovanie vykonu ;)

Napsal: 01 čer 2007, 13:45
od Yurii
Jasny ja jenom uvadim fakt na pravyho Miru :lol:
Tady: http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Alpha_engine

Napsal: 01 čer 2007, 14:30
od pener_jack
ja jen vim ze na hyundaiperformance je spoustu typku co stim jezdi maj 170-225kobyl a najeto okolo 100K km, takze to zas tak kruty nebude

Napsal: 01 čer 2007, 14:45
od Yurii
Já myslim že to nebude tak horký jako s Fordem S200 8) Prej měl výdrž maximálně 20 hodin provozu... ono taky tahat až 450 koní z 1.8 se mi zdá jako šílenost.
0-100km/h za 2.1sekundy :shock: :shock: :shock: Mno on taky vážil přibližně stejně co Scoupo :wink:

Napsal: 01 čer 2007, 14:57
od pener_jack
Jo jinak co se tyce ty prevodovky, tak kdyz to mas vyhnane na nejakych 150-160 tak prekladam co psal manik:

Dvojku musim radit asi po 10m, pak 3hned a 220 jede na pulku plynu...

tak si myslim ze jina prevodovka tomu pak nebude vubec vadit co se tyce vykonu :wink:

Napsal: 09 čer 2007, 14:42
od maxik
hmmm tak řešit to převodovkou? to nevim no..... no a taky jak to vyjde finančně? nevyjde levnejc dat si upravit ridici jednotku a posunout omezovač o trochu výš? no nejela by v turbu taky lip převodovka z LS je taky trochu jina....