To ako že kôň bude sedieť v parlamente?
Kde budu potom tý osli ?
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Ti už sedí, ve státních parlamentech zemí EU a ta vyšší kasta- volové- sedí v EU parlamentu
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 58300 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Když nejde tak počítejme s tím, že za pár roků si už téměř nikdo z nás nové auto nebude moci koupit. Holandsko je toho zářný příklad. Auto co tady stojí cca 400k, tam je za mega. Strašně tam prosazují elektriku, ale lidi to nechtějí, proto jim tam klasické motory tak zdražili. Takže se prodalo za rok více ojetin, než nových aut poprvé v historii. Hýčkejme si své současné vozy.
Mr. Hyundai koukni se na předchozí stránku na můj příspěvek. Je tam odkaz, kde se hovoří o tom, že Euro 7 chcou ti idioti zavést už příští rok.
A tady ještě dávám starší článek, kde se píše o cenách aut v Holandsku a co se dá čekat i jinde. https://www.autoforum.cz/zajimavosti/de ... tromobilu/
Nějak se mi to nezdá, automobilky spolu se souvisejícím dodavatelským odvětvím jsou silným ekonomickým hráčem a významným zaměstnavatelem. Jsou to silní hráči s neméně silným lobbystickým potenciálem, pokud by se jim zavádění zpřísněných norem skutečně nelíbilo tak věřím, že mají páky na to, aby současné elektro šílenství zvrátily nebo utlumily.
Takže možná jsem k automobilkám nespravedlivý, ale já předpokládám, že jim to zase až tak nevadí, protože svoje plány a budoucí kalkulace staví na tom, že se elektroauta budou hradit částečně z dotací. A to jej dobrej šolich, když vyrábíš drahý auto a máš zajištěno, že stát ho třeba z poloviny zaplatí. A že slabší hráči z Evropy odejdou? Pro ty silnější ubude konkurence, což je pro ně dobrá zpráva.
Dojede na to samozřejmě zákazník, tedy nejen zákazník, ale potažmo každý občan, protože tu elektozlodějinu budou platit i ti, co žádné auto nemají.
Mít prachy, tak si klidně koupím ještě jedno nebo dvě auta a strčím je pod plachtu do stodoly. Možná se blíží doba, kdy na ceně nebudou stoupat jenom raritní supersporty. Takový Suzuki Jimmy je možná první vlaštovkou...
Co se elektromobilů týká, pak jde o přesun výroby významných skupin a podskupin k jiným výrobcům, ale i o výrobu energetických zdrojů pro používání vozidel. Jde tedy o vytlačení některých průmyslových vlivových majetkových skupin a jejich nahrazení jinými, neboli o boj o peníze a jejich prostřednictví o vliv a moc. Tentokrát pod zástěrkou ekologie. Je to nebezpečné, když se to přežene, protože to neprobíhá jen v autoprůmyslu, může to vést k rozsáhlým konfliktům válečného typu. Zástěrka pro uvolnění pracovní síly pro průmysl v 19. století byl údajný boj za zrušení otroctví, za přerozdělení mocenského teritoriálního vlivu v období 2. desetiletí 20. století to byla politika končících monarchií a za nové teritoriální přerozdělení světa ve 30. letech to byla národně socialistická a fašistická politika Německa a Itálie, založená na uměle vyvolané nenávisti skupin obyvatelstva některých států vůči sobě navzájem. Nikdy nešlo o nic jiného než o přerozdělení sfér vlivu a moc. To, co se teď děje je totéž, zatím tzv. legislativní cestou, kdy neomarxistické vlivové skupiny ovládající současnou EU se o to snaží jakousi divnou a nesmyslnou legislativní cestou, kdy se nařizuje výroba něčeho, co skoro nikdo nechce a za situace, aniž by se lidí někdo vůbec zeptal jestli to chtějí. Neboli v jistém smyslu analogie fašistického vývoje v 20. - 30. letech, ale na průmyslové bázi.
Ono se to totiž netýká v EU jen autoprůmyslu, ale i dalších odvětví, já kvůli tomu zvažuji, že skončím a odejdu na odpočinek, protože už přesluhuji 4,5 roku, jen jsem se ještě nerozhodl od kdy, jestli budu dělat do konce roku, nebo do března příštího. Ty nesmysly, které musíme v důsledku chování EU adsorbovat způsobují, že ta práce totiž ztrácí základní atribut, který má jakákoli práce, a to užitečný smysl.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Axel.Foley píše: 16 lis 2020, 18:47
Pokud vím, Jimny už nepatří do kategorie "osobní auto" a aktuálně ho ani nelze koupit...
Je jedno, jestli patří Jimmy mezi osobáky nebo ne. Prostě není to lambo, ferko ani bugatka, je to produkční kára před nedávnem prodávaná za plus mínus běžnou cenu, a právě proto, že už ho nelze aktuálně koupit, jsou málo jeté kusy velmi žádané a to za cenu vyšší než cenu nového auta.
Něco obdobného, ale hodně ředěného jsme viděli, když končilo ikso (stejně, jako postupně končí celá ta třída malých praktických MPV): byl převis poptávky a někteří prodejci poslední vozy prodali, i když k nim nepřidali benefity, které v té době k novým vozům patřily. Takže taky potažmo prodáno "nad cenu".
Espero: jj, transfer mocenských vliv a finančních toků je taky možné vysvětlení. Ostatně ta celosvětová COVIDová hysterie zapáchá podobným způsobem
No asi máte na mysli NWO - New World Order? Nový světový pořádek v rukách elit? Je to možné, tito Rockefelerové, Morganové, Rotschildové a dalších pár rodin vlastní veškeré bohatství na zemi, což je všeobecně známo. Všechny korporace jsou rozděleny mezi ně. Tihle všechny kroky mají naplánované několik tahů dopředu, jako šachy. Jsou chytří. Takže co vlastně mohou chtít dále? Je nás na planetě už hodně, docházejí zdroje. Nepotřebují tolik otroků, moderní technologie je dokáží nahradit, takže co bude dál?. No, vypadá to jako konspirace, že? Ale...
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
A neni to mnohem prostsi? VW začalo vyrábět id3. Maj toho plný letiště. Lidé to nechtějí a dal se vyrábí levnejsi spalovaky... Pokud se dobehne dříve na vyšší euronormu, tak je šance, ze lidé budou muset tyto lezaky vykoupit, protože nic lepšího nebude...
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105