Stránka 12 z 13

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 30 zář 2020, 18:02
od Petrikos

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 30 zář 2020, 18:35
od Odjinud
Co to povídaj k tomu LKAS (asistent pro udržování v jízdních pruzích)? Však je tam taky special čudl, jen se musí držet 5s.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 07 říj 2020, 13:19
od kexik
tmx píše: 27 zář 2020, 22:28 Dodal bych: a hlavně rychlost. Já v 80 km/h jezdím tak za 4,5 l (hezky je to vidět na D1, kde díky rekonstrukci na letos 77 km mám z Prahy do Hulína skoro o litr nižší spotřebu), v nějakých 105 km/h tak 5,5 l, ve 130 km/h už cca 7,2 l, ve 150 km/h tak 8,8 l a ve 170 km/h tak 11,5 l. Vše konstantní rychlostí na tempomat a rychlosti dle GPS.
DPi to bude mít podobné, když má zjevně stejně položené otáčky. Čili na dálnici stotřicítkou nikdy nepojedeš za 5,5 l, zatímco na státovce úplně bez problémů.
podobne (ja hovorim celkom rovnake) to bude na dialnici, pri stabilne vysokych otackach. Pri nizkych bude vdaka dvojvstreku = lepsiemu spalovaniu spotreba o nieco nizsia. Cize DPi ma vyhodu v meste, na dlhych trasach nie. A dalsia vyhoda je tu pre kratke jazdy: zabudovane zvody a teda rychlejsie zohriaty motor.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 25 led 2021, 22:29
od mopic
Zdravím všechny. Jsem tady na fóru nový, zatím tedy jen čekatel na i30 kombi Comfort s motorem 1,5 DPi, který jsem objednal před 14 dny. Předtím 12 let strávených s Francouzi. Mám dotaz ohledně přední masky a chladiče. V příspěvcích na fóru jsem odpověď nenašel a protože nechci zbytečně zakládat nové vlákno, dávám svůj dotaz sem. Jedná se mi o to, jestli někdo z vás už má zkušenost, jak vypadá chladič po delším provozu vzhledem k těm velkým otvorům v masce. Tady v recenzi někteří z vás vyjádřili pochybnosti, jestli bude chladič dostatečně chráněný a mě by zajímalo, jaká je tedy realita třeba po 4 měsících provozu. Díky za jakékoliv postřehy.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 26 led 2021, 10:14
od Odjinud
Resenim je dat pred chladic tahokov, nekdo uz to tu delal, ale uplne polopaticky navod tu jeste neni, ani nikde jinde (akorat jsem to jinde jeste nehledal :-) treba je to uz nekde na YT). Pro instalaci je treba sundat naraznik s maskou, takze ja osobne to nechavam az na jaro, jelikoz nemam garaz.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 26 led 2021, 10:51
od WalterB
Zkušenosti s tahokovem tady má BartCZ (pominu-li "nebožtíka" Polarku). My ostatní opravdu čekáme asi většinou na to jaro, mj. taky kvůli teplotě - s promrzlými plasty by teď bylo těžké pořízení. Na YT jsem pár návodů našel, ale vesměs k předFL verzi i30 nebo případně Elantře.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 26 led 2021, 12:29
od Verxes
Já jsem dneska objednal i30 v kombi, 1.5dpi, výbava Smart, barva Silky Bronze. Akorát jsem dumal, jestli s mezipodlahou, nebo bez. Nakonec jsem vzal bez mezipodlahy - škoda že prostě nejde mezipodlaha vyjmout, ale jinak jsem usoudil, že mi to nic moc nedá - když chci mít v kufru gumovou vanu, tak bych funkci mezipodlahy úplně zazdil, tak jsem objednal verzi bez ní. Tak už jsem taky čekatel ;-)
A s tou maskou taky nevím no, jak to bude v reálu.
Jinak docela mě překvapila výkupní cena mé i30 2.generace HB, výbava Trikolor, 1.6 CVVT 88Kw, r.v. 03/2012, najeto 126000Km, loni opravený bok od střetu se svodidly.. a nabídli mi 115tis.Kč (pořizovací cena byla 299tis.Kč za předváděcí vůz), čekal jsem teda něco kolem 90-95tis.Kč.. tak nebylo co řešit a objednal jsem nový vůz.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 26 led 2021, 12:52
od WalterB
Verxes: Počkej, tobě nabídli k 1,5 DPI Smart mezipodlahu? To jako teď jde? Já zrovna rozměřuju a kreslím, jak ji tam budu dodělávat...

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 26 led 2021, 13:07
od Verxes
Ano, normálně se mě ptal jestli to chci s mezipodlahou nebo bez, má 2 objednací kódy - bez mezipodlahy tam měl poznámku "s hlubokým kufrem". Cenově je to úplně stejný, takže kdo vyžaduje mezipodlahu a rovinu, tak by to mělo už být v ceně. Já byl na vážkách, ale málokdy budu sundávat sedačky dolů, většinou jezdím sám, a bude tam vana, takže spíš jsem upřednostnil velký, hluboký kufr no. Sice mě to furt vrtá v hlavě, jestli jsem tu mezipodlahu neměl přece jen vzít, ale asi ne. S ní to totiž vypadalo malý ten kufr.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 26 led 2021, 13:15
od WalterB
](*,)
Tak to jsem buď přehlédl, nepochopil, nebo se to teď nějak změnilo, nebo mě špatně informoval prodejce... Objednával jsem v září 2020. Holt, kdo dřív přijde ten :cry:...
Já bych ji totiž asi docela užil, resp. bych si ji přizpůsobil jako vyndavací.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 26 led 2021, 13:45
od Verxes
A ještě jsem si vzpomněl, že jsem se nepodíval, ale klasický očka na uchycení sítě tam jsou i v té verzi bez mezipodlahy, že jo? Dík

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 26 led 2021, 13:51
od WalterB
To jsou, celkem 4 s boční montáží (dvě vzadu u nárazníku a pak z každý strany vepředu ještě jedno). Jsou ale takový podezřelý - vypadají dost fórově. Dělají dokonce dojem že jsou z plastu. Budu je muset ještě prozkoumat a možná tak jako tak vyměnit za nějaký festovnější.
Teda na síť to asi stačí, ale chytit za to něco těžšího (třeba bicykl), to bych se bál.

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 26 led 2021, 19:16
od petzl62
Trefa :wink: :!: :idea:
Jsou z plastu ](*,) ](*,)
Ostatní jsi definoval naprosto správně =D>

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 26 led 2021, 19:34
od dibarbora
Tento "cargo" program je v i30 všeobecne viac na ozdobu ako na úžitok.
Okrem plastových ôk (s kovovým dizajnom) v kufri je celkom ku smiechu aj upevnenie fabrickej oddeľovacej siete. Potreboval som ju asi raz za skoro tri roky, čo mám auto. Pri upevňovaní som mal pocit, že ak ju trochu slušnejšie napnem, tak vytrhnem horné kotviace body s kusom strechy a tapacírungu....

Re: i30 PDE kombi 1,5 DPi Comfort

Napsal: 26 led 2021, 20:10
od WalterB
Tak v postFL verzích už ani ten design není "kovový". Dokonce jsem si naivně říkal, jestli naopak ta oka nejsou kovová s plastovým designem - tedy plastem potažená. Ale v to už nedoufám. V rámci celkové "cargo" adaptace tedy udělám jejich výměnu.
Horní kotvící body jsem ještě nezkoumal.