Stránka 2 z 2

Napsal: 30 lis 2007, 14:52
od Vladislav Bureš
Řekl bych, že výkon roste v závislosti na tlaku vzduchu respektive jeho množství spolu s množstvím paliva. Si to si to není přímo úměrné, ale rozhodně to je víc než 0,01kW. A k lepšímu výplach si myslím, že dochází úpravou výfukové části pokud se nepletu popřípadě úpravou výfukové vačky.

Napsal: 30 lis 2007, 14:54
od Lukino
Vladislav Bureš píše:Řekl bych, že výkon roste v závislosti na tlaku vzduchu respektive jeho množství spolu s množstvím paliva. Si to si to není přímo úměrné, ale rozhodně to je víc než 0,01kW. A k lepšímu výplach si myslím, že dochází úpravou výfukové části pokud se nepletu popřípadě úpravou výfukové vačky.
no jo no, ale když nemáš turbo, kde se tam ten tlak veme ... jasně celé to je o nasátém objemu ... 0,01 kW jsem jen plácnul, ale v řádu koní to určitě nebude

Napsal: 30 lis 2007, 15:03
od Vladislav Bureš
nejde o tlak jako přetlat toho se nikdy nedosáhne atmosférický motor bude vždy v záporném tlaku, ale o velikost podtlaku vem si že třeba na volnoběh já mám -0.6baru ale se sériovým filtrem by to bylo okolo -0,8 (to plácám a nevím o nikom kdo by měl sériový :lol: ) a nezapomeň, že při vyšších otáčkách a větším průtoku budou ztráty větší, myslím že by se to dalo zjednodušeně vyjádřit v procentech. Takže i u atmosférického motoru je to znát, že se nemusí tolika snažit při nasávání do válců kde začánají ztráty motoru, krom odporu a tření.