Signalizácia rozopnutých bezp. pásov

Potahy, sedadla, doplňky

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Mirci BB
*
Příspěvky: 39
Registrován: 17 úno 2008, 10:46
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

pipanie

Příspěvek od Mirci BB »

Ja som rozpojil ten konektor pod sedadlom a je po pipani .....
Reklama
 

Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

mě to vlastně ani neva.. aspon mě to donutí se poscivě pásat.
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
milanh
Příspěvky: 6
Registrován: 20 bře 2008, 14:49
Bydliště: Havířov

Příspěvek od milanh »

Podle návodu stačí dvakrát za sebou zasunout a vysunout pás a je deaktivováno pípání, až do nového startu motoru.
Accent 1,4 Elegance, wine red, březen 2008
Uživatelský avatar
vojtop
*
Příspěvky: 35
Registrován: 29 úno 2008, 09:20
Bydliště: nedaleko Bratislavy

Příspěvek od vojtop »

David C3 píše:mě to vlastně ani neva.. aspon mě to donutí se poscivě pásat.
Mne to va... lebo keď po vystúpení z auta doňho opäť sadnem iba kvôli zacúvaniu do garáže, tak to dosť tú minútu otravuje... Ale nejaké riešenia tu už sú, takže ono sa to poddá... :D
Hyundai Accent 1,4/71kW
Elegance, true blue, 3/2008
Uživatelský avatar
Pavel M
***
Příspěvky: 508
Registrován: 15 srp 2005, 21:29
Bydliště: Praha

Re: pipanie

Příspěvek od Pavel M »

Mirci BB píše:Ja som rozpojil ten konektor pod sedadlom a je po pipani .....
Pozor,aby jsi neodpojil taky airbag,teda jestli je v sedačce,já bych odpojoval s rozvahou :lol:
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Mirci BB
*
Příspěvky: 39
Registrován: 17 úno 2008, 10:46
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

pipanie

Příspěvek od Mirci BB »

Air bag v sedacke nieje a ten kablik je len to signalizovanie .... nieje tom ziadny problem ... overene a vyskusane uz davno
Uživatelský avatar
Radar
*
Příspěvky: 43
Registrován: 11 úno 2008, 14:03
Bydliště: Zvolen

Re: pipanie

Příspěvek od Radar »

Mirci BB píše:Air bag v sedacke nieje a ten kablik je len to signalizovanie .... nieje tom ziadny problem ... overene a vyskusane uz davno
Ten káblik o ktorom hovoríš prenáša informáciu o obsadení sedadla vodiča pre modul BCM (body control module), ktorý ovláda kontrolku na prístrojovej doske a tiež aj zvukovú signalizáciu, ale modul BCM komunikuje po dátovej zbernici s modulom SRS. Modul SRS je priamo zodpovedný za VÝBER a následnú AKTIVÁCIU airbagu podľa vstupných údajov z nárazových CRASH senzorov. Teraz vzniká otázka či preberá ako vstupnú informáciu aj signál s BCM modulu o obsadení sedadla vodiča. Ak by to tak bolo, neaktivoval by sa ti pri čelnom náraze airbag vodiča. Takže moja otázka znie: odkaľ tú informáciu pokladáš za overenú respektíve akým spôsobom a to by ma dosť zaujímalo si si to vyskúšal (vyskúšať si to podľa mňa môžeš jedine crash testom). Ja byť na tvojom mieste veľmi rýchlo by som ten káblik zapojil naspäť. Pokiaľ ti pípanie fakt veľmi vadí riešil by som to trvalou simuláciou zapnutých pásov tak ako to vyriešil palčo z RK.
Hyundai i40 VF Bussiness Edition, 1.7 CRDi 100 kW, MT 10/2013

Hyundai ACCENT 1,5 CRDi VGT Elegance Wine Red 12/07 - SOLD
lato
*
Příspěvky: 37
Registrován: 16 dub 2008, 19:53
Bydliště: Levice

Re: pipanie

Příspěvek od lato »

Radar píše:
Mirci BB píše:Air bag v sedacke nieje a ten kablik je len to signalizovanie .... nieje tom ziadny problem ... overene a vyskusane uz davno
Ja byť na tvojom mieste veľmi rýchlo by som ten káblik zapojil naspäť. .
100% súhlas..!
Hyundai Accent 1,5 CRDi 2007/ 98000km
lato
*
Příspěvky: 37
Registrován: 16 dub 2008, 19:53
Bydliště: Levice

