Veselé zážitky jak tady projíždím historii.
Já měl GDI z roku 2012 a na motoru jsme v podstatě jen vyměnili rozvody. Jinak olej měněn po 6tis km, ob výměnu proplach motoru a šlape jak víno. Za krátko ho budeme prodávat, protože jsme potřebovali combi kvůli dítěti. Ale loučit se s ní budu děsně nerad, protože ta výbava a servis je v topu
Teď jsme pořídili GDI z roku 2017 (stále 2.gen). Bylo to služební auto, nicméně s každou volovinou včetně výměny stěračů to jezdilo do autorizáku, na všechno mám faktury a mám doloženo úplně vše, co se s autem dělalo. Nicméně záruka končila letos v dubnu a v březnu tomu měnili motor.
Od té doby to nenajelo nic, takže ho v podstatě zajíždím. Naštěstí měnili i rozvody (kdyby mi někdo na nový motor nasadil staré rozvody, tak ho vyženu svinským krokem).
Ptal jsem se co se s motorem stalo a prý se propálil píst kvůli vadnému vstřikovači. Původně chtěli vyměnit jen ten píst a vstřikovač, ale centrála jim nařídila vyměnit celý polomotor i s katalyzátorem. Tak doufám, že budu mít s motorem klid jako u původní 2012

- 1.jpg (104.1 KiB) Zobrazeno 1420 x

- 2.jpg (101.75 KiB) Zobrazeno 1420 x

- 3.jpg (27.65 KiB) Zobrazeno 1420 x
Na druhou stranu zbytek auta má najeto 198 000 a mechanik říká "nejsem si jistý, jestli se tam dělala spojka, ale určitě jo. To by to auto v životě na jednu spojku nenajelo" ... takže velká důvěra ve svoje auta

zlatý časy kdy se auta ještě dělala poctivě.