Stránka 2 z 2
Napsal: 11 říj 2007, 21:01
od ivan
icozv píše:No mne to ale necvaká, mne sa to rozhučí iba v zákrute pri zaradenej rýchlosti. Na volnobeh nie. Takže kolesové ložisko to asi nebude.
To máš asi trošku iný problém ako ja.

Asi Tě moc nepotěším

,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál

,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené

,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk

,funguje to stejně jako u ložisek nábojů

Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach

Takže oči na šťopkách

Napsal: 12 říj 2007, 17:01
od icozv
ivan píše:icozv píše:No mne to ale necvaká, mne sa to rozhučí iba v zákrute pri zaradenej rýchlosti. Na volnobeh nie. Takže kolesové ložisko to asi nebude.
To máš asi trošku iný problém ako ja.

Asi Tě moc nepotěším

,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál

,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené

,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk

,funguje to stejně jako u ložisek nábojů

Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach

Takže oči na šťopkách

Díky za odpoveď. S tým olejom v prevodovke som to už skúšal. Bol čistý skoro ako nový,absolútne ani náznak že by v nom bolo niečo čo tam nemá biť.Ale už tretí deň pri šliapnutí na spojkový pedál sa ozve taký strašný šuchot. A ked uvolním pedál je zasa ticho. Skúšal som to v stoji na volnobeh. Nemože to spolu súvisieť a namohlo by to biť "len" volnobežné spojkové ložisko

Napsal: 15 říj 2007, 21:51
od ivan
icozv píše:ivan píše:icozv píše:No mne to ale necvaká, mne sa to rozhučí iba v zákrute pri zaradenej rýchlosti. Na volnobeh nie. Takže kolesové ložisko to asi nebude.
To máš asi trošku iný problém ako ja.

Asi Tě moc nepotěším

,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál

,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené

,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk

,funguje to stejně jako u ložisek nábojů

Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach

Takže oči na šťopkách

Díky za odpoveď. S tým olejom v prevodovke som to už skúšal. Bol čistý skoro ako nový,absolútne ani náznak že by v nom bolo niečo čo tam nemá biť.Ale už tretí deň pri šliapnutí na spojkový pedál sa ozve taký strašný šuchot. A ked uvolním pedál je zasa ticho. Skúšal som to v stoji na volnobeh. Nemože to spolu súvisieť a namohlo by to biť "len" volnobežné spojkové ložisko

Á a jsme doma

,jo máš háji spojkové ložisko

je suché,takže převodvka dolů a kup rovnou celou sadu spojky

Napsal: 15 říj 2007, 23:20
od icozv
ivan píše:icozv píše:ivan píše:
Asi Tě moc nepotěším

,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál

,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené

,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk

,funguje to stejně jako u ložisek nábojů

Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach

Takže oči na šťopkách

Díky za odpoveď. S tým olejom v prevodovke som to už skúšal. Bol čistý skoro ako nový,absolútne ani náznak že by v nom bolo niečo čo tam nemá biť.Ale už tretí deň pri šliapnutí na spojkový pedál sa ozve taký strašný šuchot. A ked uvolním pedál je zasa ticho. Skúšal som to v stoji na volnobeh. Nemože to spolu súvisieť a namohlo by to biť "len" volnobežné spojkové ložisko

Á a jsme doma

,jo máš háji spojkové ložisko

je suché,takže převodvka dolů a kup rovnou celou sadu spojky

Tak toho som sa obaval, ale dik za radu.Idem setrit
