hafush píše:Vorlajz: GDI jsem nikdy neměl.
Přítelkyně má i20 s 1.2 DOHC 55 KW.
Kamarádka má ix35 s nějakou 1,6 , nevím jestli to je GDI.
S oběma auty občas jezdím.
Na i30 III.gen s 1,0 T-GDI jsem přecházel ze staré naftové 1,9 TDI , takže s chováním benzínového turbomotoru jsem se rychle sžil.
Samozřejmě ideál pro mně by byla ta 1,4 T-GDI , ale 60 000,- navíc už nebylo. Ten cenový skok je dle mně obrovský.
Já sice mám 1.4T,ale někdy,když jedu po městě si říkám,sakra nestačil by mi ten litr a 60tis investovat třeba...... do bordelu

? S litrovým třívalcem 0.9Tce jsem po městě jezdil za 6.5,tady na mě kouká hodnota 8

.Sice 1.4T je kultivovanější,pružnější,ale,že bych se z těch 16kW a pár Nm navíc posadil na zadek to asi ne.Ale motor dobrý,je fakt,že je to syrový a za uši jsem mu ještě nedal
