Stránka 12 z 76

Re: tucson nx4

Napsal: 24 říj 2020, 09:09
od Dave405
Chasnik píše: 23 říj 2020, 09:35 Z těchto důvodů já bych tento imaginární motor 2.0 DPi viděl rozhodně blíže 2.0 GDI, což si jako základní motorizaci dokážu představit. Auto sice neoplývající přebytečným výkonem, ale za rozumnou cenu, s relativně slušnou spotřebou, jednoduchým motorem, který si dokáže poradit i s provozem na kratší trasy.

Opět analogicky k i30, když vidím, že jednoduchá atmosféra se prodává za téměř shodné ceny, jako složitější a nákladnější oturbený motor s GPF, tak se domnímám, že na tomto motoru má výrobce služnou marži, která mu slouží jako finanční polštář např. pro emisní pokuty do Bruselu.

Ze všech těchto důvodů mi hypotetický motor 2.0 DPi (even. 2.2 DPi) dává logiku jak pro výrobce, tak i pro uživatele, který nemá extra nároky na výkon.
Tak to vypadá, že ta atmosféra 2.0 (DPi?) a 2.5 GDi skutečně existuje, nebo existovat bude, alespoň na jiných trzích. Tady v tom cizojazyčném, zřejmě prvním testu (kterému ovšem vůbec nerozumím 😀) je o tom zmínka na 50s záznamu.

https://m.youtube.com/watch?v=q5io3hOyIGw

Re: tucson nx4

Napsal: 24 říj 2020, 09:17
od Maras
Existuje motorů více,jen ne pro Evropu kvůli komisi a CO 2. Např.do emirátů se v Nošovicích montuje 2.4 benzín.

Re: tucson nx4

Napsal: 24 říj 2020, 09:37
od Dave405
Jasně, ale je možnost, že se v Evropě objeví v ceníku časem DPi? Logicky by mi to vycházelo, že ta technologie bude mít nějaké pokračování, přece jen vývoj něco stojí a aby to ukončili na i30 se mi nezdá. Ale třeba je to jen moje zbožné přání 😁.

Re: tucson nx4

Napsal: 24 říj 2020, 10:44
od Maras
Mr. HYUNDAI píše: 23 říj 2020, 12:42 Předpovídat co se posléze objeví v naší garáži je poměrně ošemetné :mrgreen: , ale troufám si tvrdit, že pravděpodobnost, že se tam objeví NX4 není ani v promilích. A to považuji za nejmenší problém motorizace, HEV, zejména v porovnání s cenou CRDi, fakt dává smysl. Ale měl jsem možnost to auto vidět hodně zblízka v mnoha barvách, potkal jsem ho na silnici s maskováním i bez. Nemůžu si pomoct, na tom autě se mi nelíbí ani jeden jediný milimetr čtvereční, potkat tohle v protisměru na okresce za šera bylo šílený - s láskou jsem si vzpomněl na vánoční stromečky mnohých tahačů ](*,) . Zadní blinkr utopený v zadním nárazníku a řešený žárovkou, to už je vlastně maličkost....
Ano, nemám bezprostřední zkušenost s interiérem ani s podvozkem, to mě teprve čeká. Ale nemá to šanci posunout tohle "rozhodnutí" jinam. Jsem už příliš starý na to, abych si kupoval něco, co je podle mého cítění vyloženě ošklivé.
Vážím si tvých komentářů, ale napsat o jakémkoliv autě, že se mi nelíbí ani jeden mm čtvereční mi přijde trošku hysterické. Jestli má člověk auta jako takové rád, asi by se nikdy takhle nevyjádřil.
Jinak k dalším komentářům např. Axel Foley souhlas s tím co se mu líbí a nelíbí. Pak k otázce motorizací. jo je to bída napříč auto spektrem, ale to je vina EU, nikoliv automobilek. Hyundai má v zásobě celé spektrum motorů, jenže je nelze kvůli emisím dávat do aut v Evropě. Za mně jsem rád, že se našla alespoň jedna automobilka, která má koule a nebála se přijít na trh s něčím výrazným co se odlišuje od druhých aut. V dnešní době bohužel všichni dělají podobná auta jako vejce vejci a všechna splývají v davu.

