Stránka 2 z 2

Napsal: 18 kvě 2008, 13:54
od Vladislav Bureš
prodluž sací hadici na její konec dej filtr který umísti za nějaký ovor v nárazníku = žádné řezání a provokování policajtů žádné nasávání teplého vzduchu jen hadice a nakonci filtr.
Budu to také tak řešit je to na doporučení jiných lidí co si to nemůžou vynachválit

Napsal: 18 kvě 2008, 19:10
od Yurii
No ja chcu zkombinovat Vláďovy znalosti a korejské know/how :-) Muj plán je následujíci:
1. trochu přizvednu kapotu u držáků směrem nahoru od čelního skla cca 1-2 cm pro odvod teplého vzduchu z motorového prostoru
2./1 Nechám si v kapotě někde kolem sání udělat (nebo si udělám) takovej jak bych to řekl... výkus. Prostě do kapoty vyříznu takovej kosodélník kterej trošku "utopím" aby mělo sání dobrej přívod studenýho vzduchu z venčí
2./2 alternativa k bodu číslo 2 by byla sehnat někde klasickej Airbox ze seriovky, vrátit ho na místo trochu zvětšit průměr přívodního průduchu z podběhu a do airboxu hodit ten konickej filtr co mám už teď :)
2./3 ještě jedna varianta a to zkombinovat variantu 2/1 a 2/3 tak zže bych nechal airbox zvrchu otevřenej do toho vyřezanýho sání a něják utěsnil tu mezeru mezi airboxem a kapotou

Cely by to melo vypadat asi tak takhle:
Obrázek