Palubní počítač

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
KMBlendi
**
Příspěvky: 122
Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KMBlendi »

Je treba si zjistit jak to v Mazde chodi, tahle ti nemohu rict pač ani nevim co maš za model ale zkus nejaky diskuzni forum mazdy a poptej se.. Pokud je to benzinak staci jen zjistit kde mas signal rychlosti pro jednotku a jak je definovan..
Lantra 99 J2 sedan.
Reklama
 

karfik
Příspěvky: 2
Registrován: 17 říj 2007, 23:24

Příspěvek od karfik »

je to mazda 626 1,8 benzin čtyřbod z r. 1996. Náhon k tachu to nemá, snímač bude někde na převodovce, nevím kolik to dává pulsů na ot. Nemám čítač, zhruba bych to mohl odhadnout oscilem, ale je možné že to bude normované aby bylo možno vyrábět tacha sériově. Pro ŘJ to bude asi stejnej drát, ale jistě to nevím- není problém zjistit. Etzold je poměrně skoupej na podrobnější informace, ale dle něj je z jednoho čidla brán signál pro řídící jednotku pro čtyřkolku (to není můj případ :? ), ABS,měřák tachometru, tempomat a ŘJ motoru. Bohužel je to kresleno jenom blokově.
napiš co mám zjistit přesně, snad se s tím nějak poperu.
dík
Uživatelský avatar
KMBlendi
**
Příspěvky: 122
Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KMBlendi »

potrebujes zjistit kolik dava pulsu na jednu otacku cidlo do tachometru, ale pozor budou tam dve, jedno na otacky motoru a druhe na rychlost ..nesplest..
Lantra 99 J2 sedan.
Uživatelský avatar
1989Dj.Fox
**
Příspěvky: 111
Registrován: 29 úno 2008, 15:12

Re: Palubní počítač

Příspěvek od 1989Dj.Fox »

Ahojte mam problem kupil som palubny pocitac KMblendi ale v pripojke na diagnostiku mi chyba vodic ktory ma davat impulylzi o rychlosti kde sa da este najst?:shock: som zufaly poradi mi niekto? :cry:
1989Dj.Fox Moje prvni afticko Coupatko 1996 2.0 102kW
Brat-69tomino pouziva moj nick: Accent 1996 1.5
Bruno
***
Příspěvky: 684
Registrován: 21 led 2006, 14:56
Bydliště: Šlapanice 664 51

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Bruno »

Já ho tahám přímo z tachometru, je tam šroubek na kterém jsou impulsy rychlosti. Víťa to na J1 tahá také z tachecu.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Vita »

jj Presne tak ... primo na tacho je sroubek a tam beru impulsy z tachometru .....

koukni se na to tady ..... http://vita-v.blog.cz/0708/montaz-palubniho-pocitace
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Uživatelský avatar
1989Dj.Fox
**
Příspěvky: 111
Registrován: 29 úno 2008, 15:12

Re: Palubní počítač

Příspěvek od 1989Dj.Fox »

Jo dik zajtra na to pozrem dnes sa mi uz nechce... ale je to aj na coupe? je to na latre ason trochu podobne? :?:
1989Dj.Fox Moje prvni afticko Coupatko 1996 2.0 102kW
Brat-69tomino pouziva moj nick: Accent 1996 1.5
Bruno
***
Příspěvky: 684
Registrován: 21 led 2006, 14:56
Bydliště: Šlapanice 664 51

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Bruno »

Myslím, že rozdíl nebude tak velký, vyděláš celý kompletní tachometr /sdruženou přístrojovou desku/ popis na demontáž a montáž tu taky někde je, po vytažení a odpojení konektorů a náhonu od tachecu /já tam mám na J2 tři konektory/ otočíš a na zadní straně najdeš šroubky, kterými je přimontován tachec, jeden z nich, to poznáš podle toho jestli z něj vede tištěný spoj na té fólii, /J1 na něm má i očko/ je on.
Já mám dispej na rozdíl od Víti umístěný v levém okenku/oválu přístrojovky viz. obrázky u mého popisu/ nevím jakou máš přístrojovku ale u mně u J2 to jde, ten levý ovál nemá funkční kontrolky, tak jsem to využil.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Uživatelský avatar
1989Dj.Fox
**
Příspěvky: 111
Registrován: 29 úno 2008, 15:12

Re: Palubní počítač

Příspěvek od 1989Dj.Fox »