Re: tucson nx4

Napsal: 24 říj 2020, 11:04
od ozzy56
já ho potkal na cestě když jel proti mně--teda poznal jsem ho jen podle těch předních světel, jinak by projel bez povšimnutí..., určitě to bude lepší auto než moje (mám Tucson dva měsíce), ale ta světla vpředu se mi nelíbí, a mohli tam nechat ten základní motor--ono to sice moc nejede, ale jsou lidi, co už nepotřebují závodit a ukazovat se :), prostě je trend furt navyšovat výkon (ty elektromodely i 300 koní), ale na co to je v dnešním provozu???

Re: tucson nx4

Napsal: 24 říj 2020, 12:40
od Kamílek
Maras píše: 24 říj 2020, 10:44
Mr. HYUNDAI píše: 23 říj 2020, 12:42 Předpovídat co se posléze objeví v naší garáži je poměrně ošemetné :mrgreen: , ale troufám si tvrdit, že pravděpodobnost, že se tam objeví NX4 není ani v promilích. A to považuji za nejmenší problém motorizace, HEV, zejména v porovnání s cenou CRDi, fakt dává smysl. Ale měl jsem možnost to auto vidět hodně zblízka v mnoha barvách, potkal jsem ho na silnici s maskováním i bez. Nemůžu si pomoct, na tom autě se mi nelíbí ani jeden jediný milimetr čtvereční, potkat tohle v protisměru na okresce za šera bylo šílený - s láskou jsem si vzpomněl na vánoční stromečky mnohých tahačů ](*,) . Zadní blinkr utopený v zadním nárazníku a řešený žárovkou, to už je vlastně maličkost....
Ano, nemám bezprostřední zkušenost s interiérem ani s podvozkem, to mě teprve čeká. Ale nemá to šanci posunout tohle "rozhodnutí" jinam. Jsem už příliš starý na to, abych si kupoval něco, co je podle mého cítění vyloženě ošklivé.
Vážím si tvých komentářů, ale napsat o jakémkoliv autě, že se mi nelíbí ani jeden mm čtvereční mi přijde trošku hysterické. Jestli má člověk auta jako takové rád, asi by se nikdy takhle nevyjádřil.
Jinak k dalším komentářům např. Axel Foley souhlas s tím co se mu líbí a nelíbí. Pak k otázce motorizací. jo je to bída napříč auto spektrem, ale to je vina EU, nikoliv automobilek. Hyundai má v zásobě celé spektrum motorů, jenže je nelze kvůli emisím dávat do aut v Evropě. Za mně jsem rád, že se našla alespoň jedna automobilka, která má koule a nebála se přijít na trh s něčím výrazným co se odlišuje od druhých aut. V dnešní době bohužel všichni dělají podobná auta jako vejce vejci a všechna splývají v davu.
Souhlas s tím, že Hyundai má jako jedna z mála odvahu se odlišit a dost zásadně měnit design svých modelů. Za to jim rozhodně tleskám =D>

Re: tucson nx4

Napsal: 26 říj 2020, 21:02
od Axel.Foley
Dívám se na fotky na stránkách https://www.hyundai.cz/modely/tucson-2020. Vypadá to, že tvůrce auta vyšel vstříc individuím, kteří chtějí sledovat video za volantem ](*,) ](*,) ](*,)
connectivity-1.jpg
connectivity-1.jpg (30.21 KiB) Zobrazeno 916 x
Pod ikonou je napsáno "USB Video". Doufám, že to nebude to, co si myslím [-o< V opačném případě Bůh s námi a zlé pryč [-o<

Re: tucson nx4

Napsal: 26 říj 2020, 21:35
od Maras
To video za jízdy nepůjde pustit, alespoň myslím, že ne.

