Stránka 11 z 12

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 19 lis 2020, 19:39
od Kamílek
Teď už to vím, ale když prosakovaly první informace o nový inteligentní manuální převodovce, tak to vypadalo, že pokud dáš nohu s plynu, tak se automaticky vyřadí na neutrál a auto bude plachtit.

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 19 lis 2020, 20:57
od Axel.Foley
Kamílek: V ECO modu to opravdu dělá, zkoušel to Mr. :hyu:

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 05 led 2021, 10:04
od Mr. HYUNDAI
Test N Linového kombíku, ovšem s DCT a ve výbavě Premium - https://www.autojournal.cz/test-hyundai ... oblibenec/

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 05 led 2021, 20:16
od petzl62
Až podezřele vychváleno :shock: :wink: Ale utvrzuje mě to v jednom. I když zkušenost s IMT byla hodně zajímavá a velmi dobrá, stejně bych chtěl DCT :wink: :idea:

Zato ta diskuze pod recenzí a někteří jedinci ](*,)

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 05 led 2021, 20:23
od Axel.Foley
To raději nečtu.

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 05 led 2021, 20:28
od Mr. HYUNDAI
To ZÁSADNĚ nečtu :D .

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 05 led 2021, 20:38
od dibarbora
petzl62 píše: 05 led 2021, 20:16 Až podezřele vychváleno :shock: :wink: Ale utvrzuje mě to v jednom. I když zkušenost s IMT byla hodně zajímavá a velmi dobrá, stejně bych chtěl DCT :wink: :idea:

Zato ta diskuze pod recenzí a někteří jedinci ](*,)
Čo ma na celej iMT štve je cenová politika :hyu: ... teda aspoň na SK iMT vs DCT... príplatok je vždy rovnaký 1850€, či sa pripláca z obyčajnej MT6 alebo iMT6. Pritom náklady na tú iMT musia byť citeľne vyššie ako na MT6... pedál so snímačom polohy, aktuátor, RJ, silnejšia spojka a ložisko (keďže sa počíta s jazdou na "vyšlapnutej" spojke)... príplatok rovnaký... :-k .

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 05 led 2021, 20:54
od petzl62
No prostě je to tak, že DCT je bráno jako luxus. A já mysím, že u 1,5TGDi Mhev jde jen IMT, nebo DCT. Jen Kia bude mít 1,5TGDi bez mild hybridu :wink: :idea:

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 05 led 2021, 21:39
od dibarbora
To je celkom pozitívna info s tou kiou. ;-) .

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 05 led 2021, 21:44
od Mr. HYUNDAI
Tuhle strategii zvolili v ČR, když :hyu: má motor 1,5 T-GDi jenom s MHEV. Jak to pojmou na Slovensku se uvidí...

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 05 led 2021, 21:53
od zulyk
kia na SK, 1,5 tgdi bez mhev...pravdepodobne

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 06 led 2021, 10:13
od stefanpilat
Bude pak zajímavé srovnat i30 1.5 T-GDI s MHEV a Ceed 1.5 T-GDI bez MHEV. V tu chvíli se ukáže, jaký vliv na dynamiku a spotřebu ten mild-hybrid ve skutečnosti má. Dalo by se to už teď srovnat na 1.0 T-GDI, ale zatím jsem neslyšel, že by si tam někdo za příplatek ten mild-hybrid dal.

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 06 led 2021, 11:17
od dibarbora
Myslím, že ak bude nejaký drobný rozdiel v spotrebe, tak bude bohato vyvážený jednoduchšou konštrukciou agregátu a aspoň dojazdovou rezervou. Zložitosť (konštrukčnú náročnosť) tej 1,5MHEV u :hyu: dosť dobre ilustruje cenový odstup voči 1,6CRDI 85kW... ktorý je "obrovských" 100€.
Jedine, že by "prekvapili" úplne inak naladeným motorom napr. aj s inými parametrami....
Čo ma však zaráža, že Ceed ako model vždy mieril vyššie v porovnaní s i30.. cenou, kvalitou materiálov... zostáva teraz pri konzervatívnejšej technike, aj keď 1,5DPI asi mať nebude. Budem trochu konšpirovať... žeby opatrnosť vzhľadom na záruku a novinku v podobe MHEV (5r vs 7r).... :?:

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 06 led 2021, 11:35
od Axel.Foley
Nezapomeň, že záruka 7 let u Kie je limitována nájezdem max. 150000 km (zdroj: https://www.kia.com/cz/prodej/7-leta-zaruka/). U :hyu: je to sice oficiálně bez limitu, ale nevěřím, že by se při případné reklamaci nikdo nedíval na nájezd.

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 06 led 2021, 11:57
od Sanchez
Mam info, ze H riesi aj 7 rocne kusy, ale musi byt vyhradne v H servise.
Kia ma prve 3 roky bez obmedzenia a potom 4 roky na 150 tisic km, co je i tak okej.