Stránka 12 z 12

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 06 led 2021, 12:21
od dibarbora
Axel.Foley píše: 06 led 2021, 11:35 Nezapomeň, že záruka 7 let u Kie je limitována nájezdem max. 150000 km (zdroj: https://www.kia.com/cz/prodej/7-leta-zaruka/). U :hyu: je to sice oficiálně bez limitu, ale nevěřím, že by se při případné reklamaci nikdo nedíval na nájezd.
Presne tak, žiadna neobmedzená záruka nie je neobmedzená... okrem oficiálne priznaných opotrebovávaných komponentov v servisnej knižke je ešte neoficiálna tabuľka s km.... hlavne na podvozkové dielce, ale predpokladám, že na všetko je individuálny prístup.....

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 06 led 2021, 17:16
od Tommy.Koppy
Test i 30 kombi N Line 1,5 T-GDI vs. Ford Focus kombi 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line: https://www.youtube.com/watch?v=vLmRqwGPxBA (lze zapnout CZ- titulky).

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 06 led 2021, 18:49
od kolomaz
tak a co je tedy lepší ? čekla jsem nějaké srovnání , ale asi jsem to prošvihl

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 07 led 2021, 12:06
od Tommy.Koppy
U každého z testovaných aut jsou zmiňovány nějaké přednosti, ale taky tam není jásně rozhodnuto kdo je nebo není lepší. Asi záleží na prioritách.
V dalším srovnávacím testu co jsem našel, ale zvítězil Ford Focus i když celkové hodnocení může být ovlivněno cenou testovaného vozu na německém trhu: https://www.autozeitung.de/ford-focus-h ... 99393.html

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 22 led 2021, 15:29
od Mr. HYUNDAI

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 24 bře 2021, 11:17
od orinoko
Ahoj, k uvedenému motoru pár postřehů. Máme na něm najeto cca.1250 km od koupě. Můžu říct, že motor je příjemně pružný i z nižších otáček (jestli to dělá elektromotor, těžko říct, musel by mít stále přepnutý středový panel na zobrazení toků energie). Pro mě, jako obyčejného uživatele, co denně dojíždí 70 km do práce a zpět po dálnici, je to po dlouhý době motor, který mi vyhovuje. Není to jen kW, které jsou pod kapotou ale hlavně projevem toho motoru. Jediná má výtka je k vypínači asistenta v jízdních pruzích, který byl na předešlé i30 po levé straně (klasické tlačítko), je teď v podmenu středového informačního panelu a vypínání přes tlačítka na volantu. Jinak vůz a jízdní vlastnosti príma😊

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 10 čer 2021, 20:47
od marian85
veľmi pekný test i30 Fastback 1,5T-GDi s iMT aj s meraním na brzde https://www.ta3.com/relacia/20775/treba ... yundai-i30

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 09 čer 2022, 21:45
od gustavo
orinoko píše: 24 bře 2021, 11:17 Jediná má výtka je k vypínači asistenta v jízdních pruzích, který byl na předešlé i30 po levé straně (klasické tlačítko), je teď v podmenu středového informačního panelu a vypínání přes tlačítka na volantu. Jinak vůz a jízdní vlastnosti príma😊
Ahoj, mám FB Smart 2021 a vypínání asistenta LKA mám tlačítkem vpravo na volantu ... navíc si v menu jde vybrat jaký typ asistenta to bude.