Re: tucson nx4

Napsal: 26 říj 2020, 22:03
od petzl62
Věř tomu, nebo ne, ale jsem si jist, že už teď se někde pracuje na tom, aby to šlo ](*,) ](*,) ](*,)
Protože... dětem je potřeba pustit pohádku, nebo nějaké klipy z you tube, aby se chudinky nenudily :oops: :x A nemusíte se nikdo bát, oni ti řidiči se na to dívat fakt nebudou :mrgreen: :idea: :shock: ](*,) ](*,)

Re: tucson nx4

Napsal: 26 říj 2020, 22:14
od idam.i
Nemôžem povedať,že ma to nenapadlo. #-o

Re: tucson nx4

Napsal: 26 říj 2020, 22:25
od Chasnik
petzl62 píše: 26 říj 2020, 22:03 Věř tomu, nebo ne, ale jsem si jist, že už teď se někde pracuje na tom, aby to šlo ](*,) ](*,) ](*,)
Protože... dětem je potřeba pustit pohádku, nebo nějaké klipy z you tube, aby se chudinky nenudily :oops: :x A nemusíte se nikdo bát, oni ti řidiči se na to dívat fakt nebudou :mrgreen: :idea: :shock: ](*,) ](*,)
Sice máš pravdu, ale na druhou stranu, kdo chce, tak si někam strčí držák s mobilem, na kterým si to video může pustit taky. A přes BT streamovat zvuk do audiosoustavy auta. Je to o lidech...

Re: tucson nx4

Napsal: 27 říj 2020, 09:25
od sarin007
Já bych bral takovýho hybrida, zvenku nechat vzhled stávající, ale vnitřek z nového. S tím bych byl spokojen. Nemůžu si pomoci, ale stávající vzhled se mí líbí asi víc. Ze předu je nový velmi zajímavý, z boku také, ale pořád se nemůžu poprat s tím zadkem :(

Re: tucson nx4

Napsal: 27 říj 2020, 09:32
od stanKon
Tak jsem měl už taky tu čest. Nevim, odhaduju, že to je vzhled pro odkojence Trasformerů.
Já nemám nic proti zvláštnostem, mám Konu :lol: :D/ , ale tohle mi na první dobrou zatím nesedlo.

Re: tucson nx4

Napsal: 27 říj 2020, 14:08
od kongresman
Přátelé a kamarádi. V Novém Tusíku už nebude klasika 1.6 GDI, ale 1.6 T-GDI (110 kW/150 k). Je tam uváděný i motor 1.6 T-GDI MHEV (132 kW/180 k). To je ten současný turbo ? Vylepšený a upravený ? A co to je za motor ten základní s turbem 1.6 T-GDI (110 kW/150 k) ? Není to nějaký vylepšený 1.4 T-GDI ? Mě na tom vadí to, že teď při mém nájezdu cca 18 tisíc km ročně s 1.6 GDI mohu měnit olej 1x ročně (v servisní knížce po 30 000 km nebo rok), prostě chodím 1x za rok. Nejsem podniktel, nedám to nikde do nákladá apod. S tím turbem se chodí co 15 000 km. U mě by to bylo po cca 3/4 roce a zbytečně. Proč tam všude cpou ta turba ? Protože předpokládám, že to bude, ten interval, i toho základního turba. Osobně bych bral, kdyby do Tusíka dali nějaký klasický atmosferický motor 1,8, nějakých 150 koníků a hotovo. Mě ta turba nějak "nevoní".

https://www.garaz.cz/clanek/hyundai-tuc ... c-21004989

Re: tucson nx4

Napsal: 27 říj 2020, 14:52
od Kamílek
U GDI a T-GDI motorů je lepší měnit olej po 10 max. 15 000km. Turba tam cpou kvůli snížení emisí...