Stránka 2 z 17

Napsal: 30 dub 2006, 21:43
od bernard.kratochvil
Měřil jsem rozdíl vzdálenosti jiným autem, a na 6,1 km to dělalo 100-150 m. Když tak koukám na tu spotřebu, byl bych raději, kdyby to bylo více :cry:

Prasknute plasty okolo zamkov na dverach

Napsal: 24 črc 2006, 11:58
od PIPO
Zdravim, jazdim TUCSONa mam ho 5 mesiacov a po case som zbadal na plastoch okolo zamkov na vodicovych a aj na spolujazdcovych dverach, ze su puknute. Na laku nie je viditelna ziadna stopa po naraze ineho predmetu /dveri atd../ . Neviem ci to moze s tym suvisiet, ale zbadal som, ze sa mi tieto dvere horsie otvaraju ako pred tym / moment ked tahate klucku a cvakne mechanizmus na otvorenie dveri/. V servise mi povedali jednoznacne naraz ineho predmetu a dvere su zatecene a preto sa horsie otvaraju.

Dik za akukovek odpoved.

Cafte.

Napsal: 27 črc 2006, 20:37
od bernard.kratochvil
já mám puklé trochu závěsy 5 dveří, jakoby prasklá hmota na povrchu, ale jinak to nic nedělá, ahoj BEN

Prasklé plasty u zámků

Napsal: 29 črc 2006, 11:20
od MaBa
Stalo se mi to také.Nejprve praskl plas u dveří řidiče a o týden později i u spolujezdce.Prodejce uznal reklamaci ojednal nové kliky a ty i namontoval.Po rozhovoru s technikem nejspiš v továrně příliš dotáhly upevňovací sřouby.Prakliny se objevily přesně v místech kde jsou šrouby v plastu připevněné.Na tvém místě bych trval na uznání reklamace.Přeji hodně štěstí.

Pazvuky po prerazeni v otackach 1500-2300

Napsal: 27 srp 2006, 11:35
od martin tuscon
Zaznamenal jsem podvine chrasteni po prerazeni a nasledne jizde v otackach 1500-2300. Poprve se tento jev objevil v unoru 2006 (najeto 22000km). Servis identifikoval chybu ve spojce a v kvetnu byla vymenena lamela, pritlacny talir, setrvacnik a lozisko spojky. Presto se chyba okamzite projevila po vyjeti ze servisu. Pracovnici servisu si s tim nevedeli rady a ze musi kontaktovat Koreu. Zacatkem srpna me kontaktovali opet at pristavim vozidlo a vymenili me lozisko spojky. Zavada vsak presto pretrvava. Udajne se tato zavada podle pracovniku servisu objevuje u naftovych motoru a je jich nekolik stovek v CR a dalsich zemi. V soucasne dobe si s tim nevedi rady. Zaznamenal jste nekdo podobne zkusenosti, pripadne jak jste to resili vy?

únik nafty

Napsal: 08 zář 2006, 21:17
od petr2006
Zkontrolujte si hlavní potrubí od čerpadla do railu. Po 43000 mi začala unikat nafta pod matkou. Výrobce pak dodal už konstrukčně lepší trubku - zpevněnou v místě převlečné matice.

Napsal: 10 zář 2006, 16:28
od Felotron
Peto diky za radu a vitejmezi nama ;)

Napsal: 10 zář 2006, 20:57
od Joe # 13
Co máš za rok výroby??

TUCSON - vrzání podvozku

Napsal: 19 říj 2006, 21:22
od JardaN
Mám Tucsona od února 2006 a zhruba 1 měsíc se ozývají vrzavé zvuky z podvozku při zatáčení. Nesetkal jste se s tím někdo ?

Napsal: 19 říj 2006, 22:19
od Felotron
Zkus to popsat blize - pri stani, pri jizde atd... vsecko, co vy pozorujes..

Alekazdopadne nepujde o nic normalniho a asi bude rozumne navstivit autorizovany servis.

Napsal: 20 říj 2006, 10:04
od Paci
Zdravíčko
mám podobnou zkušenost. Když je Tucson studený a v pravé zatáčce je nerovnost, zavrže v podvozku. Konzultoval jsem to se servisem a je prý to normální. Než se ohřeje posilovač, může to dělat. Pomúže utažení řemenu pro posilovač. Mějte se
Tucson CRDI AT

Vrzání podvozku

Napsal: 26 říj 2006, 07:11
od Meďour
Mám podobnou zkušenost, možná jde o jinou příčinu. Jedná se o vrzání na pravé straně přední nápravy. Nezáleží na tom, jestli je motor studený nebo teplý. Jde jen o to, jak moc se kroutí přední náprava vůči zadní. Pokud prší, vrzání zmizí. Vrzání je slyšet v interiéru, venku ne.

Po konzultaci se servisem mi bylo řečeno, že vrže gumová manžeta objímající tyč stabilizátoru. Výměna je poměrně náročná, ale šel jsem do ní. Vrzání zmizelo, ale po 3000 km se objevilo znova. Vrzání se prý objevuje u většiny Tucsonů (ale i jiných SUV - větší křižitelnost náprav více gumových uložení apod.), ale obvykle je přehluší hluk kol a motoru, některé kusy holt vržou víc.

Další rada byla promazat silikonem (je to nějaký silikonový sprej s přísadou grafitu, existuje i pasta) okolí manžet. Čas od času to udělám (poprvé to udělali v servisu). Pomáhá to. Hlavně nemazat olejem, napadá gumu.

Byl jsem ujištěn, že se nejedná o závadu, že nikde v přední nápravě není žádná vůle, jde jen o kosmetickou záležitost. V záručních podmínkách se praví, že různé "pazvuky" se nepovažují za reklamaci.

odpověď

Napsal: 26 říj 2006, 20:16
od JardaN
Díky za radu , budu tlumočit v servisu.
Mě to taky připadá taky jako vrzání z gum a né vážná závada.
Proberu to ještě s technikem v servisu.
Přes hrboly mě totiž ještě nepříjemně vrže v palubovce, lépe řečeno někde pod palubovkou.
Jenže jsem nepřišel na to od kud. Pod palubovkou je opravdu všechno velice pečlivě staženo. Dělá to ostudu když někoho vezu a ozve se vrzání .To je každý na koni ," no jo Korejci "

Napsal: 27 říj 2006, 12:39
od Diblik
Vrzání palubky trápí i mě, Našel jsem že vrže prímo palubka o čelní sklo když se kroutí kasle. Pomůže to prostříknout nějakým kokpit sprejem ale je to dočasné řešení, po pár týdnech opět vrže :evil: . Podvozek zatím v pořádku, tichý jako vánek

vrzganie podvozku tuscon

Napsal: 31 říj 2006, 17:38
od Vincze Tibor
Pri cca 18000 km nepríjemné vrzganie vpravo pri prednej náprave,najme pri jazdách po nerovnosti alebo pri zmene smeru.Predpokladal som ,že to je spôsobené tlmičmi v dôsledku jazdy po prašných cestácha škrípaním znečistených tlmičov.Vystriekal som tlmiče a pružinya poloos vapkou, žiadny olej.Pomali sa vrzganie začalo strácať až úplne prestalo.Teras 19000 km bez problémou .Akurát začal 1 x pískať klinový remeň cca 30sekund a zatriaľ sa to nezopakovalo,predpokladám, že info o dotiahnutí klin. remeňa bude asi aktuálne.

Majte sa