Stránka 2 z 2

Napsal: 22 bře 2006, 18:49
od servo
Ta to gratulujem, velmi slusne cisla. Keby bol vtedy VGT model, tak by som asi nevahal.

servo

Napsal: 22 bře 2006, 20:15
od fixxxer
Ahoj servo.

Pocuj, ak Ti to okolnosti umoznia, tak strel toho benzina a skus diesel. Ja viem, ze nafta nie je najlacnejsia, ale .... No, ja by som momentalne nemenil. Som zvedavy po par tisicoch kilometroch. V piatok pojdem trasu BA-Praha-BA a to som fakt zvedavy. Momentalne uz je auto asi uple "zive". Mam na nom najazdenych 1780 km. Uz som bol otraveny tou pomalou zabehovou jazdou. V predajni ma strasili ze mam ist max do 3000 ot/min. A ked som teda supol tych 130, tak som mal 2800 ot/min. Povedal som si hura, aspon mimo mesto konecne zacnem jazdit trochu rychlejsie.

A mimochodom, moj kamos ma 2,0 CRDi 5st a tiez ma dost velku spotrebu. V meste okolo 10l. Pytali sme sa v servise na prehranie SW v riadiacej jednotky a dostali sme odpoved, ze sa to tyka vozov vyrobenych do sept. 2005. Akurat neviem, ci sa to tyka aj benzinovych motorov. Mozno by stalo za to, opytat sa. Ja som na nom dnes nehaval trochu podvihnut svetla, lebo nesvietili prilis daleko.

Tak len tolko.

Ako to je vlastne s tou spotrebou

Napsal: 25 bře 2006, 00:00
od durel
Chceme do firmy kúpiť dva TUCSONY 20 CRDI VGT 6 kvalt, ale pravdu povediac po prečítaní tých divokých čísel o spotrebe som na pochybách.
Rád by som získal nejaké hodnoverné čísla.

Dík

Napsal: 01 dub 2006, 02:41
od servo
Dik fixxxer za radu, no keby to bolo tak jednoduche zbavit sa ho. Jednak by som tym najkor dost prerobil a podalsie zamiloval som si tohto nepozerajuc na problem spotreby, vsetko je fakt super az na tu spotrebu sakra. Bral by som aspon o 1 liter menej alebo 2 bolo byto ok, ale problem je v tom ze sme boli oklamani zavadzajucim tvrdenim, ze zerie o cca 3 litre menej a prave spotreba je jeden z najdolezitejsich ak nie rovno 1. faktor na zaklade ktoreho si vyberame auta. Ale zda sa, ze vyrobca sa robi, ze nevidi nepocuje a importeri a predajcovia takisto nam velmi nie su ohotni pomoct...ale pokial len tu budeme lamentovat, tak sa ani nic nestane...ja som bol za pravnikom ss tym, poradil ze by najrozumnejsie bolo najprv ziskat aspon potvrdenie s konkret. cislami o skut. spotrebe uz len kvoli cestakom a potom pokracovat v reklamacii dalej a neprestat, pretoze toto je velmi velky rozdiel v udajoch.

Nadrz

Napsal: 02 dub 2006, 21:33
od kuko
Nazdar vsetci!
Tucsona mam od 22.2.06 zatial nabehané 7100 km,skusenosť s tankovaním mam čudnú ,bliklo mi orandžové a počitač ukazoval dojazd 104 km.Ja som do nadrze dostal rovných 60 l nafty.Podľa mňa ma nadrž tak asi 68 litrov.Neni ale spravne tankovať úplne do plna a to nie len s dôvodu rozťažnosti ale na nazbierané plyny v niektorých situaciach /jazda z kopca,alebo dojazd do križovatky so zaradenim kvaltom/auto spaluje plyny a tým sa snižuje spotreba.Má niekto podobné skúsenosti?
Ináč TUCSON CRDi 2.0 VGT 104 kW Eleganc ako píšem v inej debate spotreba prekvapivo prijatelná max do 8 l pri svižnej jazde.

nádrž

Napsal: 26 kvě 2006, 07:27
od Vincze Tibor
Tuscon 2 CRDI WGT 2006 6 stupňová prevodovka 3000km natankované úplne doplna i do hrdla 65 l.Dojazd 600-650 km 1/2mesto 1/2 mimo mesta.Spotreba 9,2-10,3 ak sa nejazdí v teréne najazdené s ľahkou nohou .V zime ,terén cca 13-14l

Spotřeba

Napsal: 29 čer 2006, 18:35
od Joe # 13
Nacpu běžně do nádrže cca 57 l. Při posledním měření jsem najel 733 km (palubní počítač už blikal, že mam natankovat. Spotřeba dle počítače 8,4 l a podle tankování 7,7 l . :wink:

Napsal: 17 srp 2006, 13:24
od Jirka Brno
Jsem tu sice na webu nový ale jak se tak dívám, tak jsem asi jedním z nejstarších majitelů Tucsona 2.0 CRDi (koupě Autostyl Brno 7.2.2005). Pokud jde o spotřebu, tak mám neustálý boj s prodejcem (žere s odpuštěním jako kráva) ale o tom v jiné rubrice(spotřeba).Pokud se týká objemu nádrže, tak mohu vhledem k neustálým kontrolám spotřeby systémem dotankování "do plné" poskytnou zasvěcené informace. Moje nejobjemnější tankování po hrdlo bylo dle dokladu který mám k dispozici 64,95 l (a to si myslím, že muselo být v nádrži ještě takových 5 l). Když budete tankovat. tak až vám poprvé vypne pistole, tak tam potom, tak aby byla vidět nafta v hrdle opatrně "načurdíte" ještě 12,5 l. Také potom ujedete cca 150 km aby se ručička palivoměru pohnula. Pokud se týká t.zv. "palubního počítače", je to naprosto nepřesný krám. Můj původní do cca 16 tis.km ukazoval naprosté "fantasmagorie".Například pří ukazující prům.sp.10,5 l (skutečně změřené 9,5 l)ukazoval při 1/2 nádrži dojezd cca 200 km. Ač se tomu pánové v Hyundai napřed bránili, tak přece jen potom uznali, že to už je fakt moc a kompletní palubní přístroj mi vyměnili. Teď sice také lže ale již podstatně méně. Jinak o spotřebě a moji peripetii s ní napíši do rubriky TUCSON - SPOTŘEBA (a že bude co číst).

Napsal: 27 srp 2006, 14:01
od martin tuscon
Ja jsem to hned po koupi vozu risknul s kanystrikem v kufru a po hlasenem dojezdu 50km jsem ujel jeste 70km k pumpe a natankoval 71litru!!! podruhe jsem natankoval 71.5litru, ale to byl uz strop pac jsem pak dele startoval, to uz jsem byl urcite na suchu :lol: Rezerva se me rosviti pri dojezdu kolem 80km coz by odpovidalo tech jejich 5litrum co ma zbyvat v nadrzi. Je teda pravda, ze prvnich 200 - 250km se rucicka ani nehne. Ja mam prumernou spotrebu okolo 8,5l /100km auto mam od kvetna 2005 2,0 CRDi