Stránka 15 z 16

Re: Problém s baterkou

Napsal: 03 srp 2011, 21:42
od boal
Tak mame naistalovany Nosodrat a vsechna mereni a displej co jiz nesvetelkuje ukazuje ze problem je vyresen. Radeji jsem si to doma overil. Skoda ze to neudelali hned, rikal jsem jim to. Jenze v seznamu jsme nebyli. Takze pozor seznam neni uplny. Kazdopadne servisu Pyramida Pruhonice nakonec dekuji pristup toho druheho technika byl uplne v poradku. Proste vzdy je to o lidech.
Ja osobne si myslim ze jde o velmi neprijemnou zavadu a bejt fabrikou svolavaci akci udelam. Kazi jim to zbytecne povest. Zivot to sice neohrozi, ale kdyz nove auto nejede neni to dobra reklama. Je to ale jen muj nazor.

Re: Problém s baterkou

Napsal: 03 srp 2011, 21:43
od Smrťák
Nosodrat je nějaké strašidlo? :mrgreen:

Re: Problém s baterkou

Napsal: 04 srp 2011, 09:05
od boal
Když si přečteš tohle vlákno budeš chytřejší. Je to drát kterej změní napájení počítače dot matrix displeje uprostřed mezi budíky. Ten se u určitých verzí auta neuspí a má odběr dle toho co jsem našel mezi 170 až 500mAh a projevuje se světélkováním displeje po zamčení začne to za 20s od zamčení.
Viditelné jen ve tmě. Zajdi v 10h večer ven odemkni a zamkni auto a koukej na displej pozor je to opravdu jen velmi malá změna jasu nesmíš stát pod lampou to pak uvidíš hovno. Není třeba měřit je totakhle vidět. Jenže u nás v servisu to nechtěli uznat protože nejsme na seznamu akce na výměnu takže prý závadou netrpíme a musí to být logicky jinde. Tak jsem měřil abych je přesvědčil vyměnili nám spínací skříňku jako první krok ačkoli jsem jim dopředu říkal o jakou závadujde. Nejvíc se to bohužel projevuje tím, že když auto nepoužíváš denně a nejezdíš delší cesty občas především ráno do práce nenastartuješ. Je to hodně otravné. Interní název zde na fóru tedy "Nošodrát" protže to není obyčejný drát ale drát s konektory přímo z Nošovic. Na zahraničních fórech říkaj že stačí odpor nebo dioda mezi správé pini konektoru počítače jen nepsali mezi jaké jinak bych si to udělal sám a ušetřil mnoho času a otravová ní se servisem a hlavně dobíjení baterky a ztraceného času když auto nejelo.
Takže máš pravdu je strašidlo či zaklínadlo, ale funguje.

Re: Problém s baterkou

Napsal: 04 srp 2011, 09:58
od Smrťák
Odborný název je nosodrat? :mrgreen:

Re: Problém s baterkou

Napsal: 04 srp 2011, 10:22
od milanCH
Zdravim,
ja mel podobny problem.
Auto kupovane na konci srpna 2010. Letos jsem na konci zari prijel na prvni garancni prohlidku. Podle servisu bylo auto uplne v poradku.
Tyden po garancce jsem jel na 12 dni autem do Chorvatska. Zde auto stalo cca 8 dni a kdyz jsem chtel jednoho pekneho rana jet autem na vylet, tak mi neslo ani odemknout ovladacem. Odemlk jsem tedy klicem, ale to bylo to posledni, co se dalo :-). Neslo proste vubec nastartovat.

Musel jsem si tedy z Chorvatska objednat asistencni sluzbu, ktera tam dojela za cca 3 hodiny z nejblizsiho chorvatskeho servisu Hyundai. Ti mi auto odtahli, tam mi nabili baterku a bylo to v pohode. Jeste mi rekli, ze jak prijedu do CR, tak ze si mam okamzite zaridit v servise kontrolu vyssiho odberu proudu.

V servise mi bylo receno, ze na kontrolu odberu nemeli behem garancky cas a tak na to nemohli prijit. Zajimave bylo, ze kdyz jsem tam pak prijel s tim co se mi stalo v Chorvatsku, tak mi za 10 minut zmerili, ze tam je velky odber a ze mi tam daji nejaky modul. Ze pry Hyundai mel nejakou akci, pri ktere svolavalo urcite vozy na instalaci toho stejneho modulu, ale ze moje auto nebylo na tom seznamu.
Nastesti mi tam ten modul dali zadarmo. Pry by na to ani nesla uplatnit zaruka. Jen mi rekli, ze to pak nejak vyresi, az se bude ta akce opakovat znova.

