MartasZ píše:Koukám že někteří majitelé Accentů, jak nových, tak starých, jsou docela pohádkáři
Maximálka u CRDi
Moderátoři: Martun, Moderátoři
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8606
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
no mozno tam bol nejaky zadny vietor, alebo mierny kopec (ziadne viditelne klesanie to nebolo) .. skusal som to tak, ze som sa prehupol rucickou cez 200 a noha sla dole.. potom som z navi odkukal max rychlost.. 4500 to na stopro nebolo, rucicka bola niekde medzi 4 a cervenymi ciarkami.. vozidlo bolo obsadene 2 osobami a par kg batozinyAndy4 píše:Tak isto sa pripájam k Tomovi, Vmax na tacho je 200km/h pri 4500rpm.
miesto: dialnica A1 za Karlovacom - smer Vrata
Tome, ty tam mas ine kolesa a tak to moze skreslovat.. v kazdom pripade ak sa naskytne prilezitost, skusim to nejak zdokumentovat. Mal by som cestovat do Hannoveru tak snad tam, v SR to skusat nebudem, nie som samovrah
nie som vsak rad ak mi niekto hovori pohadkar
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Martasz tady se bavej o CRDIckach a u tech je to mozny!MartasZ píše:Koukám že někteří majitelé Accentů, jak nových, tak starých, jsou docela pohádkáři
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Martasz: co na tom vidis nerealnyho? Ty muzes tocit do 6500, my do 4500...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Ale ty kola mají téměř shodný obvod jako originály.Mexican píše:no mozno tam bol nejaky zadny vietor, alebo mierny kopec (ziadne viditelne klesanie to nebolo) .. skusal som to tak, ze som sa prehupol rucickou cez 200 a noha sla dole.. potom som z navi odkukal max rychlost.. 4500 to na stopro nebolo, rucicka bola niekde medzi 4 a cervenymi ciarkami.. vozidlo bolo obsadene 2 osobami a par kg batozinyAndy4 píše:Tak isto sa pripájam k Tomovi, Vmax na tacho je 200km/h pri 4500rpm.
miesto: dialnica A1 za Karlovacom - smer Vrata
Tome, ty tam mas ine kolesa a tak to moze skreslovat.. v kazdom pripade ak sa naskytne prilezitost, skusim to nejak zdokumentovat. Mal by som cestovat do Hannoveru tak snad tam, v SR to skusat nebudem, nie som samovrah![]()
nie som vsak rad ak mi niekto hovori pohadkarak by som chcel povedat nejaku peknu rozpravku tak porozpravam ako vyborne hra originalne repro od vyroby
A i kdyby neměly stejný obvod, tak v žádném případě nemají vliv na poměr otáčky motoru vs. tachometrová rychlost...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
samozrejme ze maj
ALE NA SKUTECNOU RYCHLOST (nevim z ceho je snimana rychlos auta.....)
Naposledy upravil(a) vlastaFR dne 22 zář 2007, 21:37, celkem upraveno 1 x.
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Tome, zkus dat na Trabanta 16ky...budes to silene tocit a stejne pojedes malo:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Je snímána z převodovky pod určitým převodovým poměrem a je závislá na tzv. odváleném obvodu pneu. Vychází to z rozměru pneu uvedených v TP. Tam je i při různých pneu vždy odválenáý obvod zachován. Jinak má každý tachec procentní chybu v zobrazování v rozmezí cca + 5 - 8%.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
To jestli dám na auto malinký nebo veliký kola má ve výsledku vliv jen na poměr otáček motoru a realné rychlosti vozu nebo taky na poměr tachometrové rychlosti a reálné rychlosti, ale nikdy ne na poměr otáček motoru a tachometrové rychlosti... vždy samozřejmě při stejném převodovém stupni.
Dám příklad...
Standartní kola 5.stupeň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 85km/h-reál
Menší než standartní obvod kola 5.stupeň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 82km/h-reál
Větší než standartní obvod kola 5.stupěň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 88km/h-reál
Poměr tachometrové rychlosti a otáček motoru je stále stejný, jediné co se mění je reálná rychlost...
Dám příklad...
Standartní kola 5.stupeň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 85km/h-reál
Menší než standartní obvod kola 5.stupeň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 82km/h-reál
Větší než standartní obvod kola 5.stupěň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 88km/h-reál
Poměr tachometrové rychlosti a otáček motoru je stále stejný, jediné co se mění je reálná rychlost...
Naposledy upravil(a) tom dne 22 zář 2007, 22:02, celkem upraveno 1 x.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
hardcam:kamo obracene
ikdyz si to myslel asi zesrandy 
Naposledy upravil(a) vlastaFR dne 22 zář 2007, 21:58, celkem upraveno 1 x.
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Kdyby měl sílu motoru, aby ty 16-ky utáh, tak by lítal tak že by mu žádnej trabant na standartních kolech nestíhal...Hardcam píše:Tome, zkus dat na Trabanta 16ky...budes to silene tocit a stejne pojedes malo:)
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Mozno ste to uz videli ale aj tak pre tych ktory nemali to potesenie http://www.youtube.com/watch?v=uC9B2Sji ... ed&search= odporucam grafika je sice slabsia ale aj tak.
Tom: to neni tak docela pravda...na jednom aute byly zimni 13ky a letni 16ky...v lete to jelo max 140, se zimakama 190...tak kde je zakopanej pes?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
dulezitej je obvod kola a cim vetsi je tim urazi vetsi vzdalenost za jedno otoceni :::z toho vyplyva cim vetsi obvod kola tim vetsi je realna rychlost pri stejnym poctu otacek motoru
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
