Stránka 13 z 21

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 11 čer 2014, 17:44
od Axel.Foley
Nesnáším fakebook

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 13 čer 2014, 10:31
od Hyundai ix35 LPG
FISHkaa píše:pozorně sem si přečetl historii oprav a myslím si, že problém je v servisu... Proč proboha nezajedete jinam aby problém opravili?
Protože nechceme připustit, aby mohl jeden subjekt shazovat vinu na jiný. Pak bychom museli v soudním sporu žalovat každou ze zúčastněných stran, protože Hyundai CZ, dále prodávající nám nebyl schopen dát jakýkoliv reklamační řád a navíc se nám k této přímé otázce nevyjádřili.
FISHkaa píše:Reklamace "reálná spotřeba neodpovídá papírové" mi přijde velmi úsměvná - na téma "jak se měří papírová spotřeba dle EU" jsou ticíce článků na NETu. Před koupí auta si zjistím reálnou spotřebu 8)
Tomuto nerozumím, jak to myslíte? My samozřejmě kdybychom věděli, že spotřeba 14,5 l LPG + 2,75 l B95 na 100 km je správná spotřeba u našeho vozidla automat, 4x4, pak bychom nikdy takovou spotřebu nenapadali. Ekvivalent k tomu při pohonu čistě na benzín (protože LPG je přibližně 2x levnější než B95) je: 14,5 / 2 + 2,75 = 10 l B95. A za 10 l benzínu nám stejnou trasu auto při stejném nákladu a způsobu jízdy jede také. Resp. při pohonu na benzín je auto živější a pocitově příjemnější. Nicméně mi nedošlo nikdy proč, když v našem případě není úspora při pohonu na LPG, tak takovou přestavbu povolili? Z uvedeného výpočtu vyplývá, že při ujetí 100 tis km, se nám náklady na přestavbu nevrátí, budeme přibližně v mínus 3 000 Kč (nezahrnul jsem poplatky za revizi plynu, pouze návratnost přepravy). My při pohonu na LPG ušetříme velmi nepatrně.

Při pohonu na B95 jsme zhasnutí motoru nezaregistrovali, preferovali jsme jízdu na LPG. U nás tento problém údajně řešili výměnou celé plynové soustavy.. Auto nám vrátili a po ujetí 800km závada shodná. Máte lepší servis, ten náš je takový hobby team :)

BTW o kvalitě přístupu také dost svědčí, že negativní příspěvky na oficiálních stránkách Hyundai CZ nejsou po zásahu a pravděpodobně na pokyn Hyundai CZ vidět. Kdyby problémy chtěli řešit, tak je řeší a neschovávají a neodmítají zaslat vyjádření k naším dotazům.

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 13 čer 2014, 14:56
od Axel.Foley
ad spotřeba v příspěvku výše: Trasu Olomouc - Brno - Praha dokážu zajet se spotřebou 6 l N95 a tu samou trasu i za 14 l N95. Kde asi bude rozdíl? :-k Tím chci říct, že v převážné většině případů je spotřeba dána elementem mezi volantem a sedačkou... FISHkaa má pravdu, měření spotřeby dle směrnice EU je absolutně mimo realitu a spoléhat na něj je opravdu... infantilní (zvlášť u relativně těžkého auta s velkou čelnou plochou a pohonem 4 x 4).

A stížnosti a nářky na servis... když jsem někde nespokojen, jedu jinam. A když to chci hrotit do extrému, zaplatím si soudního znalce z oboru a řeším to právní cestou.

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 16 čer 2014, 08:28
od FISHkaa
Ještě doplním, že spotřeba cca 10l/100km 2.0CVVT s automatem hodně nízká - tyto hodnoty dosahujete někde mimo město? Já mám manuál a jezdím za 10l/100km. Respektive při provozu na LPG cca 10L LPG + 2,5L N95. Vámi popisovaný rozdíl spotřeby je dosti nereálný z pohledu energetické účinnosti motoru. Ještě upozorním, že spotřebu u LPG lze měřit pouze opakovanou návštěvou konkrétního LPG stojanu - je všeobecně známo, že co stojan to různý plnící tlak 8)

Ještě komentář k objemu nádrže - nádrž má definovanou kapacitu, ale také definovanou bezpečnostní rezervu, tak aby v případě zvýšení teploty paliva nemuselo docházet k nouzovému odpouštění LPG do okolí...

