Stránka 2 z 2

Napsal: 09 zář 2007, 09:54
od Yurii
Turbo zvysuje vykon pri stejny spotrebe a pak kdyz tomu poradne slapes na krk spotreba leti nahoru... jelikoz je Scoupatka rizene vstrikovani v zavislosti na tom jakej potrebujes tah, tak kdyz na to slapnes zacne to palit vic benzinu aby bylo vic plynu co to turbo poradne roztocej a pak to tlaci vic vzduchu do valcu... je to jedno s druhym.
Z cehos plyne ze ciste teoreticky: U atmosfery predelany na turbo s puvodni ridici jednotkou by mela zustat zachovana spotreba pri urcitym ne moc velkym zvyseni vykonu, pak je potreba udelat neco s ridici jednotkou aby vedela ze ma spalovat vic a zmenit casovani ventilu atd...
Pokud se pletu tak mne opravte ale melo by to bejt priblizne spravne.

Tak jako tak se uprave ridici jednotky nevyhnete.

Holt kdyz Scoupecko zbytecne honim tak spotreba leti nahoru jako raketa, obzvlast s benzivoym preplnovanym motorem stary konstrukce s 12V musi se s nim umet jezdit :roll:

Napsal: 09 zář 2007, 11:12
od black_sheep
yurii bacha na to ale ona ta jak rikas 12V koncepce (3V na valec) neni zase tak spatna! je pouzita i v 1.1 getzi a v testech spotreby rozdrtil vsechny a pripisujou to prave ty 3V technologii!

pac 8V tahne hezky odspodu a 16V se zase musi tocit a odspodu tak nejede. no a 12V je takovej krasnej kompromis :twisted:

Napsal: 09 zář 2007, 11:57
od vlastaFR
blaku castecna pravda. ty sesnacni ventyly musis tocit ale pokud sou v kombinaci se dvema vackama (DOHC). hondy 16v (starsi) s jednou vackou jedou jak svin jen kvuly tomu ze tahnou uz od spoda. to je to navrh co maj oproti konkurenci. jinak souhlasim s tebou. 12v je dobra volba. kamos mel 1.6 12v Nisana a jelo to jak utrzeny z retezu

Re: Chiptuning

Napsal: 17 čer 2022, 10:14
od patriknet
Ahoj, nechci zakladat nove vlakno, tak se zeptam tady: Nevite, existuje nejaky "oficialni tuningova" spolecnost spolupracujici primo s Hyundaiem? Tj. neco jako pro Skodovy tusim Climbu, nebo tak nejak se to jmenuje.