Stránka 12 z 16

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 01 říj 2010, 14:37
od Hardcam
matysek ma pravdu a bohate zkuenosti :) ano, o dodani se postaram, zjisteni by mohlo probehnout v pondeli, pokud se nikdo neozve.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 04 říj 2010, 21:18
od Radim Brožek
Hardcam píše:zjisteni by mohlo probehnout v pondeli, pokud se nikdo neozve.
:?:

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 04 říj 2010, 21:24
od Hardcam
Druha strana zatim nekomunikuje. Neboj, nezapomnel jsem.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 05 říj 2010, 11:03
od vena.m
Tak sem se dneska na ty trysky díval ale štelovat nejdou. jsou nacvaklí v otvoru na haupně a jinak je to vílisek kde jsou 2 dirky. Zkoušel sem jestli to pujde jinak docvaknout k tomu plechu ale boužel. nevím proč tam neudělali ještě aspon jednu poloho....docela mě to vadí jak to stříká nízko. a to sem je ještě pořádně nepoužíval. až ted přijde ale zima tak se z toho asi po... #-o

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 05 říj 2010, 21:49
od be.sport
hlavne ma i30u novy raminka steracu a stiraci listy, prisly me masivnejsi takze mozna to stejne bude stirat lepe nez nase puvodni..,
dneska jsem vedle jedne i30u stal a zjistil jsem ze i ty prahy co davaji jako standart nejsou stejny s mou verzi sport.:) jediny co je totozny je predni maska..

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 05 říj 2010, 21:52
od Hardcam
Novy ramena steracu uz jsou snad na ceste. Rozhodl jsem se, ze budu pouzivat sterace z novy i30, protoze jsou na klasicke uchyceni. Takhle bych musel pouzivat bud drahy orginaly, nebo o stovku levnejsi Valeo/Bosch. Alca sice stoji nejakych 350Kc, ale nevim, jak stiraji.
Kdo ma zajem mit taky, necht me zkontaktuje.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 05 říj 2010, 21:55
od be.sport
zas prece jen ty nase vypadaji lepe ne?co harde?:))

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 05 říj 2010, 22:05
od Hardcam
Zrovna u steracu se bez krasy obejdu. Ale ty novy sterace jsou taky plochy, jen maj zespod mensi raminkovou konstrukci. Podstatny je, ze jsou praktictejsi a kdo by chtel, muze pouzit jakykoliv 45+60cm sterace, tedy i klasicky raminkovy.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 05 říj 2010, 22:26
od be.sport
Zas jednou za rok tam klidne koupim origo sterace, ty co mam maji uz 32 tis km a pres zimu jeste vydrzi v pohode.zas takova paleta to neni..:)

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 06 říj 2010, 01:11
od Hardcam
To mne asi takhle dlouho nevydrzi...stiram casto, stiram rad.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 25 říj 2010, 19:12
od alarm
nechcem zakladať novú tému, ale hladám rozumy.... :mrgreen:
Už dlhšie ma štve jedna vec, a to, že keď len tak veľmi slabo mrholí, musím mať buď vypnuté stierače, alebo ich každých 30 s musím zapnúť, aby nejazdili na sucho. Najdlšie nastavitelný čas na cyklovači je okolo 10-12 s.
A tak som rozmýšlal o tom že .
1) vyrobím nejaký obvod, ktorý by mi spustil stierač, ale každý druhý impulz na motorček by "odfiltroval" a tým by som dostal cyklovač s časom okolo20-24 s. Samozrejme, robilo by to vo všetkých polohách a spínané by to bolo osobitným tlačitkom.
2) ak zistím (niekto mi napovie), že napr. v páčke je nejaký odpor, ktorý treba zväčšiť a posunú sa všetky cykly- to by bolo niečo =D>

...alebo má niekto iný nápad....

na prípadné "hardcami" odpovedám dopredu- tu mrholí dosť často...a ani biele okná ráno si nevidel :mrgreen:

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 25 říj 2010, 19:14
od laufas
tvoje problemy tak mit :D kdo si hraje, nezlobi

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 25 říj 2010, 20:41
od oKo
Já bych spíš uvítal, kdyby se při přitažení páčky (ostřik + 3 kyvy) se ty kyvy o vteřinu zpozdily. Tím by se vpohodě ostříklo sklo a ani první kyv by nešel nasucho. Je nějaká cesta? Věděl by poradna?

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 25 říj 2010, 21:02
od alarm
laufas:
tu v Blave nie je zima, ale väčšinu toho, keď inde sneží, tu mrholí. Keby pršalo, zapnem to, a nestarám sa. Ale pri mrholení zapnem a vypnem stierače za 20 minut asi 40-50 krát, inak so ide na sucho a vrzga to ](*,)
Na škodovkách som si urobil cyklovač s plynulou reguláciou od 1 do 60s. a bolo to dobré.
Na favorit som dával cyklovač s pamäťou, takže aj tam to bolo. Najlacnejšie by bolo kúpiť ten cyklovač, ale to je väčší zasah do všetkého možného, ako prerušiť prívod + do motorčeka, a pokúsiť sa odstrániť každý druhý impulz.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 25 říj 2010, 21:09
od Saimon
Chlapi já to mám v Tucsonovi origo a je tam tuším 7 poloh toho cyklovače na páčce a v 1 poloze je to tak chytré, že jakmile přesáhnu 60 km/h, tak se přeruší cyklování a stírá stále ale jakmile uberu rychlost, tak to zase cykluje ale jen v té 1 poloze :D/