Bruno píše:Myslím, že rozdíl nebude tak velký, vyděláš celý kompletní tachometr /sdruženou přístrojovou desku/ popis na demontáž a montáž tu taky někde je, po vytažení a odpojení konektorů a náhonu od tachecu /já tam mám na J2 tři konektory/ otočíš a na zadní straně najdeš šroubky, kterými je přimontován tachec, jeden z nich, to poznáš podle toho jestli z něj vede tištěný spoj na té fólii, /J1 na něm má i očko/ je on.
Já mám dispej na rozdíl od Víti umístěný v levém okenku/oválu přístrojovky viz. obrázky u mého popisu/ nevím jakou máš přístrojovku ale u mně u J2 to jde, ten levý ovál nemá funkční kontrolky, tak jsem to využil.
Rozobrat to nastastie viem inak by som sa do toho asi nedal. na mojom tachaci som praveze nic take nenasiel tak som to dal do priestoru pod radiom. vsetkym dakujem snad to uz najdem :D
1989Dj.Fox Moje prvni afticko Coupatko 1996 2.0 102kW
Brat-69tomino pouziva moj nick: Accent 1996 1.5
Bruno
***
Příspěvky: 684
Registrován: 21 led 2006, 14:56
Bydliště: Šlapanice 664 51

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Bruno »

Ten kontakt na tachecu jsi našel??? Ten vodič od vstřiku nepřidělávej takovou tou jdenorázovou svorkou /v plastu a přiskřípne se na vodič/ časem ti to může přecvaknout drát od vstřiku, tak jako mně, raději proletovat a dobře zpevnit spoj omotáním páskou /nebo návlekem/.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Uživatelský avatar
ross07
**
Příspěvky: 127
Registrován: 22 úno 2008, 09:00
Bydliště: PCE (CZ)

Re: Palubní počítač

Příspěvek od ross07 »

Chtěl bych se zeptat, zda by šel PP od "KMBlendi-ho" to i na mého Matrixe. Je to 1.6 benzín - 4.vstřiky . Stačilo by mi pouze 2-funkce, průměrnou a snad i okamžitou spotřebu. Nic víc nepotřebuju , jelikož zbytek má stávající PP v Matrixu , jen ta spotřeba mi schází. :? A kolik by to stálo? Díky.
Nyní: Hyundai Matrix 1.6/103HP , r.v. 2004...jezdí...,
Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
Uživatelský avatar
KMBlendi
**
Příspěvky: 122
Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od KMBlendi »

Bruno píše:Ten kontakt na tachecu jsi našel??? Ten vodič od vstřiku nepřidělávej takovou tou jdenorázovou svorkou /v plastu a přiskřípne se na vodič/ časem ti to může přecvaknout drát od vstřiku, tak jako mně, raději proletovat a dobře zpevnit spoj omotáním páskou /nebo návlekem/.
Tobě seš to procvaklo?? Nesmí se tím narušit vlákna když to tou rychlospojkou spojuješ- jen se protrchne izolace a tvar prizpusobí štěrbině ve spojce...Me to zatím fachá :-) a mám tam 5 rychlospojek (4x na vstřiky)
Lantra 99 J2 sedan.
Bruno
***
Příspěvky: 684
Registrován: 21 led 2006, 14:56
Bydliště: Šlapanice 664 51

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Bruno »

Stalo se mně o v Německu, myslím jsem ti to už psal. Prostě to ten káblík vibracemi přepižlalo.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Uživatelský avatar
KMBlendi
**
Příspěvky: 122
Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od KMBlendi »

ross07 píše:Chtěl bych se zeptat, zda by šel PP od "KMBlendi-ho" to i na mého Matrixe. Je to 1.6 benzín - 4.vstřiky . Stačilo by mi pouze 2-funkce, průměrnou a snad i okamžitou spotřebu. Nic víc nepotřebuju , jelikož zbytek má stávající PP v Matrixu , jen ta spotřeba mi schází. :? A kolik by to stálo? Díky.

Jde to, cena 2500,-
Před tím než se zase někdo zeptá, čtěte fórum od začátku, je zde popsáno vše - od funkcí po montáž. !
Lantra 99 J2 sedan.
Uživatelský avatar
KMBlendi
**
Příspěvky: 122
Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od KMBlendi »

Bruno píše:Stalo se mně o v Německu, myslím jsem ti to už psal. Prostě to ten káblík vibracemi přepižlalo.
Technická vada subdodavatele , za to se omlouvám. :D
Lantra 99 J2 sedan.
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“