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 22 říj 2014, 10:06
od hjd
Nevíte někdo, jestli ještě funguje Hyundai Pyramida Průhonice?
Na jejich www stránkách Hyundai nevidím a na originál stránkách hyundai.cz na ně odkaz taky není.
Díky,
HJD

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 22 říj 2014, 10:24
od Méďa Béďa
Z čehož bych logicky odvodil, že jsou jedním z 18 prodejců, kteří se s :hyu: rozloučili... Stejně jako např. Amond Kladno nebo prodejce ve Znojmě.

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 22 říj 2014, 10:33
od Vendelín
Tak jsem prošel stránky a vypadá to,že fakt Pyramida s Hyundai skončila.Teď jsou tam vozy Renault a Seat.Ještě v červenci jsem tam byl na 1.serv.prohlídce.Tak zřejmě vyrazím na rekognoskaci a pokud skončili,tak budu muset hledat jiný servis.

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 22 říj 2014, 11:09
od cert
V Pelhřimově byla taky pobočka Pyramidy. Cca měsíc zpátky je tu místo Pyramidy autosalon/servis Hyundai - FISCHER CZ.

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 22 říj 2014, 11:11
od hjd
Tak mi to nedalo a zavolal jsem tam. Opravdu skončili. :-(
Pouze provádějí mimozáruční servis. Takže budu muset jinam, nejblíže asi Centrum v Horních Počernicích.

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 22 říj 2014, 12:22
od Méďa Béďa
Zajímavé je, že 18 prodejcům se nelíbily podmínky a přitom po tom místo nich hned skočí někdo jiný - na Kladně třeba místo Amondu Ford Charouz...

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 12 dub 2015, 23:17
od shawt
Zkušenosti s 1.ní garančkou v Praze? Co jsem se díval na mapu pokrytí v Praze, tak zůstaly jen cca. 3 servisy? To není moc na výběr. Jaké máte zkušenosti, případně poslední ceny?

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 13 dub 2015, 09:08
od FISHkaa
nevím jak ceny, ale aktuálně mohu doporučit Hyundai Dolanský s.r.o. - Praha Zdiby.

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 19 kvě 2015, 13:42
od Oruto
Hyundai Motor Zlín a.s. - katastrofální zkušenost.

Nové auto ix20. Od začátku problém se stabilitou na horších silnicích, ale i na opravované dálnici. Čtu si pro a proti, o problému s nápravou a ne zrovna kvalitních tlumičích. Prodejce (i jeho kolega z jiného města) mně ujištovali, že je to o stavbě vozu, torzní nápravě a zvyku. Mám něco najeto, ale z poslední cesty (Zlín-ČB) jsem se vrátil od Brna s tím, že nemám odvahu pokračovat.

Auto najeto cca 1 400 km před touto cestou, 1 600 km po návratu. Měl jsem ho 6 neděl.
"Protože" byla sobota, servis ve Zlíně nefungoval, nicméně jeden z prodejců se autem projel a připustil, že auto úplně stabilní není, ale bude to nějaká prkotina, nejspíš závažíčko.

Měl jsem volnou sobotu a kamaráda v práci v jiném autoservisu, tak jsme to zvedli. Pravý zadní tlumič proch*aný durch. Udělal mi fotku obou tlumičů (asi má zkušenost s uplatňováním reklamací) a poslal mi to na email.

Po neděli návštěva servisu ve Zlíně. Protože dosud nikdo z nich nezvážil možnost, že by tam mohl být problém s tlumičem, víceméně na mě koukli jako na debila, co neumí řídit, fotku jsem si nechal pro sebe a čekal, co najdou. (Ano nebylo to čestné.) Protože jsem na servis nebyl objednaný, auto kyslo celý den jejich před barákem a dělali na něm až druhý den brzy ráno.

V úterý telefonát ze servisu, že je auto připravené. Na dotaz, co s tím bylo, odpověď: "Nic". Zaplaťpánbu za fotku, říkám si a jdu pro auto. Servisní technik mi dal protokol s tím, že: "provedena kontrola podvozku - bez závad a provedena zkušební jízda - auto jede normálně, nevykazuje žádnou závadu". Poptal jsem se, jestli to myslí vážně a zeptal se, jestli pan servisní technik pozná podle fotky vytečený tlumič. Prý ano, takže jsem ukázal fotku a řekl, že je to totéž auto focené v sobotu... Technik zpochybnil původ fotografií a já si řekl o kontakt na menežra, ředitele nebo jiného jeho šéfa.

