omotavka svodu

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Pomaha to k lepsimu vyplachovani motoru,nehreje se tolik motorovy prostor a zaroven tim ochranis okolni casti z motoru,napr. hadice,alternator atd.Jinak az to Peto budes delat tak udelej aspon 3 vrstvy a pocitej stim ze tu pasku mas na jedny svody.Kdyz sem to motal na 6 valec tak sem potreboval 2 kousky.Az to budes mit hotove tak se nelekni,peknou chvili to trva nez se vypali a pekne to smrdi!To si myslis ze ti neco hori v motoru. :D Jo ted me dochazi ze vy tam mate ty svody kratky tak stim udelas tak 2 auta.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Reklama
 

petr rysavy
***
Příspěvky: 652
Registrován: 19 bře 2007, 11:36
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petr rysavy »

Hujer píše:Pomaha to k lepsimu vyplachovani motoru,nehreje se tolik motorovy prostor a zaroven tim ochranis okolni casti z motoru,napr. hadice,alternator atd.Jinak az to Peto budes delat tak udelej aspon 3 vrstvy a pocitej stim ze tu pasku mas na jedny svody.Kdyz sem to motal na 6 valec tak sem potreboval 2 kousky.Az to budes mit hotove tak se nelekni,peknou chvili to trva nez se vypali a pekne to smrdi!To si myslis ze ti neco hori v motoru. :D Jo ted me dochazi ze vy tam mate ty svody kratky tak stim udelas tak 2 auta.
jo mi mame mini svody se zbatkem se omota turbo
momentalne 2 scoupe gt na dily, mam tu vse a pak fiat coupe 140KW zatim...
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

mozna sem jinej :lol: ale u me to porad postrada smysl :arrow: ale to fuk
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

no tak to zas vyzera ako nieco zazracne co nas vsekych zachrani. Nechapem ako moze paska pomoct motoru. Dolezita je teplota bloku a to paskou zrejme obmotavat nebude :? A omotavat hadicku turba - zbytocnost, len sa znizi jej pruznost. Za tie prachy je mozne kupit 10 baleni aditiv na cca 15000 km a to motoru skor pomoze.. Alebo proste plnu nadrz a ist niekam na vylet 8)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
petr rysavy
***
Příspěvky: 652
Registrován: 19 bře 2007, 11:36
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petr rysavy »

Mexican píše:no tak to zas vyzera ako nieco zazracne co nas vsekych zachrani. Nechapem ako moze paska pomoct motoru. Dolezita je teplota bloku a to paskou zrejme obmotavat nebude :? A omotavat hadicku turba - zbytocnost, len sa znizi jej pruznost. Za tie prachy je mozne kupit 10 baleni aditiv na cca 15000 km a to motoru skor pomoze.. Alebo proste plnu nadrz a ist niekam na vylet 8)
myslis ze na teplote turba a svodu vykon nezalezi??? jinak kdo se bavil o hadicce od turba?to by me nenapadlo omotat ani ve snu :wink:
momentalne 2 scoupe gt na dily, mam tu vse a pak fiat coupe 140KW zatim...
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

taky tomu příliš nevěřím, zaizolují se sice svody, ale o to větší teplotu budou mít výfukové plyny ve zbytku potrubí (tlumiče, kat, trubky), což se asi projeví na jejich životnosti
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Kluci neresteto!Peto ty to omotej a nerozvadejme debatu o ktere nekteri vedi prd.Myslim to v dobrem. :wink:
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