Příspěvek od lato »

Ale teraz ma napadá, že testovaci obvod airbagov musí tento káblik kontrolovať... a keď nehlási poruchu tak rozpojenie zrejme nemôže mať vplyv. :oops:
Hyundai Accent 1,5 CRDi 2007/ 98000km
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

lato píše:Ale teraz ma napadá, že testovaci obvod airbagov musí tento káblik kontrolovať... a keď nehlási poruchu tak rozpojenie zrejme nemôže mať vplyv. :oops:
tak tato odpoved dava svojim sposobom logiku.. system SRS sa pri starte vzdy konktroluje a ak nechlasi chybu, niekde bude zakopany pes
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Radar
*
Příspěvky: 43
Registrován: 11 úno 2008, 14:03
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Radar »

Mexican píše:
lato píše:Ale teraz ma napadá, že testovaci obvod airbagov musí tento káblik kontrolovať... a keď nehlási poruchu tak rozpojenie zrejme nemôže mať vplyv. :oops:
tak tato odpoved dava svojim sposobom logiku.. system SRS sa pri starte vzdy konktroluje a ak nechlasi chybu, niekde bude zakopany pes
Spomínaný káblik nie je možné testovať na jeho pripojenie do systému pretože je dvojžilový. Ak by bol trojžilový vtedy by bolo možné testovať obsadenie sedadla vodiča a zároveň aj pripojenie tohto kábliku do konektoru. Je to celkom jednoduché ak máš dva káble môžu nadobúdať len dva stavy buď sú spojené (sedíš na sedadle) alebo rozpojené (nesedíš na sedadle). Tým že ho rozpojíš informuješ systém o tom že nikto nesedí za volantom. Teraz si zaprotirečím: z logického hľadiska vyplýva že keď ideš tak niekto musí šoférovať či už je alebo nie je káblik pripojený alebo či si alebo nie si pripútaný. Takže airbag by sa mal pri náraze tak či tak nafúknuť. Ale ty vieš ako sa k tomuto postavili programátori modulu SRS. Práve preto som položil otázku Mirci BB-mu: odkaľ tú informáciu pokladá za overenú respektíve akým spôsobom si to vyskúšal že mu airbag zaručene nafúkne pri náraze. Pokiaľ nie som 100% presvedčený že ten kábel so systémom SRS naozaj nič nemá nestojí riskovať ľudský život.
Hyundai i40 VF Bussiness Edition, 1.7 CRDi 100 kW, MT 10/2013

Hyundai ACCENT 1,5 CRDi VGT Elegance Wine Red 12/07 - SOLD
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

Radar: tak, tak... vrtat do zadnej kapoty aby clovk upevnil spojler je jedna vec... ale hrat sa s elektrikou - to radej necham tak.. mne osobne to pipanie vazne nevadi, jadim stale priputany
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Mirci BB
*
Příspěvky: 39
Registrován: 17 úno 2008, 10:46
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

AIRBAG

Příspěvek od Mirci BB »

kablik nieje testovany ....
Naposledy upravil(a) Mirci BB dne 30 čer 2008, 15:23, celkem upraveno 2 x.
Mirci BB
*
Příspěvky: 39
Registrován: 17 úno 2008, 10:46
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

kablik

Příspěvek od Mirci BB »

Este par slov.

Ak by kablik rozhodoval o vystreleni ci nevystreleni airbagu
1. urcite by na tom kabli bol stitok s upozornenim .... menej dolezite veci su ostitkovane
2. urcite by nemal byt vyhotoveny tak aby sa dal jednoducho odpojit
3. urcite by nemal len tak vysiet pod sedadlom ale byt minimalne zabandazovany prekryty v tapacire resp. tahany vnutrom
Naposledy upravil(a) Mirci BB dne 30 čer 2008, 15:21, celkem upraveno 1 x.
Mirci BB
*
Příspěvky: 39
Registrován: 17 úno 2008, 10:46
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

kablik

Příspěvek od Mirci BB »

4. urcite by bol diagnostikou kontrolovany a teda pri odpojeni signalizovany ako odpojeny


Sorac za chyby rychlo pisem nestiham citat :-D
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Interiér“