Byla to docela neprijemna situace uz z toho duvodu, ze se mi to stalo v zahranici.
Kazdopadne si myslim, ze takovy problem by mel kazdemu odstranit servis a nemel by se vymlouvat na neco jineho

Re: Problém s baterkou

Napsal: 04 srp 2011, 15:04
od boal
To máme auta stejne stará konec srpna 2010 jeden z prvnich po faceliftu. Také jsme nebyli na seznamu. Ten slavný modul je právě ten drát interně zvaný Nošodrát. Možná proto že by to nebylo zdarma jak píšeš byl s tím servisem takový boj, ale nakonec vše OK a já nic neplatil. Sice jsem musel měřit sám atd., ale neplatil jsem nic. Bohužel ztraceného času s tím bylo hodně raději ani nepřepočítávat kolik bych za to dostal peněz být v práci tolik hodin navíc 2x navíc návštěva servisu a celkem 3 hodiny měření a ověřování zda tam závada je když servis tvrdil že je vše OK. Nám to začalo zlobit až teď protože do té doby bylo auto hlavním v rodine a jezdilo denně a i delší štreky. Teď jen přes týden ráno 18km do práce a odpoledne zpět a hned se to projevilo. Po dobu dovolene v Chorvatsku jen 7 dní jsme byli druhym autem a i30 po návratu nenastartovala ale já to prohlížel již prentivně takže dobito a hotovo. Teď skoro po 14 dne od nahlášení závady je konečně vyřešená. proto se nenechte se odbýt když vám diplej světélkuje ta závada tam zaručeně je.

Re: Problém s baterkou

Napsal: 31 srp 2011, 18:15
od freehold
Myslíte, že problém Nošodrátu je až u faceliftovaných i30?
Já s mou "původní" i30cw kupovanou v dubnu 2010 jsem měl s baterkou taky asi 2-3x něco podobného, v servisu mi řekli, že tomu nic není, pak to nějaký čas nedělalo, ale teď před týdnem jsem neodjel, musel jsem starým autem.
Když ale zamknu auto a sedím v garáži potmě, tak jsem si nevšiml, že by se něco rozsvítilo...

Re: Problém s baterkou

Napsal: 31 srp 2011, 18:19
od vena222
jojo po faceliftu a jen některé

Re: Problém s baterkou

Napsal: 16 lis 2012, 17:05
od dipol100
Tak mi asi také odešla baterka. Neměřil někdo, jaké je dobíjecí napětí v i30 u nastartovaného vozidla? Případně, jaký je klidový odběr u zamknutého/ odemčeného auta?
Předem dík za odpověď

Re: Problém s baterkou

Napsal: 16 lis 2012, 20:47
od alarm
odhadujem do 20mA, skôr ešte menej

Re: Problém s baterkou

Napsal: 22 lis 2012, 10:10
od severtom
Odhady jsou k ničemu. Odpoj - a změř. Když budeš mít ampérmetr mezi svorkou kabelu a aku, ani se ti nevymažou hodiny na rádiu :-)

Po nastartování bude dobíjecí proud několik A, rychle klesne, ale 20 mA to nebude nikdy - vždy to bude víc už jen do samotné baterky, bez odběru dalších trvale připojených spotřebičů. 20 mA je 0,05 C, to je méně než běžný svod (samovybíjení aku).

Re: Problém s baterkou

Napsal: 03 led 2013, 22:00
od hlobilp
o vikendu se mi total vybila baterka, asi vnitrni svetlo... nabil jsem a v pohode nastartoval. Vcera vse v pohode, dnes rano taky... odpoledne sednu do auta, pootocim klicem, vse funguje a pri pokusu o start, blackout, najednou tma... pak najednou dobre a nastartoval jsem... to same jeste vecer... zas uplne vse vypne a nic nejde.
Rano zkontrolulu, jestli nemam malo utazene kontakty na baterce, jinac volam do servisu... po tme jsem nechtel nic ocumovat.

Re: Problém s baterkou

Napsal: 04 led 2013, 13:55
od Richard555
no pokud se baterka vybije např. kabinovým světlem "do mrtě" tak jí to nedělá vůbec dobře a většinou se pak rychle odebere do baterčího nebe.......

Re: Problém s baterkou

Napsal: 04 led 2013, 14:06
od jirkava
Dobrý den, i mě se po třídenním stání na chalupě úplně vybila baterie (i30CW r. 04/2012).
Opravář zkontroloval, zdali někde něco nesvítí, nastartoval pomocí externího zdroje a vše fungovalo jako dřív.
V servisu vše proměřili v klidovém stavu a na žádný odběr nepřišli. Žiju teď ve "strachu", aby se mi při delším stání (třeba na dovolené) nestalo znovu totéž. Dle obsahu diskuse to vypadá na nějakou systémovou chybu u Hyundai. Nevíte někdo, co to může být ??

Re: Problém s baterkou

Napsal: 04 led 2013, 19:24
od vena222
Pokud jsi měl auto zamknuté dálkovým a nemáš vyměněný "nošodrát",tak bych doporučil servis.Výměna nějakého drátu v záruce. :hyu: ví o tom problému,ale hrají si na partyzány :mrgreen: Mně se stalo to samé týden po garančce.Po výměně vše v pořádku