Ten se dostavil, zkonstatoval, že je to nedorozumění a šel se spolu s technikem podívat na auto na zvedáku. Páč se stal zázrak (rozuměj oba tlumiče byly suché), zavolali si mě k autu a ukázali, že jsou tlumiče OK a co se mi jako nelíbí... Přestože fotka nezabrala ani napodruhé (není přece z mého auta), nabídl mi pan ředitel, že mi tlumič vymění na své náklady, protože nemají žádný důkaz o tom, že je vadný, poškozený nebo nefunkční.

Odmítl jsem možnost, že by jeli někam dělat testy tlumičů, sami je dělat neumí a odmítl jsem tam auto dva tři dny nechat. Dohodli jsme výměnu, jakmile nový tlumič dorazí. Auto jsem si převzal a jel si udělat test tlumičů. Pravý zadní 26%, levý 65%. Technik na STKáčku se mi skoro omlouval, že mám u nového auta tlumiče v takovém stavu a řekl, že by doporučil výměnu obou.

Telefonát řediteli, potvrzení nefunkčnosti tlumiče a ředitelovo poděkování za info s nabídkou výměny obou tlumičů. Nicméně do tohoto momentu žádné překvapení, jak se toto mohlo stát? Jak je možné, že v jeho baráku někdo vysušil, očistil a odmastil nefunkční tlumič. Nedivil se tomu on, nedivil se technik, nedivil se nikdo.

Když mi za dva dny zavolali, abych přistavil auto, že přišly tlumiče, dovolil jsem se zeptat, kdo za to odpovídá. Jak se "toto" mohlo stát? Bylo mi řečeno, že se nestalo vůbec nic. S tlumičem nikdo nic nedělal, kdoví jestli to bylo moje auto na fotce a že jsem s tím nejspíš někde jezdil a tím se to snad vysušilo...

Nyní po dalších pár týdnech, kdy jsem v tom servisu řešil jinou prkotinu, konečně pan servisní technik připustil, že se jednalo o zázrak a jestli jim nevěřím, můžu jezdit do jiného servisu.

Vím, že tady na fóru jsou převážně fandové značky a spokojení majitelé :hyu: a těm gratuluji a zároveň se jim omlouvám. Taky vím, že mouchy se najdou na každém (novém i starém) autě, nestěžuji si na (ne)kvalitu značky a modelu. Jsem jen rozčílený a varuji před zlínskou pobočkou :hyu:

Já se v první fázi opravdu obrátím na jiný servis (nejbližší cca 60 km) a brzy nejspíš na jinou značku.

Oruto

P.S.
Stížnost na Hyundai Motor Czech s.r.o. jsem poslal, ale moc bych se divil, kdyby to posunulo úroveň zlínské pobočky kamkoliv jinam.

Re:

Napsal: 20 kvě 2015, 23:10
od Hupr
tatchwud píše:Koukám,že Olomouc nebrat.Ještě,že je to daleko. :lol:
A co Pražáci? Jaké máte zkušenosti z těch 4 servisů v Praze? Nebo je snad lepší Liberec nebo Jablonec? :roll:
V praze ochotně opraví ale člověk musí počítat s tím,že opraví i co nemusí aby si přišli na své.

Re: Zkusenosti se servisy Hyundai

Napsal: 21 kvě 2015, 12:51
od Axel.Foley
oruto: Zajímavý příběh. Na Zlín se tady již kdosi stěžoval někdy v druhé polovině minulého roku. Prý ze začátku supr servis, začalo to ale jít do kopru. Osobně nedoporučuji Olomouc - jednak záleží, na kterého přijímacího technika člověk narazí (popsáno u druhé servisní prohlídky), jednak cenově jsou i levnější :hyu: servisy. Navíc to vypadá, že neudělají vše, co po nich člověk chce, zato si to vyfakturují (bohužel až letos jsem zjistil, že před dvěmi lety pravděpodobně nedoplnili chladivo do klimatizace, zato si ho nechali zaplatit). Takže jsem s nimi skončil a jezdím do Rýmařova, kde jsem MAXIMÁLNĚ spokojen.