právě že záleží na úhlu pohledu a prioritách kupujícího. Právě proto je tu takovej bordel
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Este nikto neuviedol jeden argument, ze 4x2 si moze kupit niekto ako druhe auto do rodiny. To prve je 4x4. Na tych 99% ciest mozem ist ktorymkolvek, ale na na tu 1-2 cesty v roku si predsalen zoberiem tu 4x4 (pre istotu).
Mimochodom, jazdim niekolko rokov stvorkolkami a nestalo sa mi ani raz, ze by som mal problem, ktory by nezvladla dvojkolka. Ani na lyzovackach. Apropo, do terenu ja nejazdim.
máš pravdu, se dvojkolkou sem nikdy nezapadnul, ale teď si alespoň nemusím tahat řetězy a uklízet parkoviště
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Víte, debata je celkem zbytečná. Pohon 4 x 4 bude za pár let standardem. Stejným, jako byla před lety zbytečná klimatizace, nějaké divné airbagy, svýho času nesmyslné bezpečnostní pásy, náhrady karburátorů jakýmisy vstřiky, ústup od osvědčených pevných náprav ke kyvadlovým, náhon na přední kola, proč? ... no, vše tohle už jsem zažil. Vše tohle se považovalo za zbytečné a drahé, že.
A to je případ čtyřkolek. Jízdní vlastnosti jsou jednoduše lepší a problémem už je jen cena a dostatečná účinnost. Řešení ale je a čtyřkolka už není luxus. Za mých mladých let se nabízela na trhu jediná čtyřkolka fy Jensen se systémem Massey - Ferguson. A dnes, která firma to nenabízí, že.
A že systémy co známe dokonalé zatím nejsou, to je jisté. Ale budou.
A HOWG.
Už opravdu iX 35 2,0D HP 135 kw Style
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Véna píše:Víte, debata je celkem zbytečná. Pohon 4 x 4 bude za pár let standardem.
Nikdy som netvrdil, ze pohon 4x4 nie je lepsi ako 4x2, ale to, ze v drvivej vacsine pripadov uplne postacuje a nema vyrazny vplyv na bezpecnost auta pri jeho beznom rozumnom pouzivani.
O tom, ze v buducnosti sa bude vyrabat 4x4 si myslim, ze asi ano s tym, ze sa bude jednat o auta na elektricky pohon s vlastnym elektromotorom pre kazde koleso zvlast a tak sa nebude zbytocne stracat energia na mechanicky prevod energie z motora.
Inak minule som rozmyslal nad tym, ze preco niekto nevyrobi motocykel 2x2 s tym, ze da do predneho naboja kolesa elektromotor, kedze mechanicky prevod nepripada do uvahy.
main car - 2013 - Audi Q7
second car - 2011 - ix 35, 4x2, Style, 1.7 CRDi, 5 l/100 km
third car - 2010 - Renault Megane III, coupe, Dynamique, 1.4 TCe, 8 l/100 km[/u]
before
2007 - Accent 1.4, Dynamic
2006 - Getz 1.1i, Basic
1996 - Accent 1.5, GLS
Véna píše:Víte, debata je celkem zbytečná. Pohon 4 x 4 bude za pár let standardem.
Nikdy som netvrdil, ze pohon 4x4 nie je lepsi ako 4x2, ale to, ze v drvivej vacsine pripadov uplne postacuje a nema vyrazny vplyv na bezpecnost auta pri jeho beznom rozumnom pouzivani.
O tom, ze v buducnosti sa bude vyrabat 4x4 si myslim, ze asi ano s tym, ze sa bude jednat o auta na elektricky pohon s vlastnym elektromotorom pre kazde koleso zvlast a tak sa nebude zbytocne stracat energia na mechanicky prevod energie z motora.
Inak minule som rozmyslal nad tym, ze preco niekto nevyrobi motocykel 2x2 s tym, ze da do predneho naboja kolesa elektromotor, kedze mechanicky prevod nepripada do uvahy.
No, elektropohon umíme dobře už drahně let. Ale najít něco tak laciného a přitom vysokoenergetického jako benzín nebo nafta se furt nedaří.
Mimochodem, mě svýho času stará Škoda 110 L taky dost bohatě stačila. Na to moje jezdění, že. Člověk je ale holt tvor nenažranej a v tom to je. Já tedy nenažranej občas jsem. Zrovna u aut a motorek.
Už opravdu iX 35 2,0D HP 135 kw Style
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Ty kokso, mechanicky prevod pohonu na predne koleso motocykla - toto by ma nenapadlo - nie preto, ze by to bolo technicky absolutne nemozne, ale preto, lebo tam musia byt straty ako prasa.
Dik za info - skusim odsledovat dalsi vyvoj. Technicky je to velmi narocna vec na vyrobu - presnost, pouzite materialy a takisto som zvedavy na spolahlivost a zivotnost.
main car - 2013 - Audi Q7
second car - 2011 - ix 35, 4x2, Style, 1.7 CRDi, 5 l/100 km
third car - 2010 - Renault Megane III, coupe, Dynamique, 1.4 TCe, 8 l/100 km[/u]
before
2007 - Accent 1.4, Dynamic
2006 - Getz 1.1i, Basic
1996 - Accent 1.5, GLS
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
tak je to odpojitelné. Vidím v tom jediný problém = váha. Jinak to takovéto pojiždění v mokrém technickém terénu super a chtěl bych to
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Presne také reakcie aj pod videom - kde sa dá zohnať, to chcem a pod . To mi teda fakt nenapadlo ten terén! To môže byť fakt super. A váha - predpokladám, že na takej mašine použili brutálne materiály, takže to bude koľko 2-3 kg max navyše? A v takom teréne ti to je jedno viac menej. Keď to porovnám s mojím oceľovým staríčkom, tak toto bude isto ľahšie aj s 2x2 aj s pomocnými kolieskami keby mal poháňané .