Stránka 12 z 14

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 13 bře 2014, 09:50
od laufas
sever: ses mimo. a pokud vim, 1.4 cukaj od zacatku

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 15 kvě 2014, 07:29
od caruser
Mám síce i20ku ale rovnaký problém. Práve sa chystám do servisu na prehliadku a rád by som ich poprosil o reset RJ. Postačí ak im poviem, že chcem len zmazať adaptabilné dáta? Skúšal som aj odpojiť batériu, ale nepomohlo. Čo sa zmení na chode motora ak sa zmažú tieto dáta?

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 15 čer 2014, 13:40
od Jirka123
Měl jsem podobné problémy-cukání za studena,blikající kontrolka palivového/emisního systému.Byl jsen v servisu-závada z diagnostiky-opakované vynechání válce.Klasická kontrola konektorů atd.Za týden znovu.Auto necháno v servisu do druhého dne,protože chyba se projevovala jen za studena.Po pár dnech se závada znovu objevila.Po domluvě na termínu jsem tam auto nechal na týden.Nakonec závada objevena-vadná zapalovací cívka.Takže já už necukám.Tímto bych chtěl pochválit přístup servisu Hudec v Novém Městě na Moravě.Solidní jednání,ochota problém řešit,přizpůsobení se mým časovým možnostem,vždy zapůjčení auta.Takže ještě jednou díky.
Ještě pro doplnění mám 1,6 benzín.najeto 55000km,2010.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 15 čer 2014, 18:01
od milda h
[quote="Jirka123"]Tímto bych chtěl pochválit přístup servisu Hudec v Novém Městě na Moravě.Solidní jednání,ochota problém řešit,přizpůsobení se mým časovým možnostem,vždy zapůjčení auta.

Tak s tímto mohu jen souhlasit

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 01 srp 2015, 06:53
od severtom
laufas píše:sever: ses mimo. a pokud vim, 1.4 cukaj od zacatku
Současně s tebou odpovím i N2DRFT, který se slušně zeptal na předchozí straně.

Nějaký argument bys neměl? Já mám dva:

1. nové auto necukalo, po letech začalo. Čím chladněji, na podzim, tím hůře. Podezříval jsem lambdu, ale pak jsem při třetí návštěvě autorizák přesvědčil, ať mi nahrají nový soft. Tvrdili že neexistuje, ale voilá, za 600 Kč mi ho tam šoupli (účtují hodinu práce s diagnostikou, jen to připojí a odklikají). Dost možná problém zmizel vymazáním adaptabilních dat jednotky ECU motoru, ale to už nikdo nezjistí.

2. mám fakturu na těch 600 Kč a snímky obrazovky verze softu před a po. Pokud proti tomu máš co postavit, sem s tím, jinak prosím šoupej nohama a nemystifikuj ostatní.

Perlička: chcípající studené motory řeší i škodofkáři, viz http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=811101&all=1

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 01 srp 2015, 11:06
od laufas
Taky to prdnu i sem tedy :-)
Ahoj, argumentu muzes najit kolik chces zde na hnujdaclubu, staci cist. Auta cukaji od novoty, ale prehravani softu pomaha, to vsichni vime, jen se to neda u vsech generaci i30 1,4. Nase je jedna z prvnich a nejde to. Cuka od prvnich kilometru :-)

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 02 zář 2015, 18:04
od ivoseg1
Zdravím,
mám necelé dva roky i30 1,6MPI, a také mě trápí cukání studeného motoru a vysledoval jsem, že nejhorší jsou teploty někde kolem nuly až po 12°C. Při mrazu se cukání neprojevuje.
Prvotní rozjezd z parkovacího místa vyjedu bez cukání, úplně bez problému, ale pak po padesáti metrech první spomalovací retardér a pak druhý a následně křižovatka. Na těchto třech místech po sobě se auto dostává do volnoběžných otáček na pár sekund a v těchto momentech se nedá normálně rozjet. Auto ze dvakrát poskočí a pak zase jede. Horší to je na té křižovatce, když je z kopce rozjetý autobus.

V autorizovaném servise jsme to řešili, závadu nenašli, ukázali mi v návodu pro obsluhu na jakési stránce, že motor může mít za studena nepravidelný chod, tak co bych chtěl, když to mám napsané v manuálu, tak je to vlastnost a ne chyba!
Nakonec mi vymazali SW mapu. Je to tak rok nazpět. Pomohlo to asi na jeden měsíc, pak se to zase začlo projevovat.

Za dva měsíce jdu podruhé na garančku, tak jsem zvědavý, jestli budou mít nějaký nový SW pro mou řídící jednotku, mazat SW mapu nemá cenu, je to ztráta času.

Mějte se a opatrně

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 02 zář 2015, 22:45
od vorlajz
po nastartování prošlápni plyn na neutrál a rozjezdy budou v pohodě :)

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 17 zář 2015, 19:15
od Jirka123
Takže nový postřeh. Po roce opět stejné projevy -cuká, netáhne. Servis, opět cívka na jiném válci. Vyřešeno opět rychle na záruku, ale ta brzy končí, takže co ty zbylé dvě? Při rozhovoru s paní v servisu měnili cívku jen u mého auta, nemáte někdo zkušenost, že by to byla nějaká výrobní vada? Paní přiznala jinou vadu, na kterou založím nové vlákno, takže nemám důvod jí nevěřit. Opět chválím přístup servisu v Novém Městě na Moravě.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 18 zář 2015, 12:37
od ivoseg1
Trochu zcestná odpověď ohledně, prošlápnutí plynového pedálu.
Ono to nepomáhá, jedině to tak tůrovat půl minuty, ale toto je nové auto, které má jezdit ihned po nastartování aniž bych o půl šesté ráno budil sousedy. Nechci se vracet do 80. let, kdy se musel motor alespoň trochu zahřát před vyjetím.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 18 zář 2015, 13:29
od vorlajz
ivo... ok, jak myslíš, já měl i30 1.6 CVVT 92 kW a tohle mi vždy pomohlo... rozhodně jsem nepřidával plyn půl minuty... prostě jsem ho jenom prošlápl... jinak mi vždycky na prvním rozjezdu auto jako nejelo, dusilo se... pak už to bylo ok...

samozřejmě, že by to mělo jet hned, o tom žádná... vím, že když jsem to reklamoval, tak mi řekli, že s tím nejde nic dělat, ale že třebas na 1.4 CVVT měli jiný software... tak nevím...

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 18 zář 2015, 13:48
od ivoseg1
U mé i30 1.6 MPI to prošlápnutí nepomohlo, přidám příspěvek v listopadu jak dopadnu v servisu po garančce.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 18 zář 2015, 15:08
od vorlajz
dobře... díky... ;)

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 18 zář 2015, 18:18
od Jirka123
To není reakce na prošlápnutí pedálu, ale na můj příspěvek o 5 řádků výše. Jen popis problému a jeho řešení a dotaz na Vaše zkušenosti. Nic víc.

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Napsal: 20 zář 2015, 19:53
od robil
Studený motor vždy rozjíždím bez použíti plynového pedálu.Zvýšený volnoběh využiji až do třetího stupně,potom mírně přidám a auto začne plynule zrychlovat bez cukání.Nesmí se přidat příliš hodně,pak motor cuká.
Jde to i opakovaně (pojíždění a sídlišti),chce to jen trochu citu.
Cukání nejspíš to souvisí emisemi.Přidáním více paliva muže dojít k špatnému spalování a nebezpečím pro katalyzátor.Proto výrobce raději riskuje chudou směs a cukání.