zdenek76 píše:taky tomu příliš nevěřím, zaizolují se sice svody, ale o to větší teplotu budou mít výfukové plyny ve zbytku potrubí (tlumiče, kat, trubky), což se asi projeví na jejich životnosti
Pro turbo absolutní zkáza :? Čímž vyšší teplota výfukových plynu bude proudit do turbíny tím více a mhohem rychleji se bude zahřívat a hodně dlohou jí bude trvat než se zchladí, o no není problém třeba turbo zahřát ale chladit :!: Za sebe bych si to tam tohle třeba nedal,ba naopak sehnal celý výfukový svody ,který by ryhleji odvaděly teplo,jinak prostě horkej benzíňák prostě nejede :(
Spíše bych tohle uvítal u diesela ,líp by startovalo hlavně v zimě,takový malý ohřívadlo svodů,teda pokud to tak funguje ,teď jsem z toho jelen :shock: :lol: :lol:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Takoveto veci se delaji u aut u kterych se navisuje vykon a davaji se napr. nerezove ladene svody.Na klasicke or. litinove to nepatri,jinak turbo je chlazene vodou a co turbu nejvic skodi prudke ohrati a nebo pri dojezdu nezachlazeni.Jinak tam uz Petr davno katak nema! :D
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

to zacina byt zajimava debata odbornniku! jinak by me teda zajimalo IVANE proc to tam davaj teda tunaci???
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

LongStar píše:to zacina byt zajimava debata odbornniku! jinak by me teda zajimalo IVANE proc to tam davaj teda tunaci???
Tuňáci si tam mohou dávat co chtějí a vy také ,je to každého věc ,ale jestli čekáš ,že si z Hujerem vyjedem kvůly tomu do vlasů ,tak toho se nedočkáš :lol: :lol: Jinak určitě budem mít svou debatu jako vždy mezi sebou a budem souhlasit oba dva jako vždy :lol: :lol:
Třeba to funguje nic nepopírám,ale vzhledem k tomu,že jsem tento víkend dělal repas turbíny na 2.0 turbo P-605 a má ji též chlazenou vodou aže ta voda to nestačila z chladit a výfukové plyny byly tak horké ,že to odpálilo vnitřek plnicího šneku tak potom nevím :roll:
Celou jsem jí přědělal a má zdravou teplotu i při plný zátěži a jede to jako bejk :twisted:
Z toho jsem usuzoval zvlastní zkušenosti :!: Jinak nic ve zlím :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

ivan píše:
LongStar píše:to zacina byt zajimava debata odbornniku! jinak by me teda zajimalo IVANE proc to tam davaj teda tunaci???
Tuňáci si tam mohou dávat co chtějí a vy také ,je to každého věc ,ale jestli čekáš ,že si z Hujerem vyjedem kvůly tomu do vlasů ,tak toho se nedočkáš :lol: :lol: Jinak určitě budem mít svou debatu jako vždy mezi sebou a budem souhlasit oba dva jako vždy :lol: :lol:
Třeba to funguje nic nepopírám,ale vzhledem k tomu,že jsem tento víkend dělal repas turbíny na 2.0 turbo P-605 a má ji též chlazenou vodou aže ta voda to nestačila z chladit a výfukové plyny byly tak horké ,že to odpálilo vnitřek plnicího šneku tak potom nevím :roll:
Celou jsem jí přědělal a má zdravou teplotu i při plný zátěži a jede to jako bejk :twisted:
Z toho jsem usuzoval zvlastní zkušenosti :!: Jinak nic ve zlím :wink:
tak to urcite ne ale prave ty vase vedomosti a zkusenosti se jen tak nevidi takze vymena nazoru je dobra pro vsechny:)
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Zulu
*
Příspěvky: 58
Registrován: 15 čer 2008, 20:23

Příspěvek od Zulu »

to se dava na svody k turbu ... pokud mozno na lesteny a sportovni krouceny ...podivejte se treba naYoutube a tam se podivejte na auta na brzde jak jim sviti ty svody ....cele je to o tom uchladit turbo a pritom mu valit co nejtelplejsi vzduch protoze ten to turbo zene lepe a rychleji a hlavne na seriovku je tato paska uplne naprd .... to si kup za ty prachy radsi vyfuk poradny a nebo rezonator poradny ..:)
1,5 Glsi J1 92
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Zulu
*
Příspěvky: 58
Registrován: 15 čer 2008, 20:23

Příspěvek od Zulu »

jo a jeste sem zapomel ... kup si laminatovou pasku ta je nehorlava a je levna tim kdyz to omotas mas to same a stoji to par korun asi 200
1,5 Glsi J1 92
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“